Komt door dat koufront (blauw is koud)quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeeel raar licht in Rotterdam, blauwig!!
in Amsterdam net ook heel vreemd licht, beangtigend bijnaquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier liggen vijf containers midden op straat, ophaaldag vandaagquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:20 schreef flugeltje het volgende:
net even de containers van onszelf en van de buren binnengehaald... Straf windje
Ik heb ook even een filmpje gemaakt vanuit m'n raam. Woon ook hier in Groningen, in de Zeeheldenbuurt (ten westen vh centrum.) Ging aardig tekeer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef FLR het volgende:
[..]
Ah fijn, de bussen rijden nog![]()
Moet zo nog even naar het Zernike...
De vuilnismannen hebben de bakken die ik mee wilde nemen ff voorrang gegeven, ik was er als de kippen bij. Heb geen zin om ze straks aan de overkant van de weg te moeten gaan zoekenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:22 schreef anneja het volgende:
[..]
Hier liggen vijf containers midden op straat, ophaaldag vandaag
interessant. ik ga 'ns kijken of er FoTopics zijn...quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef Againzender het volgende:
en nu is het bijna windstil..... wat gaat er gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gokje
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
hier waait het nogsteedsquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef Againzender het volgende:
JA het schijnt er hard te waaienquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef PPL het volgende:
Weet iemand wat er op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam aan de hand is?
hier nu gelukkig ook weer, werd al bangquote:
Heeft niemand er foto's van?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:27 schreef Jodelaar het volgende:
Hmm wat is dit, alle wolken hier zijn blauw lijkt wel een blauw licht over Zoetermeer heen.. een vriend uit Rotterdam melde hetzelfde
ik wou net fotos gaan maken maar het wordt weer beetje normaal hier.. het leek een beetje op die oranje gloed als er slecht weer in de zomer op komt is ..quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Heeft niemand er foto's van?
Ik ben nu wel benieuwd![]()
hier nu ook en niet zo zaggies ook :|quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:29 schreef michiel_merk het volgende:
onweer![]()
straten staan inmiddels blank hier
Een tsunami van wind.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef Againzender het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |