abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45553281
De meesate tijd gaat zitten in:
quote:
... en nog een flink aantal dingen geloof ik...
Dat weet je he
pi_45554407
quote:
Marsepein(Moderator / FOK! voor Fok) - zaterdag 20 januari 2007 @ 23:48
Zeg Taxibabe, no offense, maar als je hoort dat er storm komt, dan haal je tuinmeubilair toch binnen?

Ik snap dat nooit, het meeste tuinmeubilair waait bij kracht 5 al om. Laat staan wat er met windkracht 9 a 10 gebeurd.

Onze picknicktafel van te-veel-kilo's staat er nog wel, niet binnengehaald
En dat terwijl het woordje je hier toch echt weer op Taxibabe slaat hoor.
quote:
Op zondag 21 januari 2007 09:24 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ik schreef ook niet dat het jouw meubilair was
pi_45569378
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:00 schreef klipper het volgende:

[..]

En dat terwijl het woordje je hier toch echt weer op Taxibabe slaat hoor.
[..]

Ja, dat je is in zijn algemeenheid.

Heb je ook op de Posticon gelet ( )

Het was een post met een knipoog
pi_45586128
quote:
Op zondag 21 januari 2007 23:07 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ja, dat je is in zijn algemeenheid.

Heb je ook op de Posticon gelet ( [afbeelding] )

Het was een post met een knipoog
Nee sorry niet naar gekeken , maar fok is momenteel zo traag ( gisteren begonnen, maar bij anderen al op zaterdag las ik)
pi_45604691
misschien een lompe vraag maar heb geen zin om een nieuw topic te openen

hoe kan ik m'n poster aan de muur (geen houten muur) hangen?

heb een deurposter gekocht en wil die graag aan de muur hangen
Werewolf
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:51:00 #56
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_45605166
hamer en spijker, hamer de spijker in de muur en hang de poster op met een klem die je bij bijv expo kan halen en tadaaa
pi_45605916
Of met behangplaksel.
pi_45607719
bedankt voor de tips !!!!!

ik ga zeker een foto maken
Werewolf
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 11:44:41 #59
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_45625113
Afgelopen maandag heb ik mijn scheenbeen gebroken bij een klusongeval
Het was donker, omstreeks 7:45 uur. Ik liep met een grote doos voor mij vol schakelmateriaal richting een woning op de bouw om daar te beginnen met de afmontage.

Echter was in die woning het kruipgat niet afgesloten en stapte ik bij het betreden van de woning in een 80 cm diep gat waarbij ik met rechterbeen als het ware dubbelsloeg in het gat en met het andere been net over het gat stapte; met als een helse pijn in mjin rechterbeen als gevolg

Ik kon niet meer opstaan, maar kon nog wel bij mijn telefoon komen waarmee ik mijn directe chef op heb gebeld met de mededeling of hij met spoed bij mij kon komen want ik ben in het kruipgat gevallen en ik kan niet meer opstaan; met twee man hebben ze mij vervolgens uit het gat geholpen en na verder inspectie bleek mijn rechteronderbeen en enkel toch wel erg dik te zijn. Vervolgens na de huisarts geweest --> Verwijzing naar Rontgenafdeling van het Slingeland ziekenhuis in --> waar bleek dat ik mijn scheenbeen +/- 6 cm van het einde gebroken heb.

Dus dat wordt minimaal 4 weken met het been hoog voordat ik uberhaupt loopgips krijg
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:04:30 #60
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45625647
Zijn dat twee breuken die ik zie?

Balen Vonkie! Is het gebruikelijk dat de kruipgaten niet dicht zijn, of zijn er kwajongens aan het werk geweest (zoals hier op de bouw)? Veel beterschap! En natuurlijk wel Fok! op je gips zetten he!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:12:45 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45625850
Auw! Daar ben je mooi klaar mee.

En ondanks dit denk ik dat je nog mazzel gehad hebt, je had je nek wel kunnen breken!
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:23:12 #62
65960 sanger
pi_45626126
En je kunt het ook positief bekijken Vonkie! Je hebt nu veel meer tijd om Fok!kers te helpen met hun electravraagstukken.
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 12:42:43 #63
92034 crew  Vonkenboer
pi_45626705
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:04 schreef sanger het volgende:
Zijn dat twee breuken die ik zie?

Balen Vonkie! Is het gebruikelijk dat de kruipgaten niet dicht zijn, of zijn er kwajongens aan het werk geweest (zoals hier op de bouw)? Veel beterschap! En natuurlijk wel Fok! op je gips zetten he!
Twee breuken; het ene is meer een scheurtje dan een breuk hoor. Maar ik heb mijn scheenbeen een cm of 5 van het einde bijna rondom gebroken.

En natuurlijk zetten we er straks even Fok! op
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Auw! Daar ben je mooi klaar mee.

En ondanks dit denk ik dat je nog mazzel gehad hebt, je had je nek wel kunnen breken!
Theoretisch gezien had ik mijn nek wel kunnen breken
Komende 4 weken zo ie zo voor 100% uitgeschakeld

Afhankelijk van wat vrijdag uit het onderzoek komt moet ik misschien als nog geopereerd worden; het is afhankelijk van hoe mijn boten staan
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef sanger het volgende:
En je kunt het ook positief bekijken Vonkie! Je hebt nu veel meer tijd om Fok!kers te helpen met hun electravraagstukken.
Ieder voordeel heb ze nadeel
Is het geen tijd voor een centraal steek vonkie hier een hart onder ze riem topic ?
pi_45626729
Das niets zo mooi Vonk.
Sterkte er mee. Neem er maar eens rustig de tijd voor.
pi_45626768
Is de arbeidsinspectie erbij geweest?
Zorg ervoor dat alles goed vastgelegd word en stel je werkgever alvast aansprakelijk, of de aannemer.
Nu denk je er nog niet aan, maar je weet nooit of je er nog last van krijgt op wat voor manier dan ook.
En wat dat voor gevolgen heeft in de toekomst.
Het is zelfs mogelijk om nu al een schadevergoeding te krijgen.
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 12:49:46 #66
92034 crew  Vonkenboer
pi_45626934
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef klipper het volgende:
Is de arbeidsinspectie erbij geweest?
Zorg ervoor dat alles goed vastgelegd word en stel je werkgever alvast aansprakelijk, of de aannemer.
Nu denk je er nog niet aan, maar je weet nooit of je er nog last van krijgt op wat voor manier dan ook.
En wat dat voor gevolgen heeft in de toekomst.
Het is zelfs mogelijk om nu al een schadevergoeding te krijgen.
Arbeidsinspectie is ingeschakeld door onderaannemer; ikzelf schakel mijn rechtbijstand verzekering in
Morgen dan, omdat de verzekering niet direct op mijn naam staat maar op naan van mijn vader; waar wij dan wel weer alledrie (vader, moeder en ik) onder verzekerd zijn
pi_45627074
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Arbeidsinspectie is ingeschakeld door onderaannemer; ikzelf schakel mijn rechtbijstand verzekering in
Morgen dan, omdat de verzekering niet direct op mijn naam staat maar op naan van mijn vader; waar wij dan wel weer alledrie (vader, moeder en ik) onder verzekerd zijn
Dan is het goed.
Nu lijkt het misschien nog niet zo erg en best wel stoer, maar als je er last van blijft houden of bepaalde handelingen niet goed meer kunt doen, dan zal je blij zijn dat je het goed geregeld heb van te voren.
Soms komen klachten pas na jaren bovendrijven.

In ieder geval kun je nu lekker genieten van de extra vrije tijd die je heb, hoewel tuinieren er voorlopig niet inzit.

In ieder geval van harte beterschap.
pi_45628239
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Afgelopen maandag heb ik mijn scheenbeen gebroken bij een klusongeval
Het was donker, omstreeks 7:45 uur. Ik liep met een grote doos voor mij vol schakelmateriaal richting een woning op de bouw om daar te beginnen met de afmontage.

