Tijd niet meer gehoord iddquote:
quote:
Ah, dus jij hield de lijn steeds bezet als ik er doorheen probeerde te komen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, dan wisselden wij elkaar af zeker
Je kent me toch?quote:
Als ik dat had geweten dan hadden we een deal kunnen sluiten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, dus jij hield de lijn steeds bezet als ik er doorheen probeerde te komen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Cee het volgende:
Het is 12-11, ongemeend spannend!
Ligt aan hoeveel je gedronken hebtquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:19 schreef IedeK. het volgende:
Len Renny Len!
Best lastig nog om dit mee te zingen.![]()
quote:
Of you can win if you wantquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat, als Michiel wint, hij 'The winner takes it all' van Abba moet draaien. En zo niet, dan 'You win again' van de Bee Gees.
msn gedownload?quote:
Sirolf, heb je zin om morgen een tentamen voor mij te maken? het gaat over Java...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Paul Rabbering, volgens mij bestaat Halfweg nog steeds hoor.
Hmm... Ik geef toch liever de voorkeur aan Sumatraquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sirolf, heb je zin om morgen een tentamen voor mij te maken? het gaat over Java...(moet eigenlijk leren, maar dat gaat toch niet lukken)
'komt daar aan, gelijk lekker trompet spelen...'quote:
hahaha (het kwartje is gevallen bij mij)quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hmm... Ik geef toch liever de voorkeur aan Sumatra
Caps?!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef Asskicker14 het volgende:
En ook inzoomen op dat zure gezicht van Veenstra.
Paul.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, zover ga ik net niet
Ik heb onder mijn eigen naam een mailtje gestuurd
Ik heb morgen ook een tentamen (communicatie). Java heb ik volgende week.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sirolf, heb je zin om morgen een tentamen voor mij te maken? het gaat over Java...(moet eigenlijk leren, maar dat gaat toch niet lukken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |