De datum en periode zijn in ieder geval hoopvol !quote:Voor Talpa Producties B.V. zijn wij per 1 april 2007 op zoek naar een fulltime
Webredactie Stagiaire voor het programma De Gouden Kooi (minimale stage duur is 3 maanden)
.....
YEPquote:Op donderdag 18 januari 2007 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
(zoek en vervang functie is ook heel lastig he)
Jij weet ook overal een grap te vinden he ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op diezelfde http://www.tien.tv klik rechts-onder bij JOBS en bekijk "Webredactie Stagiaire voor het programma De Gouden Kooi"
[..]
De datum en periode zijn in ieder geval hoopvol !
Ik zag ook dat ze stiekem op de weegschaal is gaan staan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met veel kabaal is Natasia opgestaan en heeft haar bed opgedekt. ( Wij laten een bed meestal luchten )
[afbeelding]
Ja, dat klopt. Alleen kon ik niet verder dan 99,9999 lezenquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag ook dat ze stiekem op de weegschaal is gaan staan.![]()
Nee dus, ze loopt nog rond.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:16 schreef blomst het volgende:
Natasia al onderweg naar het theorieexamen?
Ben benieuwd hoe jij dat gaat combineren met BB Belgie komend voorjaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op diezelfde http://www.tien.tv klik rechts-onder bij JOBS en bekijk "Webredactie Stagiaire voor het programma De Gouden Kooi"
[..]
De datum en periode zijn in ieder geval hoopvol !
Tijdens BB Belgie ga ik zeker kijken. Als jij proefverlof hebt zou het best leuk zijn, als je ook komt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:37 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jij dat gaat combineren met BB Belgie komend voorjaar.
Of mag ik dan op twee fronten gaan genieten van je voor 90% foute aannames voorspellingen en wannabee wetenswaardigheden.
wanneer start BB Belgie weer ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tijdens BB Belgie ga ik zeker kijken. Als jij proefverlof hebt zou het best leuk zijn, als je ook komt.
Allerliefste Natasia heeft het voor je opgezocht, maar ze kan het nergens vinden. Helaas. Schatting is eind Februari, begin April.quote:
PFFFFquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Allerliefste Natasia heeft het voor je opgezocht, maar ze kan het nergens vinden. Helaas. Schatting is eind Februari, begin April.
[afbeelding]
Ik hoop dat ze zakt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Taasje is weer heeeeeeel vriendelijk
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |