waarom zou ie zich moeten bewijzen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:46 schreef mark_dabomb het volgende:
Dat heb ik nou ook....al die verhalen over MILF's, gewillige top-10 vrouwen enzovoorts....
Allemaal leuk en aardig maar met harde bewijzen komt ie niet.....en met tips voor anderen ook niet.
Ik bedoel, ik date ook wel is dames van PAIQ maar dat zijn geen top10 vrouwen en dat is ook heus geen agenda vol met dates...
Maar jaieder zijn meug natuurlijk!
precies...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind het op Paiq zo grappig dat je moet 'vechten' met 1 of andere vent om een meisje, die je dan vervolgens zelf niet eens iets vind.![]()
Ik vind het meeste uit de top 10 van Paiq eerlijk gezegd niet zo heel boeiend.
Is ook zo, hij gaat z'n gang maar lekker en ik plaats ook heus geen foto's. Ik vind gewoon zijn gedrag nogal ehm 'opvallend'.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom zou ie zich moeten bewijzen?
ik ga hier toch ook geen pics plaatsen als ik iemand gebatst heb?
das trouwens tegen de policy van Fok! dus je moet hem maar geloven
Je hebt wel een beetje gelijk, vooral omdat ie eerst lichtelijk gefrustreerd was...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:49 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Is ook zo, hij gaat z'n gang maar lekker en ik plaats ook heus geen foto's. Ik vind gewoon zijn gedrag nogal ehm 'opvallend'.
ik vind hem gewoon nogal nep overkomen. beetje popie jopie proberen te doen, maar het net niet klaarspelen. bovendien, als iemand zelfverzekerd genoeg is om aan de lopende band sexdates te krijgen, heeft hij er meestal geen behoefte aan erover op te scheppen. dat is juist iets voor onzekere mensen. maar goed, ik kan het mis hebben, hoe goed kun je iemand beoordelen via internet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:50 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje gelijk, vooral omdat ie eerst lichtelijk gefrustreerd was...
ach wat is gefrustreerd? ...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:50 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje gelijk, vooral omdat ie eerst lichtelijk gefrustreerd was...
Meesten zijn wel knap, maar hebben volgens mij totaal geen inhoud of zijn niet boeiend. Maargoed, als je voor sex op zoek bent maakt dat niet veel uitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind het meeste uit de top 10 van Paiq eerlijk gezegd niet zo heel boeiend.
Heee wie zei dat dat mijn inzet was voor die weddenschap... Dat was jouw idee...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
ach wat is gefrustreerd? ...
doet me aan de weddenschap denken... ga je nog naar Q_B, yoghurtje
probeer nou maar, dan kan ik weer eens koken voor een vrouw(tenminste als Coolcat geen vega is
)
natuurlijk... ben je geemancipeerd ofzo?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:31 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Heee wie zei dat dat mijn inzet was voor die weddenschap... Dat was jouw idee...Alsof ik jou kamer op ga ruimen...
Nu ik hier toch zit, vertel...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:26 schreef Coolcat het volgende:
Geemancipeerd, was da...
Net mijn date de deur uitgewerkt, wat een tegenvaller zeg....
Zeker een jong ventje, of niet? Probeer eens een wat oudere..... Meer levenservaring, meer gespreksonderwerpen, meer seksuele aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:29 schreef Coolcat het volgende:
Nou laten we het zo zeggen, ik ben niet snel uitgeluld, maar het lukte hem toch binnen een kwartier... Nou ja, dan ga ik ook absoluut mijn best niet meer doen, dus geen drinken meer aangeboden en lekker ongeintereseerd tv gaan kijken... Toen Lotto weekend miljonairs (ja sorry, echt waar) was afgelopen heb ik m gevraagd of hij er net zo over dacht als ik... En toen ging die dus gelukkig weg... Echt 0,00000 sexuele aantrekkeningskracht
En ook totaaaaal geen behoefte om maar een poging te doen...
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:11 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Zeker een jong ventje, of niet? Probeer eens een wat oudere..... Meer levenservaring, meer gespreksonderwerpen, meer seksuele aantrekkingskracht.![]()
dat zeg ik ... gammaquote:Op zondag 21 januari 2007 00:11 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Zeker een jong ventje, of niet? Probeer eens een wat oudere..... Meer levenservaring, meer gespreksonderwerpen, meer seksuele aantrekkingskracht.![]()
30 was ie!!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:11 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Hoe zag ie eruit? Wat zei die allemaal?quote:
Check je mail...quote:Op zondag 21 januari 2007 01:55 schreef BATHA het volgende:
[..]
hej coolcat, dus als je wat van die paiq dingen overhebt ....
Nou dat was ook zoiets, vraag voortaan recente foto's! Hij stuurde me een foto van een jonge vent met haar, inmiddels leek ie 10 jaar ouder en was ie flink kalend... En hij zei weinig, ging een beetje de msn gesprekken herhalen...quote:Op zondag 21 januari 2007 03:01 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hoe zag ie eruit? Wat zei die allemaal?
Whehe, geweldig.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:05 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nou dat was ook zoiets, vraag voortaan recente foto's! Hij stuurde me een foto van een jonge vent met haar, inmiddels leek ie 10 jaar ouder en was ie flink kalend... En hij zei weinig, ging een beetje de msn gesprekken herhalen...
Maar ik hou er over op, door naar de volgende...Eén van mijn matches op paiq lijkt erg leuk...
Wordt er daadwerkelijk gedáte naar aanleiding van Paiq?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:46 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik bedoel, ik date ook wel is dames van PAIQ
Mwah, zo gaat het toch bij real life ontmoetingen ook wel?quote:Op zondag 21 januari 2007 03:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay.
Jullie praten dus met iemand op Paiq/MSN. Bla bla blaaaaaaa seksdate? op subtiele manier.
En dan komt hij/zij langs. Allebei met seks in je achterhoofd. Seks, seks seks, ik ben hier voor seeeeeeeeeks.
Ik denk dat ik me er erg ongemakkelijk bij zou voelen tbh
Ja maar dat gaat toch heel anders. Als ik in de kroeg iemand tegen kom en mee naar huis ga ofzo dan heb je alcohol achter de kiezen en ben je sinds de kroeg al bezig.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwah, zo gaat het toch bij real life ontmoetingen ook wel?
Althans, de gemiddelde kroegversierder en zijn slachtoffer zullen er in de meeste gevallen niet vanuit gaan dat hun ontmoeting uit zal lopen op een cursus bloemschikken ofzo...
Och, ik zou bij zoiets toch altijd in m'n achterhoofd hebben dat het irl een lelijk of labiel vrouwtje zal zijn, dus dan verdwijnt de zin in seks sowieso wel...quote:Op zondag 21 januari 2007 04:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar nu ga je reizen, naar iemand die je kent van internet, echt om een seksdate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |