Kom op zegquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:58 schreef Étoile het volgende:
Nou dat zal me nogal een rit worden met de huidige chaos op de weg en het ergste moet nog komen. Als ik haar was zou ik proberen om daar een plek te vinden om te blijven. Je wil met die storm echt niet ergens in een file vast komen te staan of erger nog, zelf in een ongeluk terecht komen. Als ze dan toch op weg gaat, moet ze iig een warme deken oid meenemen en wat te drinken/eten.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:01 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Betreft een dodelijk ongeluk.![]()
Dat zou ook mijn traject zijn geweest als ik op mijn werk gezeten had en ik zou er niet gerust op zijn geweest hoor. Alleen al heel veel bomen langs het spoor. En omdat een stukje in Hilversum maar over 1 spoor gaat, ligt het bij de kleinste storing ook gelijk helemaal plat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:57 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
M'n vriend mag niet naar huis van z'n baasook fijn.
Die moet straks van Utrecht naar Hilversum.. misschien dat zo'n kort stukje nog wel blijft rijden.. hoop ik.
Kon je daar nog op dan vanochtendquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:02 schreef Thrilled het volgende:
top van de euromast afgesloten voor publiek, op de top werd windkracht 12 gemeten
De boomhut van de kindertjes van de achterburen ligt in kleine stukjes door de buurt verspreid inmiddels. Agossie.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:59 schreef menesis het volgende:
[..]
zelfde hier. Maar dan ook omdat mn broertje een boomhut in die boom heeft gebouwd. Die wil je niet op je auto![]()
Ook als haar vriend bv. de enige ICTer is in een bedrijf? Ga op z'n minst van het positieve van de mens uit dus dat hij bij het bedrijf nu zo hard nodig is dat ze hem niet kunnen missen. Daarnaast heb je natuurlijk wel gewoon een contract waar je je aan moet houdenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:02 schreef Jane het volgende:
Belachelijk van die baas trouwens. Brengt die hem anders straks met de auto naar huis of zo?
vervliegt zoquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:04 schreef Laniboekje het volgende:
14:02:16 18-01-07 1 G BRAN HV 1 ONDERZOEK NAAR GASLUCHT PRINSENGRACHT 185 AMSTERDAM ( ASD ) [ 521 ]
701181402160102998 0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
701181402160100519 0100519 BRW Amsterdam-Hendrik ( Lichtkrant Kazerne )
het komt dan ineens wel heeeeeel dichtbij hé!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn traject zijn geweest als ik op mijn werk gezeten had en ik zou er niet gerust op zijn geweest hoor. Alleen al heel veel bomen langs het spoor. En omdat een stukje in Hilversum maar over 1 spoor gaat, ligt het bij de kleinste storing ook gelijk helemaal plat.
Belachelijk van die baas trouwens. Brengt die hem anders straks met de auto naar huis of zo?
Tja, het hele bedrijf is m'n vriend en z'n baasquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook als haar vriend bv. de enige ICTer is in een bedrijf? Ga op z'n minst van het positieve van de mens uit dus dat hij bij het bedrijf nu zo hard nodig is dat ze hem niet kunnen missen. Daarnaast heb je natuurlijk wel gewoon een contract waar je je aan moet houden
Ik las net wel op de website van Omroep Zeeland dat er een schip in de problemen is op de Westerschelde.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:06 schreef Thrilled het volgende:
geruchten gaan hier dat een schip aan het zinken is in de Westerschelde maar kan ik tot nu toe niks over vinden op internet .. iemand bevestiging/ontkrachting?
paar uur geleden ook alquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
13:58:12 18-01-07 11 I AMBU A1 EWI (Elektrotechniek) Mekelweg 4 DELFT ( DE )
701181358121520055 1520055 GGD Den Haag-Delft ( Ambulance 54 )
Net te laat.
Vier doden tot nu toe dusquote:
dit misschien?quote:Bij de Put van Terneuzen ligt de
autoboot Grande Argentina van Grimaldi
Lines vast aan vier sleepboten. Ook
dit schip is in nood, maar van een
kritieke toestand bij deze boot is nog
geen sprake, volgens Rijkswaterstaat
Precies. Niets aan de hand dus. Rijdt de trein niet dan brengt z'n baas hem even thuis. Zo wereldschokkend is het dus ook nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Tja, het hele bedrijf is m'n vriend en z'n baas.
Ik neem aan dat er uiteindelijk wel wat geregeld kan worden.
Hoe weet je dat van de olieleiding?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:07 schreef IkWilbert het volgende:
14:05:03 18-01-07 20 G BRAN PRIO 1 OD501 OD601 VC901 CP901 LR901 IM901 MAASVLAKTE Olie Term ( N15 Europaweg Maasvlakt 975 MAASVLAKTE Rotterdam HV Cin Z2 (grip: 2)
1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1400600 BRW Voorne-Putten ( OvD )
1400500 BRW Rotterdam-Haven ( OvD )
1400456 BRW Barendrecht ( Ondersteunend Piket VC )
1400455 BRW Barendrecht ( Bemanning VC )
1400406 BRW Rotterdam-Zuid ( Ondersteunend Piket VC )
1400405 BRW Rotterdam-Zuid ( Bemanning VC )
olieleiding geknapt doordat er een schip tegenop is gevaren door de wind. Er lekt nu olie in de rivier...
Was net ook op de radio, 3FM nieuws. Schip op drift, kade geraakt, leiding gekraakt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:10 schreef Libris het volgende:
[..]
Hoe weet je dat van de olieleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |