Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef MMach het volgende:Maja, als ze gecastreerd zijn dan zijn er ook geen kleintjes meer
![]()
Dat is dan ook de bedoeling van castreren, maar bij ons loopt de konijnenpopulatie niet uit de hand hoor. We hebben al een jaar of 8 konijnen, en het aantal varieert van 3 tot 7. De panda is er al bij van in het begin.
Daarnet de schouw gaan afbreken. Ik vond het wel vrij beangstigend. Twas nog erger dan de vorige keer.
De vorige keer moesten we een schouw hercementeren aan de andere kant van het dak. En dat was op een ladder die scheef lag op het dak, in de sneeuw... hoor je het dreigende muziekje al op de achtergrond?
[
afbeelding]
[
afbeelding]
(toen had ik nog superkort haar
![]()
)
Toen is alles goed gegaan, en nu gelukkig ook.
De schouw aan de voorkant, waar de brief dus over gaat, staat een stuk hoger dan de andere schouw, en het was me daar nu toch aan het waaien, brr. En al dat stof vloog in m'n ogen elke keer er zo'n steen loskwam. De zon stond ook net waar ze in m'n ogen zat te schijnen.
De schouw:
[
afbeelding]
[
afbeelding]
En na een zenuwslopend halfuurtje:
[
afbeelding]
[
afbeelding]
Jammer dat de stenen zo niet ver genoeg doorgemetseld zijn. Mais bon, nu hangt er al een mini laagje waterdicht cement aan voor de hechting en morgen of zo komt dan de rest van de cement erop.
Geen stenen naar beneden gevallen, en geen gewonden
Nu even uitblazen en tegen 17u of zo weer verder doen aan de andere zolder.