Echter was in die woning het kruipgat niet afgesloten en stapte ik bij het betreden van de woning in een 80 cm diep gat waarbij ik met rechterbeen als het ware dubbelsloeg in het gat en met het andere been net over het gat stapte; met als een helse pijn in mjin rechterbeen als gevolg

Ik kon niet meer opstaan, maar kon nog wel bij mijn telefoon komen waarmee ik mijn directe chef op heb gebeld met de mededeling of hij met spoed bij mij kon komen want ik ben in het kruipgat gevallen en ik kan niet meer opstaan; met twee man hebben ze mij vervolgens uit het gat geholpen en na verder inspectie bleek mijn rechteronderbeen en enkel toch wel erg dik te zijn. Vervolgens na de huisarts geweest --> Verwijzing naar Rontgenafdeling van het Slingeland ziekenhuis in --> waar bleek dat ik mijn scheenbeen +/- 6 cm van het einde gebroken heb.

[afbeelding]
Dus dat wordt minimaal 4 weken met het been hoog voordat ik uberhaupt loopgips krijg
Das balen Vonkenboer, beterschap!

Wel een herkenbaar ongeval, bij ons is het vroeger ook al eens gebeurd (loodgieter was in 3 woningen tegelijk onder de vloer bezig, en was net in een andere woning bezig, en had de andere gaten niet afgezet, ook botbreuken), en een vriend van mij (trappensteller) heeft het zelf afgelopen zomer meegemaakt (lag een multiplex plaatje over het gat, maar die was niet vastgezet) Hij had alleen kneuzingen en een grote schaafwond (halve onderbeen, en complete bovenbeen aan de binnenkant van zijn been)

Wel beter voor jou dat de arbeidsinspectie is langsgeweest, als je tenminste niet illegaal, zwart of zonder de juiste papieren werkte, maar dat geloof ik niet bij jou.
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:45:46 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45628574
Hopelijk hoef je niet alsnog geopereerd!

Iew... ik krijg kippenvel alleen al als ik er aan denk hoe het gegaan is.
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:05:47 #70
65960 sanger
pi_45629132
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:42 schreef Vonkenboer het volgende:

Is het geen tijd voor een centraal steek vonkie hier een hart onder ze riem topic ?
Steek Vonkenboer een hart-onder-de-riem topic!!!!
pi_45630491
quote:
Hij is alweer gesloten Kennelijk is het je niet gegund Vonkenboer
hij was gesloten, nu is ie verplaatst

[ Bericht 6% gewijzigd door Gurb op 24-01-2007 15:05:35 (toch niet gesloten) ]
pi_45637553
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:23 schreef MMach het volgende:

[..]

Straffe is, dat Leonie dat allemaal verdraagt. Ze heeft hier zelfs al 2 keer gekookt enzo , in die schandalige keuken.
Vandaar dat etentje eh, ik kon het niet meer aan

Nee hoor, gisteren zelfs dubbel eten gemaakt (pannenkoeken & chili con carne). t Is n hobby als n ander eh, maar blijkt dat Benoît zelfs beter is in ronde pannenkoeken bakken dan ik. Frustratie alom , maar mss ben ik wel beter in elektriciteit leggen... u never know
Vivez si m'en croyez, n'attendez à demain, ceuillez les aujourd'hui les roses de la vie (P. de Ronsard)
pi_45644786
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:20 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Vandaar dat etentje eh, ik kon het niet meer aan

Nee hoor, gisteren zelfs dubbel eten gemaakt (pannenkoeken & chili con carne). t Is n hobby als n ander eh, maar blijkt dat Benoît zelfs beter is in ronde pannenkoeken bakken dan ik. Frustratie alom , maar mss ben ik wel beter in elektriciteit leggen... u never know
Verven hem maar lekker!
pi_45653341
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:36 schreef tnimble het volgende:

[..]

Verven hem maar lekker!
I will !

kZou hier sowieso nix negatiefs durven schrijven (niet dat er iets is hoor), met al die mmachadaptjes

Tijd voor mn scriptie nu
Vivez si m'en croyez, n'attendez à demain, ceuillez les aujourd'hui les roses de la vie (P. de Ronsard)
pi_45653841
Vonk

Djeez man ... de nachtmerrie van elke klusser, een gat waarvan je niet verwacht dat het er is....

Veel beterschap enzo, en die foto :

De kan wel in Klussers blijven blunderen (deel III)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')