Hier is geen metroquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:15 schreef Ole het volgende:
ach, ga met metro,, kan het wel hebben denk ik![]()
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:12 schreef Drugshond het volgende:
Jawel, maar mijn ogen willen niet meer.
Oh toch nog aanwezigen.quote:
Er klopt niks van die verwachtingen van Weeronline. Ze zijn gewoon volstrekt onbetrouwbaar, het is mij een raadsel waarom ze ze nog steeds publiceren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:22 schreef tass het volgende:
Weeronline verwachting Nijmegen:
ochtend ZW 5
(stoten 80 km/h)
middag ZW 7
(stoten 60 km/h)
avond W 6
(stoten 80 km/h)
Nou daar hoef ik niet voor thuis te blijven![]()
Ik heb maar vrij genomen, het was toch geen boeiend hoorcollege dat ik nog moest volgen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:52 schreef Ole het volgende:
Ik wacht nog even straks, hoef pas om 11.30 weg.
nee idd voor mij regio verwachten ze ook hooguit 100 km/phquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er klopt niks van die verwachtingen van Weeronline. Ze zijn gewoon volstrekt onbetrouwbaar, het is mij een raadsel waarom ze ze nog steeds publiceren.
Is het een hersenspinsel van mij dat ik dacht dat jij docent was?quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:59 schreef Ole het volgende:
Heb beloofd om serieuze presentaties bij te wonen morgen, bij ING.
Rotterdamquote:Maar kans is klein, want metro rijdt wel
quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:46 schreef Drugshond het volgende:
Zondag maar weer een alarm.
[afbeelding]
De storm komt dan ook pas morgen middag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:01 schreef golfer het volgende:
Voorlopig hier in Bloemendaal (Noord-Hollandse kust) niets van te merken. Bijna windstil tot nu toe.
Als het echt zo ver is, morgenmiddag/avond, meld ik me wel weer hier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
De storm komt dan ook pas morgen middag.
Dat F3-platform ligt toch nog ten noorden van de Waddeneilanden? Ben benieuwd hoe die wijzers en cijfers morgen zijn. Kortstondig 12 Bft?quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:05 schreef Drugshond het volgende:
2 : Meetstation Zeeplatform F3
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
De drukwijzer is al aan het zakken + 7 BFT
Klopt...quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat F3-platform ligt toch nog ten noorden van de Waddeneilanden? Ben benieuwd hoe die wijzers en cijfers morgen zijn. Kortstondig 12 Bft?![]()
Jezusquote:Op donderdag 18 januari 2007 02:46 schreef Drugshond het volgende:
Zondag maar weer een alarm.
[afbeelding]
Eigenlijk vind ik een evenaring van de storm van september 1944 alleen voldoende. 122 km/u uurgemiddelde in Vlissingen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jezusals deze storm al niet genoeg is
![]()
Ach ja, ik zou ook wel een orkaankracht als gemiddelde willen hebben mjaquote:Op donderdag 18 januari 2007 03:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik een evenaring van de storm van september 1944 alleen voldoende. 122 km/u uurgemiddelde in Vlissingen.![]()
![]()
het word steeds meer eerst was het 110/120quote:update weeralarm:
ZWARE STORM AAN DE KUST MET KANS OP ZEER ZWARE WINDSTOTEN IN HET BINNENLAND: SCHADE MOGELIJK
Donderdag halverwege de ochtend bereikt een zuidwesterstorm, 9 Bft de westkust. In de middag en avond kan langs de kust een zware (zuid)westerstorm, kracht 10 opsteken. Zowel aan de kust als in het binnenland komen tot in de avond zeer zware windstoten voor van 100-130 km/uur. De zwaarste windstoten trekken in de middag over de noordwestelijke helft van het land. De windstoten kunnen verraderlijk zijn en grote schade aanrichten.
donderdag 18 januari 2007 02.06 uur
Dat gaat richting de voorspelling van Bracknell, momenteel voorspellen ze daar stoten van 140 km/u in het binnenland. Dat ruimt tenminste op hier in de tuin.quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:22 schreef michiel_merk het volgende:
het word steeds meer eerst was het 110/120
Ga je nog naar Holwerd/Lauwersoog ofzo? Daar zal het wel bruut stormen denk ik morgenavond.quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heerlijk!!!!!!! Goed voor mijn verslag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |