't is wel een mooi ritme wat ie tikt. Maar van die houding krijgt ie nog is RSI.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Valt best mee.. hij gebruikt regelmatig de backspace
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel kort : Natasia is nog niet vertrokken ......
Ruzie tussen Huub en Sylvia, waardoor Sylvia snel in bed is gedoken en Huub nu alleen zit te computeren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:10 schreef kleinzusje het volgende:
kan iemand me even kort bijpraten ?
Nieuwtje: ik heb een nieuwe titel op mijn paginaquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ruzie tussen Huub en Sylvia, waardoor Sylvia snel in bed is gedoken en Huub nu alleen zit te computeren.
Nee, dan wordt er alleen een camera in het regiehok geplaatstquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:15 schreef Wireless het volgende:
Als opperhoofd erachter komt dat Nena sex heeft met de regie, zouden ze dan ontslagen worden?
Is bullshit.quote:
Was maar een garpje van hem. Er is helemaal geen ruzie geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:20 schreef bosb het volgende:
Ik heb een eventuele ruzie tussen syl en huub ook gemist, en zou daar graag meer over horen.
Klopt, maar partyyboyy schreef over ruzie Huub - Sylvia. En dat is hetquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:20 schreef Wireless het volgende:
[..]
Is bullshit.
Hij zat met Nena in het kantoor, maar Nena had op een gegeven moment een gesprek met de snackbar via de PC die Huub niet mocht lezen en opeens trok ze een sprintje naar de snackbar om te... ???
Of morgen 123687 doosjes laten bezorgen op naam van brian. Dan wordt het ook ook wel duidelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
DGK-redaktie, kan je ff omroepen tegen loverboy waar de tisues liggen?!?!?!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:33 schreef Wireless het volgende:
Nena zit al bijna een uur in de snackbar![]()
(of ze moet ongemerkt naar bed zijn gegaan)
Nee is sylquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:35 schreef Mr_Baus het volgende:
ligt ze niet te pitten op stream1?
confusius is volgens huub oldskool grieks.......quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:37 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee is syl
(er hangt maar 1 zender bij dat bed, en syl slaapt met huub)
die hoop heb ik opgegevenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zijn nu niet op FOK!, hopelijk lezen ze je berichtje morgen en komen ze er nog op terug
LOL, ok.. i blame the alcoholquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:37 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee is syl
(er hangt maar 1 zender bij dat bed, en syl slaapt met huub)
Heeft ze ook. Volgens mee weet bv Nena niet eens meer hoeveel punten ze al niet heeft uitgeleend.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:49 schreef snetje het volgende:
die hoop heb ik opgegeven![]()
ik vindt nog steeds dat natasia dik schulden heeft qua cp's !![]()
Beetje nutteloos want huub heeft al gezegt dat hij het hem meer gunt dan Bart.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:54 schreef Suikeroom het volgende:
Of is Brian aan het lobbyen voor het dj gebeuren?
Dat viel mij ook op - jammer dat hij niet meer 'in detail' ging.quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
Brain was toen ook kwaad om iets van 'achter' (nena glas incident)
Mister_1975: Neuken ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:17 schreef Missy_1974 het volgende:
wat wil je na al die dagenblijven mannen he
Vraag me af wanneer de uitbarsting komt en met wie...quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:17 schreef Missy_1974 het volgende:
wat wil je na al die dagenblijven mannen he
Is dat nee?quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:24 schreef uitgeslapen het volgende:
Nena die wordt dus de hele tijd achter uit elkaar getrokken, daarom noemde Bain haar een hoer...tja speculaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |