Dat weet je hequote:... en nog een flink aantal dingen geloof ik...
En dat terwijl het woordje je hier toch echt weer op Taxibabe slaat hoor.quote:Marsepein(Moderator / FOK! voor Fok) - zaterdag 20 januari 2007 @ 23:48
Zeg Taxibabe, no offense, maar als je hoort dat er storm komt, dan haal je tuinmeubilair toch binnen?
Ik snap dat nooit, het meeste tuinmeubilair waait bij kracht 5 al om. Laat staan wat er met windkracht 9 a 10 gebeurd.
Onze picknicktafel van te-veel-kilo's staat er nog wel, niet binnengehaald
quote:Op zondag 21 januari 2007 09:24 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik schreef ook niet dat het jouw meubilair was![]()
Ja, dat je is in zijn algemeenheid.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:00 schreef klipper het volgende:
[..]
En dat terwijl het woordje je hier toch echt weer op Taxibabe slaat hoor.
[..]
![]()
Nee sorry niet naar gekekenquote:Op zondag 21 januari 2007 23:07 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ja, dat je is in zijn algemeenheid.![]()
Heb je ook op de Posticon gelet ( [afbeelding] )
Het was een post met een knipoog![]()
Twee breuken; het ene is meer een scheurtje dan een breuk hoor. Maar ik heb mijn scheenbeen een cm of 5 van het einde bijna rondom gebroken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:04 schreef sanger het volgende:
Zijn dat twee breuken die ik zie?
Balen Vonkie! Is het gebruikelijk dat de kruipgaten niet dicht zijn, of zijn er kwajongens aan het werk geweest (zoals hier op de bouw)? Veel beterschap! En natuurlijk wel Fok! op je gips zetten he!
Theoretisch gezien had ik mijn nek wel kunnen brekenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Auw! Daar ben je mooi klaar mee.
En ondanks dit denk ik dat je nog mazzel gehad hebt, je had je nek wel kunnen breken!
Ieder voordeel heb ze nadeelquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef sanger het volgende:
En je kunt het ook positief bekijken Vonkie! Je hebt nu veel meer tijd om Fok!kers te helpen met hun electravraagstukken.
Arbeidsinspectie is ingeschakeld door onderaannemer; ikzelf schakel mijn rechtbijstand verzekering inquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef klipper het volgende:
Is de arbeidsinspectie erbij geweest?
Zorg ervoor dat alles goed vastgelegd word en stel je werkgever alvast aansprakelijk, of de aannemer.
Nu denk je er nog niet aan, maar je weet nooit of je er nog last van krijgt op wat voor manier dan ook.
En wat dat voor gevolgen heeft in de toekomst.
Het is zelfs mogelijk om nu al een schadevergoeding te krijgen.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Arbeidsinspectie is ingeschakeld door onderaannemer; ikzelf schakel mijn rechtbijstand verzekering in![]()
Morgen dan, omdat de verzekering niet direct op mijn naam staat maar op naan van mijn vader; waar wij dan wel weer alledrie (vader, moeder en ik) onder verzekerd zijn![]()
Das balen Vonkenboer, beterschap!quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Afgelopen maandag heb ik mijn scheenbeen gebroken bij een klusongeval![]()
Het was donker, omstreeks 7:45 uur. Ik liep met een grote doos voor mij vol schakelmateriaal richting een woning op de bouw om daar te beginnen met de afmontage.
Echter was in die woning het kruipgat niet afgesloten en stapte ik bij het betreden van de woning in een 80 cm diep gat waarbij ik met rechterbeen als het ware dubbelsloeg in het gat en met het andere been net over het gat stapte; met als een helse pijn in mjin rechterbeen als gevolg![]()
![]()
Ik kon niet meer opstaan, maar kon nog wel bij mijn telefoon komen waarmee ik mijn directe chef op heb gebeld met de mededeling of hij met spoed bij mij kon komen want ik ben in het kruipgat gevallen en ik kan niet meer opstaan; met twee man hebben ze mij vervolgens uit het gat geholpen en na verder inspectie bleek mijn rechteronderbeen en enkel toch wel erg dik te zijn. Vervolgens na de huisarts geweest --> Verwijzing naar Rontgenafdeling van het Slingeland ziekenhuis in --> waar bleek dat ik mijn scheenbeen +/- 6 cm van het einde gebroken heb.
[afbeelding]
Dus dat wordt minimaal 4 weken met het been hoog![]()
voordat ik uberhaupt loopgips krijg
Steek Vonkenboer een hart-onder-de-riem topic!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Is het geen tijd voor een centraal steek vonkie hier een hart onder ze riem topic ?![]()
![]()
Hij is alweer geslotenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:05 schreef sanger het volgende:
Steek Vonkenboer een hart-onder-de-riem topic!!!!
Vandaar dat etentje eh, ik kon het niet meer aanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:23 schreef MMach het volgende:
[..]
Straffe is, dat Leonie dat allemaal verdraagt. Ze heeft hier zelfs al 2 keer gekookt enzo, in die schandalige keuken.
Verven hem maar lekker!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:20 schreef Leonidas het volgende:
[..]
Vandaar dat etentje eh, ik kon het niet meer aan![]()
Nee hoor, gisteren zelfs dubbel eten gemaakt (pannenkoeken & chili con carne). t Is n hobby als n ander eh, maar blijkt dat Benoît zelfs beter is in ronde pannenkoeken bakken dan ik. Frustratie alom, maar mss ben ik wel beter in elektriciteit leggen... u never know
![]()
I will !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |