trauma'squote:Op donderdag 18 januari 2007 12:55 schreef dvr het volgende:
[..]
Goed dat je ze alvast hebt binnengehaald.
Ik ben als kleuter een keer meters ver weggewaaid![]()
De post is hier nog niet geweest, maar de junkmail-folderloper heeft wel wat in de bus gepropt. Had van mij wel thuis mogen blijven, maar ergens moet je zoveel inzet toch wel bewonderen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef tho_Omas het volgende:
Als ze mijn post maar bezorgen.
Echt waar?!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:55 schreef dvr het volgende:
Ik ben als kleuter een keer meters ver weggewaaid![]()
inderdaad een leuke voorstellingquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Echt waar?!Sorry dat ik lach, maar ik zie echt zo'n klein smurfje voor me dat door de lucht gaat.
Deuren staan hier te klepperen, je hoort het prachtig gieren, er staat een grote pan kippensoep op het vuur, ik ben helemaal één met de elementen hier, heur.
Morgen is het springtij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gezellie als het vloed wordt, wat is de maanstand vannacht?
Leuke buurt ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Over anderhalf uur ga ik op weg naar huis.
Zwolle --> Zutphen, ben benieuwd.
Kut trouwens, ik woon schuin tegenover de brandweerkazerne, die zullen wel lekker druk zijn.
hier nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:03 schreef Robbiej het volgende:
het gaat hier ook als een gek tekeer...
Hier in NRW ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier in Beieren wordt in de Radio de ouders opgeroepen dan de scholen vanmiddag gesloten zullen zijn
Goed dan maar dat het een Zuidwester is en geen noordnoordwester storm.quote:
Wat is NRW?quote:
de basisschool in Tanthof was nog aardig drukquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Hier in Delft zijn alle middelbare scholen al uit omdat de storm alsmaar ergens wordt
NordRheinWestfalen, thinkpink woont net als ik in Duitslandquote:
whehe..sorry...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:07 schreef Blik het volgende:
Op mijn huis is zojuist een boom gevallen, 2 auto's total loss, afdak boven de deur kapot, dakgoot eraf, enkele fietsen kapot.
Ik was gelukkig net weg, de 2 auto's zijn van de buren. De boom is van de gemeente. Mijn huisgenoten zijn nu alles aan het regelen. Kom pas om 7 uur thuis, ben benieuwd hoe het eruit ziet
baal wel gruwelijk
Almelo/Enschede eveneens een vrije middag voor basisscholen (en een enkele middelbare school)quote:
bah klote zooi... sterkte ermee joh..quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:07 schreef Blik het volgende:
Op mijn huis is zojuist een boom gevallen, 2 auto's total loss, afdak boven de deur kapot, dakgoot eraf, enkele fietsen kapot.
Ik was gelukkig net weg, de 2 auto's zijn van de buren. De boom is van de gemeente. Mijn huisgenoten zijn nu alles aan het regelen. Kom pas om 7 uur thuis, ben benieuwd hoe het eruit ziet
baal wel gruwelijk
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Lekker thuis houden, joh.
Het is voor een volwassene al niet te doen straks, laat staan voor die ukkies, ze waaien gewoon weg!
volgens mij zondagquote:
jah, dat is inderdaad kut ja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Voor mij is het nog niet eens kut, voor de buren wel, die zijn 2 auto's kwijt
ja, het zwaarste moet nog komen idd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Storm zwaarder dan werdt verwacht. ik wist het, zag het aankomen, heb het ook nog gepost dacht ik!
En weet je wat het leuke is?? Rond 15:00 verwachten we de koufront, deze gaat zeer leuke windstoten geven, daarachter zit het zwaarste. Windkracht 11 is daarom hier in het noorden niet uitgesloten!
Hè bah!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:07 schreef Blik het volgende:
baal wel gruwelijk
Volgens mij over 4 dagen pas.quote:
dat koufront verontrust mij, de vlagen zijn nu al zo sterk, en je kan inderdaad op het koufront de zwaarste stoten verwachtenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Storm zwaarder dan werdt verwacht. ik wist het, zag het aankomen, heb het ook nog gepost dacht ik!
En weet je wat het leuke is?? Rond 15:00 verwachten we de koufront, deze gaat zeer leuke windstoten geven, daarachter zit het zwaarste. Windkracht 11 is daarom hier in het noorden niet uitgesloten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |