Als alles doorgaat zal ik een topic openen, zal wel een langlopend topic zijn dan, want de start van de bouw duurt nog ff, dan nog 10 maanden bouwen, en dan pas zelf aan de slag.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:46 schreef Marsepein het volgende:
Gurb, leuk! En wat BE schrijft, 20 minuten is niks, op zo'n stukje wordt de auto niet eens echt goed warm.
Ik hoop op een topic
Leuke woningquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef Gurb het volgende:
Ik heb een optie op een huis!![]()
Nou ja, huisje![]()
In Reeuwijk gaan ze starterswoningen bouwen, en daar had ik me dus voor ingeschreven afgelopen kerst. En vorige week de uitslag van de loting gekregen, en ik had nr. 20.
Nu net terug van een gesprek met de makelaar, en er waren nog 2 starterswoningen vrij, dus meteen een optie op genomen.
De komende week moet ik nu financieel alles op een rijtje zien te krijgen, en beslissen of ik het uberhaupt wil.
Meer info over de huizen : link Het gaat dan om het Schooleiland, woningtype A (bnr 77)
Het huis is niet zo duur in aanschaf (145,000), aangezien je de grond niet koopt, maar eigendom van de gemeente blijft, en je jaarlijks een erfpachtsom betaalt aan die gemeente.
Start van de bouw is gepland voor december pas, en dan de oplevering laatste kwartaal 2008.
maar ik weet dus nog niet of ik er wil wonen.
argumenten voor:
- compleet huis voor een gunstige prijs
- in vergelijking met overig aanbod aan woningen in de omgeving erg aantrekkelijk
- ik kan nog 1,5 jaar sparen voor de inboedel / uitzet
argumenten tegen:
- 20 minuten verder rijden naar mijn werk
- 20 minuten rijden naar mijn ouders en vrienden (maar de vraag is een beetje waar zij wonen over 1,5 jaar)
- Ik moet nog 1,5 jaar wachten voordat ik het huis uitkan
Dus; een week hard nadenken
Inderdaad zo doen ze het meestal en aangezien de meeste leidingen van kunstof zijn zie je de leidingen vanaf je verdelerunit toch niet meer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef Gurb het volgende:
De CV ketel vind ik idd ook lastig zitten, maar ze zullen de leidingen via de trapkast naar beneden laten lopen, en dan in de trapkast een verdelerunit.
En het toilet zit idd erg raar, maar dat heeft te maken met de stijgleidingen vanuit de badkamer.
Het voorportaal is nodig ivm het bouwbesluit, want er moet een verkeersruimte tussen je toilet en je verblijfsruimte zitten.
Alles is natuurlijk zo eenvoudig en efficiënt mogelijk uitgevoerd, dus minder naar de esthetische kant, en meer naar de kostenbesparende kant gekeken.
Dat komt me bekend voor idd, er zijn al wat projecten hier op kantoor voorbij gekomen waarbij de uitvoerders belden dat de wand een paar cm om moestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef klipper het volgende:
Vaak krijg je een kleine correctie, komen ze erachter dat de muur in je woonkamer 10 cm verplaats moet worden om de leidingen in je trapkast naar beneden te laten lopen i.p.v. erbuiten.
Bedankt allemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:49 schreef truttebosje het volgende:
jah nog gefeliciteerd vonkie
![]()
je kan nooit teveel diploma`s hebben, dus ga zo door!!!!!![]()
Ik vrees echt dat je blind bent want die staat er toch echt bij tussen; vrij bovenaan zelfsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:55 schreef taxibabe het volgende:
Gefeliciteerd Vonkie!!!![]()
Ik ben bezig met de nominaties, maar ben ik blind of mis ik de topics van BE ?![]()
Ik zie ze echt niet..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat je blind bent want die staat er toch echt bij tussen; vrij bovenaan zelfs![]()
Dat zijn de eerste 10... ik zie hier BE niet tussen staanquote:Op zondag 11 februari 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
De lijst van topics die wat ons betreft in aanmerking komen voor een nominatie:
Nogmaals, als jij vindt dat er nog iets mist, geef maar even een gil en dan kan het nog toegevoegd worden.
Automatic_Rock
Cybersijp
Mmach (te nomineren voor zijn totale oeuvre):
Knorretje en Danny
Duderinnetje en ArtyShock
Vonkenboer
gebakken-koekje
Marsepein
Syrena
Conflict
Ah ok... ben ik dus toch niet blindquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
De mijne niet toch? Die deed nl. voor de 2005 verkiezing al mee.
www.floorplanner.nlquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoi,
Weet iemand wat die link was naar dat programmatje waar je je huis in bovenaanzicht kan inrichten... Ik kan het even nergens meer vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |