quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:19 schreef Drugshond het volgende:
Dat was de voorspelling om 14:45 vanmiddag.
[afbeelding]
Kan iemand ff een nieuw kaartje opzoeken. Zodat we op zoek gaan naar de verschillen.
neuh denk 't nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:26 schreef indahnesia.com het volgende:
ander kaartje, maar isobaren dicht bij elkaar op beiden.. zou het gaan waaien morgen?
Whoopsquote:
Misschien kans op windstoten, zal niet veel bijzonders zijn. Vroeger was dit een briesjequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:26 schreef indahnesia.com het volgende:
ander kaartje, maar isobaren dicht bij elkaar op beiden.. zou het gaan waaien morgen?
ooh, een briesje maar...quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Misschien kans op windstoten, zal niet veel bijzonders zijn. Vroeger was dit een briesje
Op m-europa klikkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waar kan je die vandaan plukken ik zie ze er niet bij staan op WZ.
neequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juist, hij komt weer iets noorderlijker te liggen.
Gevonden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op m-europa klikken![]()
Kan je ook per 3 uur kijken
Als je geen panda hebt welquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:32 schreef amaranta het volgende:
dus...ik kan morgen beter de auto nemen dan de fiets?
ligt eraan wat voor auto.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:32 schreef amaranta het volgende:
dus...ik kan morgen beter de auto nemen dan de fiets?
Vast een run die de mist in is gegaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:32 schreef Drugshond het volgende:
Juist, hij komt weer iets noorderlijker te liggen. En is iets zwakker.
Ik heb een Opel Corsa. Ik ga maar niet over de autobaan morgenavond, daar waai ik vanafquote:
dit is een momentverwachting, van welk tijdstip (uren)?quote:
Tot in de nachtquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:39 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dit is een momentverwachting, van welk tijdstip (uren)?
wat ik eigenlijk wil weten: tot hoelaat blijft het stormen en/of regenen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |