Ah ok... ben ik dus toch niet blindquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
De mijne niet toch? Die deed nl. voor de 2005 verkiezing al mee.
www.floorplanner.nlquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoi,
Weet iemand wat die link was naar dat programmatje waar je je huis in bovenaanzicht kan inrichten... Ik kan het even nergens meer vinden...
Ik zit gebonden aan een 500 mhz laptopquote:Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef sanger het volgende:
Tja Vonkie, ik weet niet iets wat ik je zou kunnen aanbevelen om te gaan doen. Misschien wat computerspelletjes? Floorplannen?
Tja, je been "weghalen" is ook wel erg ridicuul denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik zit gebonden aan een 500 mhz laptopdaar draait op ze minst gezegd vrij weinig op.
Ik heb dan wel weer een desktop met 4 keer meer power dan de laptop maar daar kan ik niet achger zitten omdat dan mijn been in de weg zit![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, je been "weghalen" is ook wel erg ridicuul denk ik.
Geen vrienden die langskomen enzo? Tis toch krokusvakantie?
Ohja, dat heb je ook nog.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Carnaval wordt ook hier in het oosten van het land gevierd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |