Hier op de bouwplaats zijn 3 van de 4 kranen al weg gehaald, de andere bestaat uit een open constructie dus die vangt zo goed als geen wind en die blijft dan ook wel staan. De andere 3 werden tot 10 uur gebruikt, toen moest alles plat en zijn dus ook al weer weg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef Hathor het volgende:
Blij dat ik vandaag niet met mijn laddertje over straat loop zeg.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zat ik Ruppert 121..
Ik was 30 seconden ervoor door de ingestortte hal gelopen. Deed de duer open.. Ging zitten en toen hoorde we een knal. Puin vloog langs de ramen.
Toen we de deur opendeden zagen we ineens lucht. Ons lokaal was de eerste die niet was ingestort. Over doden/gewonden weet ik niks..
Had een stuk erger kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef kingmob het volgende:
Als ik die foto zie valt het gelukkig nog wel mee. Mazzeltje...
Oh, dat scheelt. De vriendentelex was blijkbaar in paniek.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef Ewaldus het volgende:
http://www.nu.nl/news/948(...)raan_in_Utrecht.html
'enkele gewonden'.
Ik vind de foto's wel indrukwekkend. Vooral omdat er nog mensen binnen vastzitten en er bran dis uitgebroken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Ewaldus het volgende:
volgens mij zijn gewonden mensen die glas op hebben geraapt ofzo..
stelt geen donder voor als ik die foto's zie....
Dat is een wel erg snelle conclusie op basis van die vage foto.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Ewaldus het volgende:
volgens mij zijn gewonden mensen die glas op hebben geraapt ofzo..
stelt geen donder voor als ik die foto's zie....
Inderdaad zeg, dat ding moet je zeker niet op je hoofd krijgen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:51 schreef U het volgende:
ik vind dit al wat minder relaxed lijken:
[afbeelding]
inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:51 schreef U het volgende:
ik vind dit al wat minder relaxed lijken:
[afbeelding]
Dit had ik dus ook gehoord. Kern van waarheid, of zitten we op dezelfde paniektelex?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:47 schreef _GdR_ het volgende:
hoorde net dat er 3 doden zijn.
Hij was 63 meter hoogquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:49 schreef Q. het volgende:
Was zo te zien ook maar een klein kraantje.
Nu.nl heeft het nu over 3 gewonden:quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit had ik dus ook gehoord. Kern van waarheid, of zitten we op dezelfde paniektelex?
Marinus Ruppertgebouw (naar Marinus Ruppert, de oud bouwcurator van De Uithof) - voormalig Trans 1 - voorzieningen en collegezalen - http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Uithof_(Utrecht)quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef Pool het volgende:
Oei.Welke studies zitten over het algemeen in dat gebouw? (even checken mbt tot vrienden enzo)
Het zou een geluk zijn als het niet zo was (*duim*). Dan zou er geen onderwijs moeten zijn in dat bovenste zaaltje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:10 schreef Robar het volgende:
Ik vind het er nogal indrukwekkend uitzien en kan het me voorstellen dat hier mogelijk doden zijn gevallen.
en die anderequote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nu.nl heeft het nu over 3 gewonden:
Het lijkt erop dat de drie personen in het gebouw gewond zijn geraakt. De ooggetuige zag hulpverleners twee mensen op een brancard naar buiten brengen.
Kijk dit snap ik nu niet. Er wordt niet gewerkt vanwege de wind, wat dus op gevaar duidt met in achterhoofd dat dat ding kan omvallen. Dus ze stoppen met werken maar laten dan wel weer de kraan staanquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:13 schreef Molluck het volgende:
Ik woon op de 17e verdieping van de Bisschoppen, dus ik heb perfect uitzicht, dat filmpje op GeenStijl is door mijn huisgenoot gemaakt.
Volgens mij zijn er alleen wat lichtgewonden en er zat niemand in die kraan omdat er de laatste dagen niet mee gewerkt is vanwege die wind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |