Hehe wie had het er over om NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer te verhuizen :pquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg altijd gelijk weer zo'n zin om te gaan verhuizen en te klussen van al die klustopics.![]()
Of althans, om een huis op te knappen, dat verhuizen hoef niet persé.
Leuk huis Gurb ! Voor en achter water, leuke huizen , niet dertien in een dozijn zo wat ik zag. en ach nog ander half jaar en dan je "eigen "plekkie "lekker toch? voor je het weet is het zo ver. Maar kan nog goed het gevoel naar boven halen dat ik voor het eerst in mijn "eigen"woonkamer zat hoor jaartje of 15 terug ( jaah vroeg het huis uit, don't askquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef Gurb het volgende:
Ik heb een optie op een huis!![]()
Nou ja, huisje![]()
In Reeuwijk gaan ze starterswoningen bouwen, en daar had ik me dus voor ingeschreven afgelopen kerst. En vorige week de uitslag van de loting gekregen, en ik had nr. 20.
Nu net terug van een gesprek met de makelaar, en er waren nog 2 starterswoningen vrij, dus meteen een optie op genomen.
De komende week moet ik nu financieel alles op een rijtje zien te krijgen, en beslissen of ik het uberhaupt wil.
Meer info over de huizen : link Het gaat dan om het Schooleiland, woningtype A (bnr 77)
Het huis is niet zo duur in aanschaf (145,000), aangezien je de grond niet koopt, maar eigendom van de gemeente blijft, en je jaarlijks een erfpachtsom betaalt aan die gemeente.
Start van de bouw is gepland voor december pas, en dan de oplevering laatste kwartaal 2008.
maar ik weet dus nog niet of ik er wil wonen.
argumenten voor:
- compleet huis voor een gunstige prijs
- in vergelijking met overig aanbod aan woningen in de omgeving erg aantrekkelijk
- ik kan nog 1,5 jaar sparen voor de inboedel / uitzet
argumenten tegen:
- 20 minuten verder rijden naar mijn werk
- 20 minuten rijden naar mijn ouders en vrienden (maar de vraag is een beetje waar zij wonen over 1,5 jaar)
- Ik moet nog 1,5 jaar wachten voordat ik het huis uitkan
Dus; een week hard nadenken
ik ook!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg altijd gelijk weer zo'n zin om te gaan verhuizen en te klussen van al die klustopics.![]()
Of althans, om een huis op te knappen, dat verhuizen hoef niet persé.
Als alles doorgaat zal ik een topic openen, zal wel een langlopend topic zijn dan, want de start van de bouw duurt nog ff, dan nog 10 maanden bouwen, en dan pas zelf aan de slag.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:46 schreef Marsepein het volgende:
Gurb, leuk! En wat BE schrijft, 20 minuten is niks, op zo'n stukje wordt de auto niet eens echt goed warm.
Ik hoop op een topic
Leuke woningquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef Gurb het volgende:
Ik heb een optie op een huis!![]()
Nou ja, huisje![]()
In Reeuwijk gaan ze starterswoningen bouwen, en daar had ik me dus voor ingeschreven afgelopen kerst. En vorige week de uitslag van de loting gekregen, en ik had nr. 20.
Nu net terug van een gesprek met de makelaar, en er waren nog 2 starterswoningen vrij, dus meteen een optie op genomen.
De komende week moet ik nu financieel alles op een rijtje zien te krijgen, en beslissen of ik het uberhaupt wil.
Meer info over de huizen : link Het gaat dan om het Schooleiland, woningtype A (bnr 77)
Het huis is niet zo duur in aanschaf (145,000), aangezien je de grond niet koopt, maar eigendom van de gemeente blijft, en je jaarlijks een erfpachtsom betaalt aan die gemeente.
Start van de bouw is gepland voor december pas, en dan de oplevering laatste kwartaal 2008.
maar ik weet dus nog niet of ik er wil wonen.
argumenten voor:
- compleet huis voor een gunstige prijs
- in vergelijking met overig aanbod aan woningen in de omgeving erg aantrekkelijk
- ik kan nog 1,5 jaar sparen voor de inboedel / uitzet
argumenten tegen:
- 20 minuten verder rijden naar mijn werk
- 20 minuten rijden naar mijn ouders en vrienden (maar de vraag is een beetje waar zij wonen over 1,5 jaar)
- Ik moet nog 1,5 jaar wachten voordat ik het huis uitkan
Dus; een week hard nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |