Mja, daar zat ik ook aan te denken, maar ze is echt deelnemer geweest he? Dus ik denk niet dat je dan nog eens mee mag doen... Jaslene zat natuurlijk alleen in de voorrondes vorige cycle.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een heisa werd er toen over die moordshoot gemaakt.
Leuke aflevering, Felicia zie ik in een volgende cycle nog wel eens terugkomen, zoals Jaslene nu weer mee doet.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:48 schreef MissBliss het volgende:
Mja, daar zat ik ook aan te denken, maar ze is echt deelnemer geweest he? Dus ik denk niet dat je dan nog eens mee mag doen... Jaslene zat natuurlijk alleen in de voorrondes vorige cycle.
nee XDquote:
je moest eens weten wat voor bizarre shoots je tegenwoordig vindt in de bladen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:41 schreef fi0re het volgende:
[..]
nee XD
maar het punt is meer dat de shoots steeds minder ergens op slaan![]()
maar aan de andere kant who cares![]()
de shoots zijn wel leuker nu![]()
ik ben al lang blij dat het blije uit c4 tot c6 verminderd is...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef Toeps het volgende:
Precies dit soort shoots zie je geregeld in bladen, vooral de wat artistiekere bladen. Het is niet heel bruikbaar voor je portfolio, zoals de shoots van C1 tm 3 waren, dat niet.
Tadaaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:18 schreef Jerruh het volgende:
ik kan de afleveringen niet meer vinden op youtube... zijn ze allemaal verwijderd ofzo?
Vaag! Ik kan ze gewoon zien.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:14 schreef emss het volgende:
maar ze zijn wel removed.... :-(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |