d'r komt ook ff wat naar beneden deze ochtendquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:25 schreef Frutsel het volgende:
A2 op meerdere plaatsen afgesloten door 'water op de weg'

Was ik niet dat was Jokurr... of hoe schrijf je datquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:29 schreef FJD het volgende:
Was jij dat indah? Een of ander apparaat waarmee je de KNMI metingen oid kan decoden en volgen de hele dag? Is dat er al en komt dat er nog?

midden in de spitsquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:28 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Hij is iets later op topkracht, maar dit plaatje (*Auw*)

precies, het waait hier nu nog amper.. regen wel, maar ook niet zwaar of zo..quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
d'r komt ook ff wat naar beneden deze ochtend
wordt leuk straks met die wind er bij

Als ik heel eerlijk mag zijn, lijkt dat me niet zo'n goed planquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:25 schreef MouseOver het volgende:
Storm
Ik moet zometeen met de motor naar m'n werk
inderdaad.. vanaf een uur of 4 lijkt het me pittig te worden zo te zien.. of zie ik het nu helemaal fout?quote:

Hier is het net droogquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:37 schreef -skippybal- het volgende:
Die belachelijke regen is wel een beetje kut. Net 5 minuten met de hond gelopen en die jongen is compleet doorweekt![]()

Net mijn kliko's binnengezet, maar je kunt de bomen horen fluisteren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:25 schreef indahnesia.com het volgende:
in Eindhoven waait het eigenlijk niet zo hard nu.

je avaquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:37 schreef -skippybal- het volgende:
Die belachelijke regen is wel een beetje kut. Net 5 minuten met de hond gelopen en die jongen is compleet doorweekt![]()

dat wel, maar niet meer als gisterenmiddag te zien aan de grote boom in mijn gezichtsveld (dat is een houvast die hier al 25 jaar staat, en die miste ik in Indonesie wel een beetjequote:Op donderdag 18 januari 2007 08:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Net mijn kliko's binnengezet, maar je kunt de bomen horen fluisteren.

check wel of de treinen rijden he..quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:39 schreef -skippybal- het volgende:
Anyway, om 10.18 zit ik in de trein. Hoop om 12.00 in Scheveningen te zijn![]()

Geen bijzonderheden nogquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
check wel of de treinen rijden he..

Ik weet hetquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat laatste woordje is van belang

waar is hier?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:42 schreef Suijk het volgende:
De wind trekt hier nu toch wel redelijk aan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |