quote:Lindsay Lohan is opgenomen in een ontwenningskliniek. Dat liet de woordvoerster van de 20-jarige actrice woensdag weten. Over de reden van de opname wilde zij niets kwijt.
"Deze beslissing heb ik genomen in het kader van mijn persoonlijke gezondheid", zo liet Lohan in een persverklaring weten. De actrice vraagt daarnaast om privacy in deze lastige tijd.
Lohan sukkelt al tijden met haar gezondheid. De actrice werd vorig jaar opgenomen wegens uitputtingsverschijnselen en ook leed ze eens aan een eetstoornis. Onlangs moest de actrice worden opgenomen wegens acute blindedarmontsteking.
Drankprobleem
Vorige maand werd ook bekend dat Lohan al een jaar lang bijeenkomsten bijwoont van de Anonieme Alcoholisten (AA) om van haar drankprobleem af te komen. De wettelijke leeftijd voor het nuttigen van alcohol in de Verenigde Staten is 21 jaar.
Velen vinden dat de actrice zelf debet is aan de problemen met haar gezondheid. Lohan, bekend van films als Mean Girls en Just My Luck, kwam het afgelopen jaar vaker in het nieuws vanwege haar feestgedrag dan om haar films.
Feestbeest
In december liet Lohan in de show van Oprah Winfrey weten het niet eens te zijn met de kritiek. "Ik ben geen feestbeest. Is het soms verboden om te gaan dansen met je vrienden?"
Jong genoeg voor rehab?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:39 schreef Aimeee het volgende:
laat haar lekker toch, ik bedoel ze is nog maar 20 dus jong genoeg. Ze leerrt vanzelf wel van haar fouten!! En ik vind ook dat de pers/media er een beetje heel erg veel mee bemoeid.
Ja man, dit gebeurd bij alle twintigers, waar maken ze zich druk om??quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:39 schreef Aimeee het volgende:
laat haar lekker toch, ik bedoel ze is nog maar 20 dus jong genoeg. Ze leerrt vanzelf wel van haar fouten!!
blaaaaaaaatquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:39 schreef Aimeee het volgende:
laat haar lekker toch, ik bedoel ze is nog maar 20 dus jong genoeg. Ze leerrt vanzelf wel van haar fouten!! En ik vind ook dat de pers/media er een beetje heel erg veel mee bemoeid.
Nee. En ook niet alle jonge twintigers zoeken hun heil bij AA en rehabkliniek...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:45 schreef Aimeee het volgende:
precies,, er staat toch ook niet van iedereen in de krant waarneer ze dronken zijn of stoned???
denk je dat ze naar een kliniek gaat omdat ze weleens dronken of stoned is?? het gaat hier om verslavingen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:45 schreef Aimeee het volgende:
precies,, er staat toch ook niet van iedereen in de krant waarneer ze dronken zijn of stoned???
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:49 schreef Aimeee het volgende:
owh denken jullie dat er geen twintigers zijn die verslaafd zijn aan die shit??? nouw dan!
dus? ik snap die opmerking van "ze is pas 20 dus het maakt niet uit" niet helemaal.. alsof het dan niet erg is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:49 schreef Aimeee het volgende:
owh denken jullie dat er geen twintigers zijn die verslaafd zijn aan die shit??? nouw dan!
De media gaan soms inderdaad ver in nieuwsgaring, maar dit is notabene door de woordvoerder van Lohan zelf naar buiten gebracht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:52 schreef Aimeee het volgende:
jah das waar, maar soms gaat de media wel een tikkeltje te ver!
ja inderdaad.. vooroordelen die jullie vrouwmensen hebben! nee maar hoe zie je er echt uit? ik ga lekker door offtopic.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef Aimeee het volgende:
sorry...ik moest even inzien dat niet elke vrouw helemaal perfect is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |