Het ging om een andere post van een paar dagen geleden..... en die wou ik verbeteren...en toen heb ik idd 3 dingen achter elkaar gezegd, maar dat was ook de bedoeling..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dude, je posts waren binnen 2 minuten.
Ja, maar dat zijn letters en gezichtjes...je weet niet hoe ik hier zit...met een mega grijnsquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef crossover het volgende:
[..]
jij:
[..]
[..]
En niet te vergeten de post uit m'n fotoboek:
[..]
Oh mijn emoties kloppen meestal wel met de smileys die ik post..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef Querk het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn letters en gezichtjes...je weet niet hoe ik hier zit...met een mega grijns
Ik ben niet zo serieus...ja, kusje is goedquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh mijn emoties kloppen meestal wel met de smileys die ik post..
Kusje d'r op dan maar?
Nou nou ...quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:59 schreef crossover het volgende:
Gelukkig.
Ik moet als bemiddelaar gaan werken zeg.
Mss is dat idd handig....quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:20 schreef maok het volgende:
Ik bedacht me ineens dat ik de film die ik vorig jaar heb gemaakt nog niet heb gemonteerd. Eerst maar eens kijken wat ik ook al weer heb gefilmt.....
Vliegticket? Dat kost als je nu boekt ergens tussen de 80 en 150 euro. Ligt er aan of je direct voor het festival aan komt en ook weer direct weg gaat of dat je een paar dagen eerder komt en langer blijft. Het kan ook schelen om van Brussel te vliegen. Goedkoop vliegen kan met SkyEurope en wizz Airquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:48 schreef Nosh het volgende:
Hoeveel kost een retourtje Hongarije ongeveer? En hoe snel gaat de kaartverkoop?
Moet je eens gaan zwemmen op Sziget, daar stonden toch een paar nazi's.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:48 schreef Nosh het volgende:
[..]vooral omdat ik echt schijtziek werd van de security op lowlands. [..]
Je moet ook zorgen dat je het juiste polsbandje hebt. Zo niet sleuren ze je zo een busje in.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef BOKA het volgende:
[..]
Moet je eens gaan zwemmen op Sziget, daar stonden toch een paar nazi's.
Het zwembad was overigens wel heel erg schoon.![]()
Er is een zwembad?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef BOKA het volgende:
[..]
Moet je eens gaan zwemmen op Sziget, daar stonden toch een paar nazi's.
Het zwembad was overigens wel heel erg schoon.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Er is een zwembad?
En de security op lowlands heb ik nogal slechte ervaringen mee. Dat crowdsurfen niet mag snap ik (al blijf ik het idioot vinden, zeker bij iets als Dropkick) maar om je daarvoor zeven kleuren te laten schijten backstage is ook weer zoiets.
En net besloten dat ik definitief ga. Sleep wel iemand mee, de voorpret is nu al té groot, en de combinatie tussen bekend en onbekend in ieder genre klinkt érg puikend.
Met welke maatschappij? Perhaps linkjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:45 schreef maok het volgende:
Ik heb net mijn vliegticket geboekt ¤70,77 va Brussel
Bronquote:De eerste namen voor Europa's grootste openlucht festival Sziget zijn bekend. Deze zijn allen door de bands / acts zelf bevestigd.
Er kan genoten worden van allerlei verschillende genres zoals de reggaebands Sergent Garcia en Evan Worse Band.
Ook trance en techno is vertegenwoordigt met de komst van DJ Hell en Silicone Soul.
De Poolse folksband Motion Trio en de Finse rockers van Negative zullen ook naar Hongarije afreizen.
Goldfingers, Freakfaze, Subterraneans, Värttinä en Silicone Soul zijn de andere namen die door de bands zelf werden bevestigd.
Ja, een paar posts boven je kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef lienelien het volgende:
iemand tips voor goedkope vliegtickets?
ja, daar staat boekingsperiode tm as zondagquote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, een paar posts boven je kijken![]()
Ja, maar zelfs zonder die actie is Sky best goedkoop volgens mijquote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, daar staat boekingsperiode tm as zondag![]()
jaa, ik zie hetquote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs zonder die actie is Sky best goedkoop volgens mij
Hmmm, dan ben ik in de war met een andere maatschappij ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 16:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
jaa, ik zie het![]()
¤120 oid, zonder al die taxes maar ¤70![]()
www.wizzair.comquote:Op zondag 25 februari 2007 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hmmm, dan ben ik in de war met een andere maatschappij ofzo![]()
die prijzen daar, als je via dat menu'tje de vertrekplaats en datum hebt invoerd, zijn die inc ale toeslagen en gezeur enzo?quote:
Als je op next klikt na het selecteren van de vluchten, zie je linksonder price summary, dat is het totaalbedrag.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
die prijzen daar, als je via dat menu'tje de vertrekplaats en datum hebt invoerd, zijn die inc ale toeslagen en gezeur enzo?
ohhjaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als je op next klikt na het selecteren van de vluchten, zie je linksonder price summary, dat is het totaalbedrag.![]()
quote:Web (EIN » BUD)
1 Adult @ 19.99 19.99 EUR
Taxes / Fees
[details] 29.00 EUR
Web (BUD » EIN)
1 Adult @ 14.99 14.99 EUR
Taxes / Fees
[details] 29.10 EUR
Total Package Price 93.08 EUR
Dat vliegveld waar Wizzair naartoe vliegt, is dacht dichtbij het festival?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:59 schreef Rubbish11 het volgende:
Nou.. kaartje is besteld, vliegtuig is geboekt (126 euro retour hier bij wizzair) en nu aftellen!
Wij komen 7 augusuts kwart over 10 aan, dus mooi optijd om even tentje ergens op een goeie schaduwrijke plek te zetten, alles klaar maken en dan een dagje de stad in denk ik.
Voor de ervaren Sziget camping mensen: is het goed te doen om je tentje ergens onder wat bomen te krijgen als je een beetje op tijd bent?
Lowlands is de laatste 3 jaar al geen hel meer.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat vliegveld waar Wizzair naartoe vliegt, is dacht dichtbij het festival?
En hoe staat het eigenlijk met de toegangrij daar, is dat net zo'n hel als op lowlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |