Donequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:49 schreef Arcee het volgende:
Nationale-IQ-test 2007. Ned-1
Zet die even in de OP.
77 dacht ik..quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:51 schreef Heinekenner het volgende:
Bonnie IQ van 52..... Ik ken mensen met en grotere schoenmaat dan dat(bij wijze van spreken)
Welk IQ had Kelly vorig jaar nou hoger dan dat volgens mij toch?
# Kelly van der Veer 77 (2005)quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:51 schreef Heinekenner het volgende:
Bonnie IQ van 52..... Ik ken mensen met en grotere schoenmaat dan dat(bij wijze van spreken)
Welk IQ had Kelly vorig jaar nou hoger dan dat volgens mij toch?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Done
Je moet alleen het eerste of het laatste plaatje in de gaten houden en dan was er bij de antwoorden meestal maar 1 mogelijkheid.quote:Ik had trouwens te weinig tijd bij die logica, dat kereltje en zn barbecue enzo, vorig jaar ook al...
Ja, klopt, maar ik zat me af te vragen of 't ook niet lag aan hoe 't papier was opgevouwen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef BdR het volgende:
Die vouw-en-knip vragen waren makkelijk: het opgevouwen figuurtje moest bij elke vraag gewoon overlappen met de hoek rechts-onder.. echt zo simpel, kijk zo:
De grap was dat hij exact hetzelfde moest zijn als het balkje in de rechthoek, die dus ook gewoon grijs was.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat balkje wat in dat rechthoek moest passen, waarom was dat a? d'r zaten in b toch duidelijk dezelfde "schaduwen" in.
Inderdaad, dan bleef er maar 1 over. Hadden ze moeilijker kunnen maken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:05 schreef conleche het volgende:
Je moet alleen het eerste of het laatste plaatje in de gaten houden en dan was er bij de antwoorden meestal maar 1 mogelijkheid.
Eigenlijk is dat natuurlijk nog veel erger dan Bonnie. Omdat La Holt doet alsof ze zo slim isquote:
Ja maar ik zag dat dus echt niet als grijs. Ligt dat dan aan m'n ogen of wat. Heb ook nog door m'n oogharen gekeken en alles, maar 't bleef b.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
De grap was dat hij exact hetzelfde moest zijn als het balkje in de rechthoek, die dus ook gewoon grijs was.
121! 121! 121!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat natuurlijk nog veel erger dan Bonnie. Omdat La Holt doet alsof ze zo slim is![]()
Whehehe. Die trut had zelfs dat papiertje bij zichquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef Yildiz het volgende:
121! 121! 121!
Preciesquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat natuurlijk nog veel erger dan Bonnie. Omdat La Holt doet alsof ze zo slim is![]()
Nee, door alles te gokken zou je al 15 goed moeten hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef fratsman het volgende:
Ik heb echt het idee dat Bonnie st Claire OF er absoluut geen zin in had, OF gewoon weer straalbezopen was. Zo dom KAN toch bijna niet?
Het was steeds op dezelfde manier opgevouwen en uitgevouwen. Juist daarom waren het 4 (of 5?) exact dezelfde vragen in feite.. dat vond ik beetje vreemd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik zat me af te vragen of 't ook niet lag aan hoe 't papier was opgevouwen.
Meisjes zoeken altijd een vriendin die net iets lelijker is, zodat zijzelf knapper lijkt..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alles met A ingevuld:quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga hem nog een keer doen en dan alles op A
zijn er vrijwilligers voor alles op B, C en D
Eens kijken welk IQ daaruit komt.
Edit, wel vrouw en leeftijd boven 56 kiezen.
Yep, als je alles gokt heb je 15 goed = IQ 70.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alles met A ingevuld:
[afbeelding]
In feite blijft BNN experimenteren, waardoor de scores er niet toe doen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:31 schreef Falco het volgende:
IQ van 120. Ik vond deze IQ-test een hoop lastige vragen hebben en die uitvouwdingen snapte ik gewoonweg niet.
yep, die dominostenen, 4 fout! nu 136, dan was ik boven de 140 uitgekomen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:53 schreef Yildiz het volgende:
Kankerdominostenen.!
Zo'n IQ-test vraagt veel, van je TV kaart. Ik zag die puzzels soms amper, maar die had ik dan weer wel allemaal goed.
Ik heb dezelfde fout gemaakt, maar weet de vraag ook niet meer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:44 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik dit jaar een IQ van 128. Ook iets (4 punten) minder dan vorig jaar.
Overigens, ik kan de vraag nu niet teruglezen, maar ik had echt het idee dat er een fout zat in de vraag over de renner.
De stelling was dat hij bij de eerste training 3 km rende. Elke week kwam daar 3 km bij. Hoeveel weken na de eerste training rende hij 42 km?
Het juiste antwoord volgens BNN was 42km/3km per week = 14 weken. Echter vroegen ze volgens mij het aantal weken na aanvang van de training. Eén week na aanvang van de training rent hij dan 6 km. Twee weken na aanvang 9 km, etc., etc. Uiteindelijk kom je dan op 13 weken bij 42 km. Of maak ik nou een hele stomme denkfout?
Iemand die de precieze vraagstelling nog weet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |