Uit ervaring weet ik, dat veel duitsers er vaak nog het hardst om kunnen lachen. Ik werk met veel duitsers en die maken de grofste WO2 grappen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Dat zijn juist de azijnpissers die meestal op het nieuws komen als er gelkaagd moet worden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:36 schreef TC03 het volgende:
Grappen maken door alles wat Duits is aan WO2 te relateren is zo kamperig.
Ja, want die hebben humor natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:46 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik, dat veel duitsers er vaak nog het hardst om kunnen lachen.
Hahaha, wat een grapquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:39 schreef immortalsean het volgende:
ik heb ook wel vaak dat m'n humor niet begrepen wordt, maar dat zou natuurlijk ook aan mijn humor kunnen liggen.![]()
ja..quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:36 schreef TC03 het volgende:
In tegenstelling tot jou wel blijkbaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, want die hebben humor natuurlijk.
Hou je bek man, nazi!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:36 schreef TC03 het volgende:
Dan heb je ook zeker leren pijpen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:31 schreef PrinceLu het volgende:
Da's leuk zeg, moet je eens vragen of ze een leren broek heeft.
Ik spuugde bijna m'n maaginhoud op het beeldscherm van het lachen, dankjewel je maakt m'n dag weer goed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:46 schreef Jordy-B het volgende:
Het is toch niet dat 'Duitse helm' een synoniem is voor 'eikel' (het puntje van je lul), hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |