abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46817608
Wat ziet die schoorsteen er uit zeg. Die kon inderdaad binnen een paar jaar naar beneden komen rollen. Die van de buren ook zeg. ipv dat ze gewoon de oude stenen terug vast metselen of als het dan toch moet meteen even de paar stenen aan jullie kant meenemen. Ipv met een andere maat steen om jullie kant geen gaan lopen frutten met allemaal opverschillende maten afgeknipte stenen, tussen strookjes verschillende vpegbreedtes.

Zit het dak al weer helemaal dicht?
  Moderator zondag 4 maart 2007 @ 22:22:19 #257
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_46922636
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef MMach het volgende:
Maja, als ze gecastreerd zijn dan zijn er ook geen kleintjes meer Dat is dan ook de bedoeling van castreren, maar bij ons loopt de konijnenpopulatie niet uit de hand hoor. We hebben al een jaar of 8 konijnen, en het aantal varieert van 3 tot 7. De panda is er al bij van in het begin.

Daarnet de schouw gaan afbreken. Ik vond het wel vrij beangstigend. Twas nog erger dan de vorige keer.
De vorige keer moesten we een schouw hercementeren aan de andere kant van het dak. En dat was op een ladder die scheef lag op het dak, in de sneeuw... hoor je het dreigende muziekje al op de achtergrond?
[afbeelding]
[afbeelding]
(toen had ik nog superkort haar )
Toen is alles goed gegaan, en nu gelukkig ook.

De schouw aan de voorkant, waar de brief dus over gaat, staat een stuk hoger dan de andere schouw, en het was me daar nu toch aan het waaien, brr. En al dat stof vloog in m'n ogen elke keer er zo'n steen loskwam. De zon stond ook net waar ze in m'n ogen zat te schijnen.
De schouw:
[afbeelding]
[afbeelding]
En na een zenuwslopend halfuurtje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat de stenen zo niet ver genoeg doorgemetseld zijn. Mais bon, nu hangt er al een mini laagje waterdicht cement aan voor de hechting en morgen of zo komt dan de rest van de cement erop.
Geen stenen naar beneden gevallen, en geen gewonden

Nu even uitblazen en tegen 17u of zo weer verder doen aan de andere zolder.
Liever jij dan ik op die hoogte; brrr
Krijg het er al koud van als ik er na kijk
pi_46924725
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:22 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Liever jij dan ik op die hoogte; brrr
Krijg het er al koud van als ik er na kijk
Nee, dat klopt. Jij stapt liever de diepte in
pi_46925768
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:01 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Welja geef nog een schop na.....
pi_46927270
Ach een subtiel shopje tegen de schenen kan geen kwaad toch ? (geintje , ben blij dat het nu weer wat bterder met je gaat hoor ed )
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  Moderator maandag 5 maart 2007 @ 10:51:26 #261
92034 crew  Vonkenboer
pi_46933834
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:01 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Die had ik aan kunnen zien komen natuurlijk
Hang jij mijn gootjes maar eens op in jou kelder
pi_46933948
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:51 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Die had ik aan kunnen zien komen natuurlijk
Hang jij mijn gootjes maar eens op in jou kelder
Zodra die hangen kun je een uitgebreid fotoverslag vinden in K&W. Maar heb geduld het kan best nog een jaartje duren
  Moderator maandag 5 maart 2007 @ 11:04:29 #263
92034 crew  Vonkenboer
pi_46934141
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:56 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Zodra die hangen kun je een uitgebreid fotoverslag vinden in K&W. Maar heb geduld het kan best nog een jaartje duren

Zo lang nog ? Wanneer is de bedoeling dan dat je alles grofweg bewoonbaar hebt en niet meer op die vier vierkante meter moet leven
pi_46935238
Je kent me toch, ik heb geen planning, en wat ik wel gepland heb is ruimschoots niet gehaald. Ik ben gestopt met plannen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 maart 2007 @ 20:16:53 #265
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46953743
Vraagje: hoe heet zo'n apparaatje dat met laser afstanden meet? En wat kost zoiets ongeveer?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46954418
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Vraagje: hoe heet zo'n apparaatje dat met laser afstanden meet? En wat kost zoiets ongeveer?
Gewoon laser-afstandsmeter b.v. een Bosch DLE 50 kost tussen de 100 en 600 euro
pi_46954441
Een afstandsmeter is wat je bedoeld denk ik?
pi_46954485
tnimble, jij was sneller
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 maart 2007 @ 21:18:53 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46956242
Tnx
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 5 maart 2007 @ 22:25:37 #270
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_46959150
Ik heb dat ook en ik heb er spijt van, dat gaat maar tot op een cm nauwkeurig (dat model van mij althans). Leuk voor snel ruimtes te meten, maar waardeloos voor de rest. Het werkt met geluid en weerkaatsing en met een lasertje zie je waar je meet. Hetzou kunnen dat er ook bestaan die meten met de laser zelf en wss preciezer zijn, maar je ne sais pas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')