Dat moet wel lukken als je met 1 tent bent, meer meerdere is het lastiger om bij elkaar onder de bomen te staan. Het ligt er ook een beetje aan wat je eisen zijn, op een rustig plekje in de buurt van het hoofdpodium is lastiger dan achter op de camping of direct naast een café. Je kunt het beste een beetje rechtdoor of een beetje naar rechts lopen, daar zijn de meeste bomen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef Rubbish11 het volgende:
Vraagje nog: Is het een beetje goed te doen om je tentje op een schaduwrijk plekje te zetten? Ik ben rond 11 uur sochtends bij het terrein als alles meezit op 7 augustus.
Denk het wel, is de meest voor de hand liggende vliegtijd.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:17 schreef Rubbish11 het volgende:
Ga jij ook met Wizzair op 7 augustus dan? :p
Bij SkyEurope va Brussel zijn minder gare tijden.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:29 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand nog wat andere goedkope maatschappijen naast Wizzair en Skyeurope?
Die hebben nogal gare tijden....
Maar dat is Brusselquote:Op maandag 26 februari 2007 18:22 schreef maok het volgende:
[..]
Bij SkyEurope va Brussel zijn minder gare tijden.
Eindhoven is voor mij 20 minuten dus kan niet beter.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dat is Brussel![]()
Eindhoven is perfect voor mij. Uurtje met de auto en klaar.
Ja, dat was in 2005quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
Op Google Earth kun je zien dat ze het terrein aan het op- of afbouwen zijn
Op het festival zelf is het prima te doen, ik heb iig best veel ouders met (kleine) kinderen daar gezien. Op en neer reizen naar het hostel moet denk ik ook wel te doen zijn, maar of het ook fijn is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:42 schreef renzell het volgende:
Vraag; wij (vriend, paar vrienden en ik) willen deze zomer eventueel met een camper richting Sziget. Maarrrr.... ik wil mijn (dan ruim) 2 jaar oude zoontje meenemen. Ik dacht dat we het misschien zo konden doen dat we 1 hotel of hostelkamer in de stad zelf boeken en dan om de beurt met Juul daar slapen, zodat ie 's nachts gewoon z'n rust krijgt. Overdag dan mee het terrein op. Is dat reëel denken jullie?
Typfoutje van mij, ik bedoelde hostel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef renzell het volgende:
In het slapen?Bedoel je in de camper? Het lijkt me zo druk voor hem ' s nachts. En alle vrienden waar mee we willen gaan, kennen Juul echt heel goed. Dus we kunnen ' wisseldiensten' draaien. 1 voor 1 een avond loos op het festivalterrein, 1 voor 1 een avond in een hotel of hostelkamer met de kleine man... Snappie? Leek mij een handige constructie. Wat lijkt jou er niet fijn aan?
Dat is ook een optie inderdaad, en ook waarschijnlijk wat we zullen doen. Maar vriendje en ik willen allebei ook vast wel een keer nachtje doorhalen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef BOKA het volgende:
Waarom gaan jullie niet met het hele gezin in het hostel slapen eigenlijk?
dus er is overdag gewoon helemaal niets te doen?quote:Sziget Muziekfestival: 9 t/m 16 augustus 2006
Elk jaar wordt in Boedapest het muziek festival Sziget gehouden. Het is Europa's grootste muziek- en cultuurfestival dat maarliefst een hele week duurt. Er zijn allerlei soorten muziek, van wereldmuziek en volksmuziek tot speed metal en van blues tot electro. De bands spelen alleen 's avonds, dus overdag kun je ook nog Boedapest gaan bekijken.
Wij gaan 15 dagen van te voren chillen in Budapest edquote:Op maandag 5 maart 2007 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
Tickets geboekt![]()
Gaan al op zaterdag om eerst nog 2-3 dagen te chillen in Budapest zelf en dan de ochtend van donderdag weer terug. Zal dus wel een nachtje doortrekken worden op het vliegveld.
Jammer alleen dat die kutregering zoveel taxes moet hebben
Interrail ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wij gaan 15 dagen van te voren chillen in Budapest ed
uhuh, dus gewoon heel oost europa enzoquote:Op maandag 5 maart 2007 12:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Interrail ofzo?
Ik vind drie dagen wel genoeg. Eerst even een slaapplaats vinden, en dan gelijk zaterdag daar stappen en zondag en maandag beetje de tourist uithangen.
En dan dinsdag vroeg voor de poort staan om lange wachtrijen te voorkomen en hopelijk nog een plaatsje vinden met iets wat lijkt op schaduw
Hebben wij vorig jaar ook gedaan, onze route was berlijn-praag-krakau-bratislava-wenen-opatija-boedapest. Leuk om een keer te doen!quote:Op maandag 5 maart 2007 12:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh, dus gewoon heel oost europa enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |