Nou ja, zometeen gaat ie weer omhoog hoop ik....quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mij niet schommelen, wel dalen.
da's vervelend zegquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou ja, zometeen gaat ie weer omhoog hoop ik....
Zit me hier een pot te genieten van de wind, en meteen ook helemaal te hyperenIk voel me heerlijk en kut tegelijkertijd...
nog meer schade dus?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rond drie-en trekt die het land in.
nog 1,5 uurquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rond drie-en trekt die het land in.
de windstoten erop zullen inderdaad feller zijn, en wellicht lokaal wateroverlast erop ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
nog meer schade dus?
Want regen + wind is veel krachtiger dan wind alleen lijkt me...
Ow, nouja heb ik niet gezien op NOS-TT, maar je zal vast gelijk hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:40 schreef Slappy het volgende:
het zou Maandag sneeuwen Bong4002
Ik heb ook het gevoel dat ik niet genoeg lucht krijg idd... (Delft)quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:28 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik krijg het benauwd. Hoe hoog is de luchtdruk?!?!?!?!
Rustig blijven beeb, is door de dalende luchtdruk. Ik begin ook steeds harder te hyperventileren. Zolang je niet in paniek raakt redt je het wel tot de storm voorbij isquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:39 schreef Xenwolfie het volgende:
WTF ik heb het nog nooit zo vochtig gevoeld als dit... ik heb het gewoon echt benauwd!!
jouw ouders houden ook niet van je, als je op de brom naar school moetquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:41 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb nu eigenlijk ANW maar ik loop de hele tijd dit en de storm te volgen, veelste interessant
Ik denk dati k straks thuis maar ff op mn puch ga rijden, volgens mij kan ik nog hard gaan rijden met wind mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |