Ik dacht rond 1100 meter hoogte.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hebben jullie al naar de wolken gekeken? Ze doen er echt alles aan 1000 km wolken in 1 dag over het land te jagen. Zelden heb ik het zo hard zien gaan. Weet iemand op welke hoogte de wolkenbasis zicht bevindt?
ik stof er eentje af voor je.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef Gitanki het volgende:
Gisteren haalde ik 42 kmp/u met de fiets, wind mee, ga nu ff checken hoe hard ik nu kan![]()
Hou een darwin award vrij voor als ik het niet overleef
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
pssssst;Maar goed dat ik er al even ben op die site, vanaf nu zal dat moeilijker worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moeten ze hun servers maar fixen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Nou, we mogen met z'n allen denk ik blij zijn dat het geen springtij is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef anneja het volgende:
Ook mooi om te zien hoe het laagwaterniveau in den helder boven het astronomisch hoogwater ligt
uh uh. lekker gevaarlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:41 schreef Party_P het volgende:
En ik moet vanmiddag in het hoogtepunt van de storm een uur op de fiets
Mag jij vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat overdreven eerlijk gezegd.
Gezellie als het vloed wordt, wat is de maanstand vannacht?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef anneja het volgende:
Ook mooi om te zien hoe het laagwaterniveau in den helder boven het astronomisch hoogwater ligt
prima besluit en zeker al je je er rustiger onder voelt. Wat anderen er dan van vinden is een ander verhaal.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mag jij vinden natuurlijk.
Ik moet een kwartier lopen met 2 kleine kinderen, en als ik zag hoeveel takken, dakpannen en grote containers er over de straten lagen, na het nog rustige gedeelte van de storm, ben ik blij dat ik iig alvast binnen zit.
Brandweer heeft niet voor niets gezegd dat je vanmiddag alleen de straat op moet als het strikt noodzakelijk is.
Nou, die paar uurtjes school valt daar niet onder voor mij.
Ik hoor niet anders dan brandweer- en ziekenwagensirenes nu trouwens.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
pssssst;Ik denk dat ie nu niet meer werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moeten ze hun servers maar fixen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Ik zal wel moeten. Bezorg medicijnen voor een apotheek. En dat moet elke doorde weekse dag gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh. lekker gevaarlijk.
nieuw, maar op de noordzee heeft die werking twee dagen vertraging dacht ik. Is hier ook eerder al besproken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gezellie als het vloed wordt, wat is de maanstand vannacht?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:46 schreef picobyte het volgende:
Iemand is een paar golfplaten kwijt, ze vlogen hier net voorbij opweg naar duitsland.
Ik wou dat ik in Dokkum woonde, bij mijn omaquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:48 schreef michiel_merk het volgende:
een volle windkracht 10 voor het noorden vanavondvolgens hiemstra, dus wat om 3 uur komt is nog niks
o jawelquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nu niet meer werkt
Ik moet zeggen dat ik net ook echt half van mijn fiets ben gedonderdquote:Brandweer adviseert Amsterdammers binnen te blijven
AMSTERDAM - De brandweer adviseert mensen in Amsterdam wederom niet de straat op te gaan als dat niet per se nodig is. Door de harde wind vliegen er dakpannen en takken door de lucht, wat tot gevaarlijke situaties kan leiden. Dat liet een woordvoerder donderdag weten.
De brandweer krijgt steeds meer meldingen binnen van stormschade. Op het Belgiëplein in Amsterdam-West heeft de gevel van een bankgebouw het begeven. Niemand raakte daarbij gewond.
1 dag voor nieuwe maan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar hebben we altijd nog onze eigen SpeedyGJ ter plekkequote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik wou dat ik in Dokkum woonde, bij mijn oma![]()
Ik denk het toch echt van niet....quote:
Ik zat net piekeren daarover dus.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mag jij vinden natuurlijk.
Ik moet een kwartier lopen met 2 kleine kinderen, en als ik zag hoeveel takken, dakpannen en grote containers er over de straten lagen, na het nog rustige gedeelte van de storm, ben ik blij dat ik iig alvast binnen zit.
Brandweer heeft niet voor niets gezegd dat je vanmiddag alleen de straat op moet als het strikt noodzakelijk is.
Nou, die paar uurtjes school valt daar niet onder voor mij.
Ik hoor niet anders dan brandweer- en ziekenwagensirenes nu trouwens.
Naah, 'tis maar een slap tij, met astronomisch 50 cm hoogwater in Den Helder. Met springtij zou dat tegen de 1-1.5 meter lopen. Maar er is nu al anderhalve meter verhoging, als de wind nog een pietsie westelijker wordt zit daar zo een meter bij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
en dat houdt in?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef anneja het volgende:
Bedankt, maar niet nodig, tegen de wind in haalde ik 17 kilometer per uur, met de wind mee 50 (op een gegeven moment geven de bredere mtb banden teveel weerstand, plus dat de versnellingen op warenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik stof er eentje af voor je.
Oooo een echte Dokkummerquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:50 schreef Party_P het volgende:
[..]
Daar hebben we altijd nog onze eigen SpeedyGJ ter plekke
Goed dat je ze alvast hebt binnengehaald.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef shmoopy het volgende:
Ik moet een kwartier lopen met 2 kleine kinderen,
Lekker thuis houden, joh.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:51 schreef senesta het volgende:
Nu zijn de optie's voor de middag om hem thuis te houden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |