Deel ze vooral met onsquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die kaarten ben ik nu de gehele dag aan het downloaden inc de m/s kaart.
[afbeelding]
As usualquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Tilburg is nog groen.
is wel opvallend ja!quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Tilburg is nog groen.
Aan het einde van de storm maak ik hier een mooi overzicht van met behulp van een script. Deze kan automatisch worden afgespeelt of handmatigquote:
De storm komt iets vroeger, dus ik denk dat je het wel kan doen, maar met zekerheid durf ik dat niet te zeggen..hangt vanaf hoe laat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:30 schreef Schuifpui het volgende:
Hoe zit het met het OV vandaag, blijft zoiets goed gaan? Moet vanmiddag/vanavond met de sneltram naar utrecht, dan met de trein via r'dam/den haag naar delft en daar nog de bus. Heb niet zo'n zin om vannacht op een station door te brengen.![]()
De bubbel doet z'n werk weer perfectquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Tilburg is nog groen.
like usual inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Tilburg is nog groen.
Jah babyquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:33 schreef NT-T.BartMan het volgende:
IJmuiden, 09:30: de eerste harde windvlagen! Het kantoor kraakt in zijn voegen, de ruiten staan af en toe bol...
gek he..quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bubbel doet z'n werk weer perfect
tot 30 mm schijnbaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoeveel regen gaan ze vandaag wel niet verwachten? Grote kans op wateroverlast is het niet?
Voorspelling zegt van welquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoeveel regen gaan ze vandaag wel niet verwachten? Grote kans op wateroverlast is het niet?
Flink gebied ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:37 schreef Estate het volgende:
Estofex geeft nu ook een level 2
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |