Ummm.... nee?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:00 schreef vosss het volgende:
Tja, 1 voetballer die ter plekke de pijp uit gaat maakt inderdaad een hoop meer indruk op de doorsnee nederlander dan 3000 onschuldige burgers die de dood ingejaagd worden nagenoeg live op tv op 9-11
Ik bedoelde er eik mee dat ik het niet eens ben met Tong80 en dat bijvoorbeeld de beelden van de vliegtuigen die het WTC invlogen heel wat meer indruk achterlieten bij mij.quote:
Voor mij geldt hetzelfdequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoef de beelden niet meer te zien. Weet ze nog al te goed...
Leed kan je niet met elkaar vergelijken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef vosss het volgende:
Ik bedoelde er eik mee dat ik het niet eens ben met Tong80 en dat bijvoorbeeld de beelden van de vliegtuigen die het WTC invlogen heel wat meer indruk achterlieten bij mij.
Sorry voor als ik onduidelijk was
Het leek alsof ie echt een paar seconden erna al dood was. Hoe hij ook viel, bam...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leed kan je niet met elkaar vergelijken.
Van deze beelden was ik ook onder de indruk. Ene moment nog een beetje lachen om een gele kaart, minuut later al dood. Bizar.
Exact... dat maakt 't ook zo indrukwekkend.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Van deze beelden was ik ook onder de indruk. Ene moment nog een beetje lachen om een gele kaart, minuut later al dood. Bizar.
Ja, zonder z'n val met z'n handen te breken...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:41 schreef Zwansen het volgende:
Het leek alsof ie echt een paar seconden erna al dood was. Hoe hij ook viel, bam...
ik denk toch dat dit een voetballiefhebber meer zal raken. Het is verschrikkelijk wat er op 9-11 allemaal is gebeurd maar dit raakt mensen omdat ze van de sport houden. Helemaal als t de speler is die bij jou club speelt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoelde er eik mee dat ik het niet eens ben met Tong80 en dat bijvoorbeeld de beelden van de vliegtuigen die het WTC invlogen heel wat meer indruk achterlieten bij mij.
Sorry voor als ik onduidelijk was
De beelden zijn misschien indrukkender, maar de situatie zelf uiteraard niet. Iets als 9/11 is natuurlijk dramatischer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:50 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk toch dat dit een voetballiefhebber meer zal raken. Het is verschrikkelijk wat er op 9-11 allemaal is gebeurd maar dit raakt mensen omdat ze van de sport houden. Helemaal als t de speler is die bij jou club speelt.
Oké maar dat bedoel ik niet. Het WTC is natuurlijk een drama en het gebeurd dagelijks dat iemand een hartstilstand krijgt maar persoonlijk heb ik niks met die twee torens. Het is verschrikkelijk dat daar duizenden mensen zijn gestorven maar het staat te ver van me af, het schept geen band met mij. Voetbal schept naar mijn mening wel een band. Als ik in de USA zou wonen zou ik hier welicht anders over denken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De beelden zijn misschien indrukkender, maar de situatie zelf uiteraard niet. Iets als 9/11 is natuurlijk dramatischer.
Nee, hij leeft nog even want je ziet hem ook nog duidelijk ademen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het leek alsof ie echt een paar seconden erna al dood was. Hoe hij ook viel, bam...
Nou, het was toch gewoon op tv te zien, ik vind de beelden erbij ook schokkend. Anders dan de gebeurtenis zegmaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Blijft natuurlijk vreselijk, maar het is voor mij niet meer dan een hartaanval die ieder willekeurig persoon krijgt.
Op het moment dat je het live meemaakt, of ziet zonder het te weten maakt het natuurlijk wel indrukwekkend. Maar als je de beelden bekijkt, met de wetenschap dat hij sterft, heeft voor mij geen extra lading omdat het een voetballer betreft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nou, het was toch gewoon op tv te zien, ik vind de beelden erbij ook schokkend. Anders dan de gebeurtenis zegmaar.
Hoorde toevallig vandaag de muziek die bij dat filmpje zit. Doet me altijd juist aan dat filmpje denken. Vandaag (dinsdag) is het 7 jaar geleden dat Miklos Feher overleed en de beelden zijn nog altijd even indrukwekkend.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:58 schreef Arcee het volgende:
Zelden maakten beelden meer indruk op me dan de tragische beelden van de dood van Miklos Feher.
Die Celtic supporters zijn wel bazen zegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:31 schreef Doc het volgende:
Toen Celtic op bezoek kwam bij Benfica in de CL dit seizoen hadden ze nog een eerbetoon ...
[ afbeelding ]
Er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn geweest die het heerlijk vonden dat niet één maar zelfs twee vliegtuigen in die torens vlogen. Niet iedereen is namelijk zo geil op Amerika (of diens politiek), terwijl sport verbroederd en deze Fehér op de verkeerde manier wereldberoemd is geworden net als Foé een jaar eerder. Ook Evander Sno had bijna aan dit rijtje toegevoegd kunnen worden maar gelukkig is dat niet gebeurd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:57 schreef toma het volgende:
[..]
Oké maar dat bedoel ik niet. Het WTC is natuurlijk een drama en het gebeurd dagelijks dat iemand een hartstilstand krijgt maar persoonlijk heb ik niks met die twee torens. Het is verschrikkelijk dat daar duizenden mensen zijn gestorven maar het staat te ver van me af, het schept geen band met mij. Voetbal schept naar mijn mening wel een band. Als ik in de USA zou wonen zou ik hier welicht anders over denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |