Gewoon laten staan danquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
Nee babe, nog steeds. Beiden te lui om dat ding op te ruimen.
Er moet een boekenkast komen te staan, maar ik moet die nog kopen.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:51 schreef Poncho het volgende:
.... Ik doe dat en heel het ligt knalt uit....
Een wasmachine zit op een eigen groep, als dus het licht uitgaat, dan is er een tweede groep uit. Maar aannemelijker is het dat de ALS dus uitgeschakeld is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:36 schreef gateway het volgende:
[..]
hij schrijft dat ie een knopje weer heeft omgezet. Dan kan de ALS zijn, maar ook een automaat...... of gecombineerd....
Godver, ik weet niet wat het is, maar ik schrijf de hele dag al licht als 'ligt'. Belachelijk gewoon.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef Marsepein het volgende:
[..]
[..]
Een wasmachine zit op een eigen groep, als dus het licht uitgaat, dan is er een tweede groep uit. Maar aannemelijker is het dat de ALS dus uitgeschakeld is.
Ja die ene, die wel enigszins kan klussen zodra ze iemand bij zich heeft die het wel kan. En die zichzelf dan ook meteen een professional noemt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef tonks het volgende:
is dat nou dat ene meisje enzo?
heb je de stekker er nu al aan gezet? met de aarde (groengeel) op de goede aansluiting?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ja die ene, die wel enigszins kan klussen zodra ze iemand bij zich heeft die het wel kan. En die zichzelf dan ook meteen een professional noemt.
Ervaringsdeskundige hé.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef tonks het volgende:
Tof enzo
Ja, hij werkt!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
heb je de stekker er nu al aan gezet? met de aarde (groengeel) op de goede aansluiting?![]()
Mooi, dan mag je nu die chokolade opeten als beloningquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:43 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige hé.
Zo, nu kan ik straks eindelijk weer wassen. Ik had nog één shirt die nog niet stonk.
Fijn.
Wat is Fok! toch nuttig he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ja, hij werkt!
En ik maar denken dat ik die gozer op moest zoeken om mijn geld terug te eisen. Het valt gelukkig mee.
Ik besef nu wel, nu mijn vingers nog na roken van de schok, dat schrikdraad zo erg nog niet is.
Bij deze heeft Fok! meteen heel mijn visie op de mensheid veranderd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:46 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Wat is Fok! toch nuttig he?![]()
Eerst maar eens mijn kleding wassen denk ik zomaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je nu die chokolade opeten als beloning![]()
Nee, stel je voor dat ik door mijn fouten wat leer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef Masta-t het volgende:
Eikel!!!!!!!!!!!!!
aarde en fase omgedraait... Wil je dood of zo?
blijf er met je tengels vanaf en bel een vakman.
graag gedaan, ik ben blij dat ik je wat heb kunnen lerenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:51 schreef Poncho het volgende:
Er kan wel een slotje op hoor Marsepein. Probleem is verholpen.
Nogmaals bedankt allemaal.
Ik kan nu weer normaal over straat zonder dat mensen omvallen van de geur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |