abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45469019
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:17 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Hij wou dus eigenlijk dat jij het wel erg vond ?? jullie hebben toch alleen een sexrelatie ? meer niet ? dus waarom zou je dat erg vinden dan ?
Nou dat snappen jij en ik dus wel, maar hij niet...
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:17:03 #102
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_45471000
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 09:44 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ehm ja zo nu en dan is het leuker ja... maar ik houd meer van uitgebreide sex met alles erop en eraan.. en niet van die vluggertjes in steegjes en openbare toiletten... Hoewel dat ook spannend en leuk kan zijn hoor... maar wil nu even uitgebreid sexen.
Dat kan ik me voorstellen. Dat gedoe in steegjes en openbare toiletten lijkt me echt helemaal niks (nooit gedaan en zal ik hoogstwaarschijnlijk ook nooit doen). Ik moet een meid -bij wijze van spreken- half kunnen opvreten. Als daar geen tijd en gelegenheid voor is dan wacht ik liever even (niet te lang he).
quote:
Maar als ik teveel zin heb dan pak ik haar eerst in het openbaar, en neem dan daarna wel een hotelkamer om het nog een keer te doen..
Haha, op z'n "caveman's".
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:23:33 #103
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_45471222
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Hij weet inmiddels wel hoe ik daarover denk, dus nee... Maar komt er op neer dat hij sex heeft gehad tijdens zijn vakantie, dan zeg ik dat ik dat niet erg vind (is ook zo, we hebben niks dus kan het hem moeilijk verbieden) en dan vind hij het niet leuk dat ik het niet erg vind want hij vond het wel erg dat ie dat gedaan had.... Snap je m nog??
Goed voorbeeld van het feit dat mannen steeds vrouwelijker beginnen te worden (wat hoor ik allemaal: tegenwoordig scheren ze alles, maken ze zich zelfs op en hebben ze weet niet hoeveel cremes).

Ze moeten eens wat minder bier drinken.

Waar is je oogje eigenlijk gebleven?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_45472933
Gewoon nog in mijn hoofd hoor... Don't worry
pi_45474690
quote:

[..]

Hij weet inmiddels wel hoe ik daarover denk, dus nee... Maar komt er op neer dat hij sex heeft gehad tijdens zijn vakantie, dan zeg ik dat ik dat niet erg vind (is ook zo, we hebben niks dus kan het hem moeilijk verbieden) en dan vind hij het niet leuk dat ik het niet erg vind want hij vond het wel erg dat ie dat gedaan had.... Snap je m nog??
tsja, is meteen overduidelijk dat die jongen meer dan lustgevoelens voor jou heeft. ik zou het afkappen.
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:52:17 #106
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45474813
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

tsja, is meteen overduidelijk dat die jongen meer dan lustgevoelens voor jou heeft. ik zou het afkappen.
Dat dus.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:53:24 #107
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45474866
En over dat hard to get of niet, misschien ben ik gewoon wel niet geinteresseerd?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45474991
Zijn hier nog gewillige dames toe aan een date geheel anoniem, khoef je echte naam niet te weten, we noemen elkaar gewoon bij de username, gaan plezier hebben en nemen afscheid
pi_45475328
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn hier nog gewillige dames toe aan een date geheel anoniem, khoef je echte naam niet te weten, we noemen elkaar gewoon bij de username, gaan plezier hebben en nemen afscheid
vooral jouw username
pi_45475379
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel bekend en dat is misschien ook wel wederzijds, maar tot nu toe weet hij niet wat ie wil (druk met werk enzo) en tot die tijd bind ik me dus nergens aan vast en doe ik wat ik wil...
pi_45475560
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:04 schreef SlimShady het volgende:

[..]

vooral jouw username
Oke dat anaal laten we achterwegen
pi_45475746
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:10 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Oke dat anaal laten we achterwegen
Oo misschien dat het je dan wel lukt
pi_45475920
quote:

[..]

Ja, snap ik best. Heb ik ook wel gehad.

Het is toch lastig om vrouwen puur als neukertje te zien. Ik heb twee scharrels, maar daar wil ik ook wel mee praten over van alles en nog wat, of wat drinken, wat eten. Op een bepaalde manier zijn het toch ook wel vriendinnen. Toen een van die meiden een keer een date had met iemand anders was ik ook wel jaloers. Stond ik trouwens zelf van te kijken.

Is nu wel weer over hoor. Ze mogen doen wat ze willen, en ik doe wat ik wil. En dat weten ze ook. Ik zou het ook best jammer voor ze vinden als ze alleen mij zouden hebben.......
pi_45475949
ik probeer in te loggen me vrouwelijke kloon maar weet me wachtwoord niet meer en email adres bestaat niet meer dus kan geen WW aanvragen

Daar komen bakken berichtjes binnen met neukverzoeken
pi_45476206
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef open_huwelijk het volgende:

[..]

Ja, snap ik best. Heb ik ook wel gehad.

Het is toch lastig om vrouwen puur als neukertje te zien. Ik heb twee scharrels, maar daar wil ik ook wel mee praten over van alles en nog wat, of wat drinken, wat eten. Op een bepaalde manier zijn het toch ook wel vriendinnen. Toen een van die meiden een keer een date had met iemand anders was ik ook wel jaloers. Stond ik trouwens zelf van te kijken.

Is nu wel weer over hoor. Ze mogen doen wat ze willen, en ik doe wat ik wil. En dat weten ze ook. Ik zou het ook best jammer voor ze vinden als ze alleen mij zouden hebben.......
Ja maar HIJ heeft sex gehad met een andere vrouw en ik ben NIET jaloers, maar hij reageerde dus pissed omdat ik zei dat ik het niet erg vond... Dus beetje omgekeerde wereld..
pi_45480614
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:24 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Ja maar HIJ heeft sex gehad met een andere vrouw en ik ben NIET jaloers, maar hij reageerde dus pissed omdat ik zei dat ik het niet erg vond... Dus beetje omgekeerde wereld..
enige dat ik kan verzinnen, is dat jij door jouw onverschillige reactie op zijn "vreemdgaan" hem het idee geeft dat jij ook met andere mannen neukt (doe je waarschijnlijk ook, daar niet van) en dat hij liever exclusief met je wil zijn (dus meer als alleen sex, wat hierboven al werd gezegd)
pi_45481724
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:05 schreef Daggerspine het volgende:

[..]

enige dat ik kan verzinnen, is dat jij door jouw onverschillige reactie op zijn "vreemdgaan" hem het idee geeft dat jij ook met andere mannen neukt (doe je waarschijnlijk ook, daar niet van) en dat hij liever exclusief met je wil zijn (dus meer als alleen sex, wat hierboven al werd gezegd)
Hij weet dat ik tussendoor ook wel andere mannen heb gehad... En hij zegt dus ook vaak van je moet niet op mij rekenen (door zijn drukte) en doe wat je voor die tijd ook zou doen... Dus dat doe ik en is het nog niet goed... Maar laat m lekker een paar dagen met rust, zal wel weer bijdraaien
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:28:06 #118
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_45488889
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:39 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Hij weet dat ik tussendoor ook wel andere mannen heb gehad... En hij zegt dus ook vaak van je moet niet op mij rekenen (door zijn drukte) en doe wat je voor die tijd ook zou doen... Dus dat doe ik en is het nog niet goed... Maar laat m lekker een paar dagen met rust, zal wel weer bijdraaien
Denk ook dat ie bijdraaid, mist ie z'n meisje toch
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_45489783
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:28 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Denk ook dat ie bijdraaid, mist ie z'n meisje toch
We zullen zien.. Ook al kwam hij de 1e x bij mij puur voor sex, er was meteen echt veel meer dan alleen sex... Hele rare chemie tussen ons
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:49:38 #120
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_45489938
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:46 schreef Coolcat het volgende:

[..]

We zullen zien.. Ook al kwam hij de 1e x bij mij puur voor sex, er was meteen echt veel meer dan alleen sex... Hele rare chemie tussen ons
En dat is nou het mooie van een sexdate, dat je dat er ook nog eens bij kunt hebben
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_45490593
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:49 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

En dat is nou het mooie van een sexdate, dat je dat er ook nog eens bij kunt hebben
Idd!
pi_45490905
Ik win echt geen enkele date meer op Paiq
pi_45497544
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef Queen_Bee het volgende:
En over dat hard to get of niet, misschien ben ik gewoon wel niet geinteresseerd?
Nou ik ben ook niet meer in jouw geinteresseerd...

Heb momenteel genoeg aan mijn vaste scharrel.
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:12 schreef JeroenV het volgende:
Ik win echt geen enkele date meer op Paiq
Wat wil je nou bereiken op paiq ? wil je battledates winnen of wil je met vrouwen daten ? Indien je het laatste wil dan zou ik gewoon kappen met battle dates en alleen speeddates aangaan en oneliners sturen.

[ Bericht 31% gewijzigd door yoghurtje op 19-01-2007 07:39:23 ]
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  vrijdag 19 januari 2007 @ 08:12:54 #124
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_45497933
Mornin ya'll

Om even een quote van Queen_Bee te stelen: 'iemand nog geneukt'?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_45497999
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 08:12 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Mornin ya'll

Om even een quote van Queen_Bee te stelen: 'iemand nog geneukt'?
Ja gisteravond... meerdere malen.. date was verschoven naar gister Alleen nu heb ik vanavond niks..
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')