quote:
idd....ik raakte mijn 20jr briljant def met moeite kwijt voor 849k...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
1 miljoen voor een uitmuntend, damn....
Dan hebben jullie allemaal nog aardig gevangen voor jullie uitmuntende.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
1 miljoen voor een uitmuntend, damn....
Was mn uitmuntende trainie zonder bij skils. (Ja zwak vleugel maar das niets)quote:01/15/2007 Verkocht Adolf Jadot tsi :5 780 aan Mourning Palace voor :490 000![]()
Dat staat er nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan hebben jullie allemaal nog aardig gevangen voor jullie uitmuntende.....
Sorry dat ik het vraag, maar klik jij bij elke post random een stuk of wat smilies aan? Ik vind het vrij irritant lezen, eerlijk gezegd, zo'n overkill eraan en het neemt de kracht van smilies ook weg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry ben ziek en las t niet goed.![]()
![]()
![]()
![]()
Haha een beetje smileyverslaafd lijkt ie wel ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag, maar klik jij bij elke post random een stuk of wat smilies aan? Ik vind het vrij irritant lezen, eerlijk gezegd, zo'n overkill eraan en het neemt de kracht van smilies ook weg.
Nofi..
quote:Waldemar Sniegowski (7505648) [Add this player to your bookmarks]
30 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has magnificent experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 11 700
Wage: 4 848 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: brilliant Set Pieces: weak
Career Goals: 212
Career Hattricks: 18
League goals this season: 4
Cup goals this season: 4
Goeie aankoop, toch? Voor 9.000¤ gekocht. Zou ik hem doorverkopen?quote:Scottie Zarb (148360326)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag England
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: The Blackheath Punks
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Denk niet dat je hier veel meer voor kan vangen hoor, hij is al 19.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:53 schreef Egamer het volgende:
[..]
Goeie aankoop, toch? Voor 9.000¤ gekocht. Zou ik hem doorverkopen?
Dat wel, maar het is maar net of je er zoveel geld voor overhebt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:00 schreef Lennox het volgende:
Mwoah. Als je naar het U20 team van dat land kijkt, dan zou er gelijk in kunnen....
Hij schijnt wel in mijn team te passen, dus ik stel hem op.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:04 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Denk niet dat je hier veel meer voor kan vangen hoor, hij is al 19.
het is op zich wel leuk natuurlijk, maar je speler wordt, zoals maniack al zei, weinig méér waard wanneer hij u20 is. persoonlijk vind ik het het geld niet waard.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:00 schreef Lennox het volgende:
Mwoah. Als je naar het U20 team van dat land kijkt, dan zou er gelijk in kunnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |