Ik denk dat het meer een machtsstrijdje is wie zijn zin gaat krijgen ... mááááár ik ben zelf een roker dus ik snap wel dat Syl na het eten een sigaretje wil voordat ze aan haar keukendienst begint. Ik steek na elke aktie een sigaretje op ....quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
Oh gut, zelfs ik vind nu dat Sylvia niet zo moet mekkeren. Heb het niet op de streams gezien maar ik reageer op wat ik lees van Sarah-Louise.
Hun moeten niet zo mekkeren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
Oh gut, zelfs ik vind nu dat Sylvia niet zo moet mekkeren. Heb het niet op de streams gezien maar ik reageer op wat ik lees van Sarah-Louise.
Ik rook ook maar ik kan mijn verslaving wel 2 minuutjes de baas. Zolang het maar geen 2 uur is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een machtsstrijdje is wie zijn zin gaat krijgen ... mááááár ik ben zelf een roker dus ik snap wel dat Syl na het eten een sigaretje wil voordat ze aan haar keukendienst begint. Ik steek na elke aktie een sigaretje op ....![]()
Ik heb de streams niet gezien nogmaals. Ik reageer op de weergave van Sarah Louise dat Sylvia toch écht volhoudt dat ze eerst een sigaretje wil roken. Kan hoor dat het een aanval is maar die heb ik dus gemist.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hun moeten niet zo mekkeren.
Dit is alleen om Sylvia te pakken.
Lig in een deuk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL ... Huub zit alleen aan de ontbijttafel ... de rest is wat anders doen.
Huub: Natasia, wat ben je rustig
Wat ik er van gesnapt hebquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb de streams niet gezien nogmaals. Ik reageer op de weergave van Sarah Louise dat Sylvia toch écht volhoudt dat ze eerst een sigaretje wil roken. Kan hoor dat het een aanval is maar die heb ik dus gemist.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:51 schreef rooie3 het volgende:
Ik moet nog om Huub lachen.
Hij is gewoon gezellig om naar te kijken.
van die andere heren val je zo in een depressie.
Kijk hoe Nel zich verbijt van jaloeziequote:Op donderdag 18 januari 2007 09:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nathanael informeert bij Bart over het draaien in de Zebralounge.
Bart vindt in fairnes of the game dat Brian moet gaan draaien want hij heeft het pokertournooi al.
De lullo durft volgens mij niet.
Waarom mag hij dan niet ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Kijk hoe Nel zich verbijt van jaloezie
[afbeelding]
Was niet een van de opties ... hun moeten unaniem stemmen op Brian óf Bart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |