Idd duurt te lang. Ik kijk morgen wel.quote:
Bij mij is nog niets bekend volgens mij..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:31 schreef Daemon19 het volgende:
Gaat de training ooit nog beginnen..
Edit: we zijn eindelijk begonnen. Ruim een half uur te laat..
OP DIT MOMENT!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Bij mij is nog niets bekend volgens mij..
Ach ja ik zie het morgen wel!
Maar pas als het afgelopen is is het te zien toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
OP DIT MOMENT!
Training in Nederland
Dagelijkse gezondheidsupdates in Nicaragua
Dagelijkse gezondheidsupdates in Nederland
Training in België
Op de startpagina:
- F5 (refresh)
- Help > Startpagina
Totaal onverwacht maar zo is er toch ook een mid gepoped na deze training. de gepopte verdediger staat inm tekoop. (tenminste bijna)quote:TSI: 660 (+940/-280)
Vorm: 0 (+3/-3)
Verdedigen: 2 (+2/-)
Bij mij was 't een redelijk-naar-goed die in 1 keer popte. Bij goed-uitstekend, welk salaris en welke stats had die van jou ongeveer? Weet ik waar ik volgende week op moet letten, weinig ervaring met goed-uitstekend skilltrades (met evt. bijstats).quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:51 schreef Daemon19 het volgende:
TU
TSI: 1590 (+3780/-2190)
Vorm: 11 (+12/-1)
Scoren: 1 (+1/-)
Mn vorm is eindelijk aan het aantrekken, mn enigste vormdaling is mn geblesseerde verdediger!
Daarnaast is mn 17-jarige skilltrade na 1 training gestegen naar uitstekend, dus dat is ook goed nieuws!
Twijfel er nog aan of ik hem vrijdagavond of zondagmiddag op de TL moet zetten..
Finlay Cameron (147596790)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:56 schreef twi het volgende:
[..]
Bij mij was 't een redelijk-naar-goed die in 1 keer popte. Bij goed-uitstekend, welk salaris en welke stats had die van jou ongeveer? Weet ik waar ik volgende week op moet letten, weinig ervaring met goed-uitstekend skilltrades (met evt. bijstats).
kostte 45kquote:Johan Gabrielsson
TSI = 660, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
1'tje niet gestegen, maar ik heb nog een LT plek overquote:Jean-Baptiste Vilain
TSI = 600, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Xavier Campabadal (115481269) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Català!
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Behoort ook tot Team U-20 Andorra!
Nationaliteit: flag Andorra
Total Skill Index (TSI): 11 550
Loon: 5 304 ¤/week inclusief 20% bonus
Manager: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos
Wedstrijden voor de nationale U-20-ploeg: 11
Doelpunten in carrière: 18
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Ok kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Heeft zeker met die HT-calculator ofzo te maken? Kan daar nog niet echt mee overweg...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:03 schreef rompompom het volgende:
TU:
TSI: 1050 (+1620/-570)
Middenveld: 2 (+2/-)
Vorm: 2 (+6/-4)
Poppen van spelers heb je zelf invloed op, maar heeft niks met programma's ofzo te maken. Koop jonge spelers (17/18) voor je trainingsplek en met een vrij hoog loon (620 ex bonus voor spelers zonder veel bijstats) zal je snel stijgers hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:33 schreef Soli het volgende:
[..]
Ok kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Heeft zeker met die HT-calculator ofzo te maken? Kan daar nog niet echt mee overweg...
En nog een vraag: heeft het 'poppen' van spelers ook iets te maken met die programma's of is dat gewoon wachten?
tnx, maar die trainingsplek... Dat is gewoon je algemene training neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:38 schreef Lennox het volgende:
[..]
Poppen van spelers heb je zelf invloed op, maar heeft niks met programma's ofzo te maken. Koop jonge spelers (17/18) voor je trainingsplek en met een vrij hoog loon (620 ex bonus voor spelers zonder veel bijstats) zal je snel stijgers hebben.
TSI stijging geeft aan dat enkele spelers van je team in Total Skill zijn gestegen. Kan door vormstijging of door training komen. Vorm laat gewoon zien dat je betere vorm in je team hebt.
Trainen gaat geleidelijk.. een speler die bijv net goed is geworden zal die week daarop goed +1 zijn.. daarna goed +2, goed +3 etc. etc. Het is dus niet zo dat spelers in 1x stijgen.... Dus TSI stijging is er iedere training voor de spelers die training krijgen. Daarnaast heb je bij alle andere spelers nog vormstijgingen/dalingen... dat heeft ook invloed op de TSI.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Is een TSI stijging van een speler die op geen enkele manier is gestegen in vaardigheden of vorm/ervaring een voorbode dat ie op het punt staat te poppenHeb nu zo'n speler namelijk en snap die TSI-stijging niet zo goed
aha dus als ie verder op geen enkel gebied een ontwikkeling heeft gehad kan ik dus inderdaad concluderen dat ie dichter bij het poppen is gekomen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Trainen gaat geleidelijk.. een speler die bijv net goed is geworden zal die week daarop goed +1 zijn.. daarna goed +2, goed +3 etc. etc. Het is dus niet zo dat spelers in 1x stijgen.... Dus TSI stijging is er iedere training voor de spelers die training krijgen. Daarnaast heb je bij alle andere spelers nog vormstijgingen/dalingen... dat heeft ook invloed op de TSI.
bedankt!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:50 schreef Lennox het volgende:
Je traint alleen je linie waar je voor gekozen hebt.
In jou geval train je dus op zondag je 3 IM en op woensdag je 3 IM (Inner Mids) en nog je wingers die halve training krijgen.
Met 3-5-2 zal je dus 6 spelers hebben die hele training krijgen (in positiespel) en 4 spelers die halve training krijgen in positiespel.
Daarnaast heb je ook nog "klaverjastraining". Je spelers buiten je middenveld krijgen ook een heel klein beetje training elke week, maar dit is te verwaarlozen.
Yep,quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Vergeet niet de ideale percentages Lemming!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |