Merci gaan we is voor kijken. Wil natuurlijk ook voorkomen dat je van die lelijke bobbeltjes krijgt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:18 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou dat met gewone spuitlijm doen van 3M en dat kan op mdf maar dat blijft ook zeker goed zitten op meubelpanelen (Geplastificeerd spaanplaat).
Er is dacht ik van 3M een spuitbus lijm variant die hetzelfde werkt als de lijm op post-it's. Je kunt het weer verwijderen en weer opplakken, zonder vlekken.
Ga zo eens ff aan het kijken; vandaag of morgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:55 schreef Marsepein het volgende:
Mogguh Vonk. Zet je schema's even op een andere host en PM mij de url's. Dan pas ik de berichten aan
kVind het mooi dat je grootmoeder niet alleen is moeten sterven & khoop dat je daar kracht uit kan halen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:54 schreef sararaats het volgende:
ik wil eventjes zeggen dat ik jullie steun gebruik om mezelf even tot rust te brengen
ik ben al heel vroeg wakker en heb de hele ochtend bij m'n grootmoeder gezeten tot ze zachtjes weggleed
bedankt lieve mensen
Zal ik er een topic over openen in TTK (quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:14 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]
Dit is een raar plaatje Vonk. Als je op een bepaalde manier kijkt dan lijkt het net of de aansluitingen uit de plaat komen ipv dat ze er verdiept inliggen
En als je dat ziet, dan steken de schroefjes ook uit. Het is een Escher wcd
Als je ziet wat ik bedoel dan mag je met liefde een topic openenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik er een topic over openen in TTK ()
Hmm mjah, kon vanmorgen nog niet iets beters vindenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:14 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]
Dit is een raar plaatje Vonk. Als je op een bepaalde manier kijkt dan lijkt het net of de aansluitingen uit de plaat komen ipv dat ze er verdiept inliggen
En als je dat ziet, dan steken de schroefjes ook uit. Het is een Escher wcd
Als er olie vrijkomt bij het vervangen van schokdempers dan doe je iets verkeerdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef MMach het volgende:
Morgen op de oprit van Leonidas m'n voorste schokdempers vervangen, ik hoop dat het lukt want dat heb ik nog nooit moeten doen (en hopelijk geen plassen olie op de oprit).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |