Oh maar dat doet zequote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:20 schreef MMach het volgende:
[..]
Oh maar dat doet zeIk ben met m'n gat in de boter gevallen zoals ze hier zeggen.
31 jan en 2 feb de laatste examens, het werd tijd want ik wil terug klussen, mrgh.![]()
Ja natuurlijk, maar het ene staat het andere niet in de wegquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:51 schreef Leonidas het volgende:
[..]
en ik die dacht dat je met mij naar zee wou
Oh, weer blauw gelukkigquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:36 schreef Svensational het volgende:
BE op zwart!
fok voor fok tagje
Ja, dat heb ik wel nodig ... net 1 touwtje na een uur prutsen helemaal klaar ben ik verkeerd begonnen ...quote:Op zondag 28 januari 2007 10:52 schreef AnneX het volgende:
Ach gossie... sterkte!
quote:Op zondag 28 januari 2007 10:06 schreef Marsepein het volgende:
Oh ja, een tip voor als je ooit bij een willekeurige bouwmarkt horizontale lamellen koopt die in lengte en hoogte inkortbaar zijn.
Nooit de dopjes in de onderste stang er vast uithalen omdat toch de hoogte toch moet worden aangepast.
Bij het optillen hoor ik .... fsssst. En 4 touwjes lagen op de grond.
Nu kan ik fijn 4 touwtjes opnieuw rijgen door 150 lamellen heen. En dat kan eigenlijk alleen maar als die hangt. En hij hangt in het trapgat![]()
Dus ik heb straks wat te doen.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:23 schreef Marsepein het volgende:
Ja lach maar .... Ik weet in ene weer wat schelden en tieren is. Goedkope prutszooi wat je nog op maat moet maken. Iets met een dubbeltje en eerste rang was het toch?
Inmiddels zitten alle touwtjes er weer in, en moet ik alleen de onderkant nog knopen.
Ach beste Marsepein als je dit over een paar dagen leest, dan moet je er hopelijk ook om lachen.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:23 schreef Marsepein het volgende:
Ja lach maar .... Ik weet in ene weer wat schelden en tieren is. Goedkope prutszooi wat je nog op maat moet maken. Iets met een dubbeltje en eerste rang was het toch?
Inmiddels zitten alle touwtjes er weer in, en moet ik alleen de onderkant nog knopen.
Ik kan er nu ook wel om lachen hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef klipper het volgende:
[..]
Ach beste Marsepein als je dit over een paar dagen leest, dan moet je er hopelijk ook om lachen.
En nu lach ik weer, maar je moet maar zo bedenken het is geen uitlachen, eerder lachen om het feit dat je ons wat plezier verschaft.![]()
En mij is het gelukkig nooit overkomen, maar ik snap wel wat je bedoelt, bij een vriend is het op ongeveer dezelfde manier gebeurd, en toen moesten we ook lachen behalve hij dan....![]()
Wel een fotootje plaatsen hoor van je horrorschermquote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik kan er nu ook wel om lachen hoor
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:23 schreef Marsepein het volgende:
examens ehquote:Op maandag 29 januari 2007 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Heeft MMach zich alweer gemeld met een nieuw keukentopic? 't Is bijna februari
Dat horrording hangt, en werkt ook nog zoals het hoort. Ik zal er morgen een foto van schieten.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:38 schreef klipper het volgende:
[..]
Wel een fotootje plaatsen hoor van je horrorscherm![]()
Ah mooi, dat schiet al opquote:Op maandag 29 januari 2007 19:35 schreef Leonidas het volgende:
examens eh
(en n lief, daar kruipt ook tijd in)
maar 2 februari is't gedaan (met de exams)
Hier dus: Steek Vonkenboer een hart-onder-de-riem topic!!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:30 schreef taxibabe het volgende:
K&W is op ziekenbezoek geweest, foto's hiervan staan in vonkie's beterschapstopic!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |