quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:16 schreef IkWilbert het volgende:
Aktueller Hinweis: Möglicher Orkan am Donnerstag
Ik moet naar het noorden, een km of 3.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke kant je op moet
Niet bijzonder veel verschil dus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:34 schreef amaranta het volgende:
Ik rij of op een omafiets of in een NissanMicra.
idd, neem dan maar gewoon de fietsquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel verschil dus.
Tot morgen het echtee werk komtquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:43 schreef Againzender het volgende:
de meligheid neemt toe in dit topic, duidt ook op storm
Dan zitten we zo =>quote:
Of vast in Den Haag, Den Helder etc.quote:
hehe, donderdag is m'n thuiswerkdagquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Of vast in Den Haag, Den Helder etc.![]()
ja, de Belgische weerdienst ziet het opeens wat heftiger.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:02 schreef 61neorej het volgende:
Vanaf de middag tot de latere avond verwachten we stoten van 90 tot 110 km/u en hier en daar 120 km/u. Op zee komt er een zware storm (10 Bft) uit zuidwest en later uit west tot zuidwest en zelfs een zeer zware storm (11 Bft) is lokaal en tijdelijk niet uitgesloten.
Bron: KMI
ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, de Belgische weerdienst ziet het opeens wat heftiger.
hmmz.. dat is ook gek..quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:04 schreef Jodelaar het volgende:
als ik wetter.de mag geloven trekt de storm eerst wat noordelijker maar daalt daarna af over groningen naar midden duitsland aangezien er in de buurt van Hamburg windkracht 8/9 voorspeld moet maar in het midden van duitsland Köln, Frankfurt een dikke 10/11.. Ook is het regen gebied daar het ergst..
Als je naar wetter.de gaat en dan boven aan op Wetter-Alarm klikt kan je de snelheden/regen hoeveelheden zien..
Mwa het eiffel gebied is natuurlijk wel wat hoger maar verwacht niet dat het daar door komt. Aangezien Köln zoon beetje zelfde als ons ligt..quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:08 schreef 61neorej het volgende:
Kan dat niet komen door de hoogte van het gebied waar 10 verwacht word?
maar volgens mij gaat dat over windstoten? m;n Duits is niet zo best op dit tijdstip....quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:04 schreef Jodelaar het volgende:
als ik wetter.de mag geloven trekt de storm eerst wat noordelijker maar daalt daarna af over groningen naar midden duitsland aangezien er in de buurt van Hamburg windkracht 8/9 voorspeld moet maar in het midden van duitsland Köln, Frankfurt een dikke 10/11.. Ook is het regen gebied daar het ergst..
Als je naar wetter.de gaat en dan boven aan op Wetter-Alarm klikt kan je de snelheden/regen hoeveelheden zien..
Windstärke 10/11. 40 Liter pro Quadratmeter in 12 studen. Orkanartigen boen zwischen 90/120. Stormquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar volgens mij gaat dat over windstoten? m;n Duits is niet zo best op dit tijdstip....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |