Dat dacht ik jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:50 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ja dat is ook iets meer richting de ware ikMaar alsnog niet in de buurt hoor
Ik heb geen seksdatesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
En hoe is het met jouw sexdates ?
wanneer kunnen we yoghurtje en Queen aan boebiedoe's lijstje toevoegen?quote:
Wedje leggen? Ik denk nooit namelijk...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
wanneer kunnen we yoghurtje en Queen aan boebiedoe's lijstje toevoegen?![]()
Ok, ook niet op zoek dan ? (niet voor mijzelf hoor... maar zijn genoeg potentiele kandidaten hierzo voor je)quote:
Maar natuurlijk niet voor jou...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:02 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
(niet voor mijzelf hoor... maar zijn genoeg potentiele kandidaten hierzo voor je)
Je moet me bestquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:03 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Neej want we moeten elkaar niet.. dat is al duidelijk
Nee nu niet meer... heb je de kans gegeven maar jij durfde niet, en had geen interesse weet je nogquote:
Eigenlijk zei ik Misschien ben ik wel niet geinteresseerd, misschienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:05 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nee nu niet meer... heb je de kans gegeven maar jij durfde niet, en had geen interesse weet je nog
Misschien is meestal nee bij vrouwenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Eigenlijk zei ik Misschien ben ik wel niet geinteresseerd, misschien
Okayquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:13 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Misschien is meestal nee bij vrouwen
Hmm ja krijgen anders weer slowchat gezeur...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:17 schreef Byte_Me het volgende:
waarom voegen jullie elkaar niet gewoon toe op msn? kun je daar lekker chatten.
zo stellig zou ik het niet stellen..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:01 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Wedje leggen? Ik denk nooit namelijk...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
zo stellig zou ik het niet stellen..
er is een kans van 1 op 5 dat yoghurtje toch gaat proberen
wat is de inzet trouwens?
Muhahah, is wel een uitdaging ja..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:18 schreef dawg het volgende:
Ik voorzie een nieuwe missie voor yoghurtje.
Een sexdate beramen mag toch wel ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:49 schreef Mister1977 het volgende:
Dit begint een beetje op een Cruel Intentions te lijken.
sssst sc, anders gaat het dicht
Keeps the topic goinquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:55 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Een sexdate beramen mag toch wel ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |