Wat BE zegt dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
-knip-
Heel erg begrijpelijk..al is het statistisch gezien natuurlijk heel erg onwaarschijnlijk dat zoiets vreselijks je nóg eens zou overkomen..maak dat je gevoel maar eens wijs.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:01 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Bij mij begint het ook heel erg te kriebelen. Ik zou graag weer een kindje willen maar ik heb niet eens een stabiele relatie waarin dit mogelijk is en volgens mij zou ik panisch tot het hysterische af zijn wat betreft mijn kind en verkeer.
Hij is ook een ontzettend gevoelsmens en echt heel lief voor mij hoor...nogmaals, dat is echt onze humor en ook een beetje hoe ik het beschrijf, daar word ik wel vaker op aangekeken, ik ridiculiseer vaak dingen en zet het een beetje aan ter vermaeck van de omstandersquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:17 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Die zin over sympathie komt misschien niet helemaal over zoals ik 'm bedoel zie ik bij het nalezen.
Het was bedoeld om mijn reactie niet zo zwaar beladen te maken.
Je vriend kan in jouw posts nogal, hoe zal ik het zeggen, ongevoelig overkomen. Uiteraard ligt dat geheel aan de eenzijdige berichtgeving hier en ik wilde aangeven dat bovenstaande een heel ander beeld van hem geeft.
Ik heb enorm met hem te doen nu. Twee jaar niet eens de naam uit kunnen spreken. Wat zal hij een gevecht leveren binnen in zich.
Thanksquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:46 schreef mama_van_pepijn het volgende:
En ik dacht dat ik het moeilijk heb maar die van jou levert ook dagelijks een gevecht met zichzelf als ik dit zo lees. Ik heb er even niet zo snel een antwoord op verder maar wat fijn voor jullie alledrie dat hij nu jouw buik aan durft te raken. Het heeft even geduurd maar dan komt het vanzelf dus wel dus dat lijkt me dan de manier om de rest mee in te gaan. Vergt geduld van jouw kant maar je wilt niet pushen zeg je dus dat zal wel loslopen dan. Wat vervelend dat jij ook niet helemaal ongestoord kan genieten van je zwangerschap hierdoor want heel begrijpelijk vraag je af hoe het na de bevalling zal zijn. Ik hoop dat het hem dadelijk mee blijkt te vallen en kan genieten van jullie kleintje. Sterkte met je laatste dagen. Je staat bijna op springen volgens mij.
Maar denk je dan niet dat dat lot er soms ook voor kan zorgen dat je je er juist meer tegen gaat verzetten, nog angstiger word...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien is het wel goed geweest dat het lot het gewoon beslist in sommige gevallen![]()
De kans dat jij een eventueel nieuw kindje verliest, is net zo aanwezig als bij ons allemaalquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:33 schreef _Bar_ het volgende:
Dat wat Thijs is overkomen, was niets erfelijks, dus een 2de keer is al nihil...
Het blijft gewoon een spannend eng idee om nog een keer een kindje te moeten verliezen.
Als je weer eenmaal zwanger bent , dan ben je met het nieuwe leven zo bezig, alles weer regelen, de hormonen, de geboorte etc etc, dat is zo verbonden aan dát nieuwe kindje, dát nieuwe leven, dat staat helemaal op zichzelf is mijn ervaring.quote:Wat ik me wel gister af vroeg is of je wel weer genoeg die liefde kunt voelen voor dat andere kindje je nieuwe kindje zeg maar.
Thijs was en is mijn jochie, mijn trots,mijn lieveling om het maar even zo te zeggen
heb altijd wel al gezegd er komt een 2de bij en een 3de en misschien wel een 4de,
maar dan groei je in de liefde van je 4 kinderen.
Groei je dan ook wel zo gemakkelijk in de liefde van je 2de in dat andere geval....
Hier was dat precies zo. Ik vind het bijvoorbeeld heel prettig dat Mink en Cas maar een jaar en een paar dagen verschillen. We leven juist naar de verjaardag van onze 'zielenredder' toe ipv naar de trieste dagen van Mink. We denken er wel aan, en iemand hoeft maar *dat* (knipt met vingers) te zeggen en mn ogen lopen over, maar voor ons is het juist goed zo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De kans dat jij een eventueel nieuw kindje verliest, is net zo aanwezig als bij ons allemaal
[..]
Als je weer eenmaal zwanger bent , dan ben je met het nieuwe leven zo bezig, alles weer regelen, de hormonen, de geboorte etc etc, dat is zo verbonden aan dát nieuwe kindje, dát nieuwe leven, dat staat helemaal op zichzelf is mijn ervaring.
Ik heb dat nog steeds, en ik verzet me er niet langer meer tegenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:56 schreef moussy het volgende:
We denken er wel aan, en iemand hoeft maar *dat* (knipt met vingers) te zeggen en mn ogen lopen over, maar voor ons is het juist goed zo.
Wat voegt dit nu toe?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De kans dat jij een eventueel nieuw kindje verliest, is net zo aanwezig als bij ons allemaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |