Het ging om een andere post van een paar dagen geleden..... en die wou ik verbeteren...en toen heb ik idd 3 dingen achter elkaar gezegd, maar dat was ook de bedoeling..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dude, je posts waren binnen 2 minuten.
Ja, maar dat zijn letters en gezichtjes...je weet niet hoe ik hier zit...met een mega grijnsquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef crossover het volgende:
[..]
jij:
[..]
[..]
En niet te vergeten de post uit m'n fotoboek:
[..]
Oh mijn emoties kloppen meestal wel met de smileys die ik post..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef Querk het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn letters en gezichtjes...je weet niet hoe ik hier zit...met een mega grijns
Ik ben niet zo serieus...ja, kusje is goedquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh mijn emoties kloppen meestal wel met de smileys die ik post..
Kusje d'r op dan maar?
Nou nou ...quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:59 schreef crossover het volgende:
Gelukkig.
Ik moet als bemiddelaar gaan werken zeg.
Mss is dat idd handig....quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:20 schreef maok het volgende:
Ik bedacht me ineens dat ik de film die ik vorig jaar heb gemaakt nog niet heb gemonteerd. Eerst maar eens kijken wat ik ook al weer heb gefilmt.....
Vliegticket? Dat kost als je nu boekt ergens tussen de 80 en 150 euro. Ligt er aan of je direct voor het festival aan komt en ook weer direct weg gaat of dat je een paar dagen eerder komt en langer blijft. Het kan ook schelen om van Brussel te vliegen. Goedkoop vliegen kan met SkyEurope en wizz Airquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:48 schreef Nosh het volgende:
Hoeveel kost een retourtje Hongarije ongeveer? En hoe snel gaat de kaartverkoop?
Moet je eens gaan zwemmen op Sziget, daar stonden toch een paar nazi's.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:48 schreef Nosh het volgende:
[..]vooral omdat ik echt schijtziek werd van de security op lowlands. [..]
Je moet ook zorgen dat je het juiste polsbandje hebt. Zo niet sleuren ze je zo een busje in.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef BOKA het volgende:
[..]
Moet je eens gaan zwemmen op Sziget, daar stonden toch een paar nazi's.
Het zwembad was overigens wel heel erg schoon.![]()
Er is een zwembad?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef BOKA het volgende:
[..]
Moet je eens gaan zwemmen op Sziget, daar stonden toch een paar nazi's.
Het zwembad was overigens wel heel erg schoon.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Er is een zwembad?
En de security op lowlands heb ik nogal slechte ervaringen mee. Dat crowdsurfen niet mag snap ik (al blijf ik het idioot vinden, zeker bij iets als Dropkick) maar om je daarvoor zeven kleuren te laten schijten backstage is ook weer zoiets.
En net besloten dat ik definitief ga. Sleep wel iemand mee, de voorpret is nu al té groot, en de combinatie tussen bekend en onbekend in ieder genre klinkt érg puikend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |