Duim, duim, duimquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:49 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik begin 30 januari. Bij een reclamebureau dat reclame met een "K" schrijft.... Duim voor mij.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
YEAAAHH!!!
Ik hoef geen presentatie aan de directie te geven!! Alleen aan stagebegeleider en schoolcoach en systeembeheerder!! Relaxed!!!
* Goover duimt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:49 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik begin 30 januari. Bij een reclamebureau dat reclame met een "K" schrijft.... Duim voor mij.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Conclusie van m'n stagebegeleider hier
Conclusies:
Cuegirllie heeft tijdens de stage laten zien over een behoorlijke kennis te beschikken ten aanzien van informatiebeveiliging. Het door haar opgeleverde beveiligingsplan zal een bruikbaar document zijn in de organisatie. Wij hebben Cuegirllie ervaren als een prettige collega die haar best doet om de werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren
Lekker!!!quote:
Netjes hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Conclusie van m'n stagebegeleider hier
Conclusies:
Cuegirllie heeft tijdens de stage laten zien over een behoorlijke kennis te beschikken ten aanzien van informatiebeveiliging. Het door haar opgeleverde beveiligingsplan zal een bruikbaar document zijn in de organisatie. Wij hebben Cuegirllie ervaren als een prettige collega die haar best doet om de werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren
ik verveel me.. ow wacht ik ga filmpjes kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:27 schreef Zosk het volgende:
wat?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef miss-scofield het volgende:
Zoo, ik ben er weer..
Tentamen ging wel okay... Ik ben blij met een 6 (dan heb ik het gehaald)
Het was net hier nog even zonnig... en gefeliciteerd met je 6quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef miss-scofield het volgende:
Zoo, ik ben er weer..
Tentamen ging wel okay... Ik ben blij met een 6 (dan heb ik het gehaald)
Wat een weer, vette omweg! Normaal in 20 minuten met de bus.. nu moest ik om, omdat er een hijskraan op de universiteit is gevallen. Nu deed ik er een uur over ofzo, hele stukken gelopen!
Bluh, waar is de zon?!
Shit.. dan wordt het nog ergerquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:43 schreef PieterBas het volgende:
Het is nu volle storm.. en het gaat richting oosten. Er is ook een verkeersalarm afgekondigd..dat betekend dat men afgeraden wordt op de weg op te gaan..
Moest wel 3 kilometer lopen.. maar het was nog altijd sneller dan stilstaan in de busquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
haha Beter!! Je hebt het dus nog wel goed voor elkaar gehad.
mijn god waar haal je die energie vandaan gatverdame nog een stage moet je inhalen ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:21 schreef Goover het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen,
Die lacht de hele dag!
Ja die lacht de hele daaaag!
Goedemorgen allemaal,
Mijn laatste stage dag vandaag, vanmiddag rijden we vanaf hier weer terug naar Nederland. Alle spullen zijn al in de auto gepropt. Zodra we hier alles afgerond hebben zijn we weg
Dan heb ik ff 2 weekjes geen stage, maar daarna begint mijn 2e stageperiode!
gut gutquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:18 schreef Stranger het volgende:
In principe zou vandaag mijn laatste dag moeten zijn, maar ik denk niet dat mijn stageverslag af komt vandaag.
Gefeliciteerd! Heerlijk gevoel als er weer iets achter je ligt, voor mij is dat volgende week het gevalquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:21 schreef Goover het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen,
Die lacht de hele dag!
Ja die lacht de hele daaaag!
Goedemorgen allemaal,
Mijn laatste stage dag vandaag, vanmiddag rijden we vanaf hier weer terug naar Nederland. Alle spullen zijn al in de auto gepropt. Zodra we hier alles afgerond hebben zijn we weg
Dan heb ik ff 2 weekjes geen stage, maar daarna begint mijn 2e stageperiode!
suc6quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:30 schreef Stranger het volgende:
Oh, ik krijg net te horen dat het verslag per se vandaag ingeleverd moet worden.
Afraffelen dan maar
Dat is de juiste instelling..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:30 schreef Stranger het volgende:
Oh, ik krijg net te horen dat het verslag per se vandaag ingeleverd moet worden.
Afraffelen dan maar
Mooizoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:54 schreef Theamerican het volgende:
MENSEN ME BEOORDELING IS GOED IK BEN GELUKKIG JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:54 schreef Theamerican het volgende:
MENSEN ME BEOORDELING IS GOED IK BEN GELUKKIG JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dat wordt mijn 2e verslag..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:11 schreef littledevilSC het volgende:
Blegh, vandaag weer een voortgangsrapportage schrijven voor m'n stagedocent. Hij wil 'up-to-date' blijven van de stand van zaken, problemen en/of afwijkingen en hij wil een nieuwe detailplanning voor volgende week.![]()
Zucht.. Hoe verzinnen ze het. Of die kerel dat werkelijk nakijkt![]()
Nog meer mensen die moeten voldoen aan dit soort crap?
bah, dat moet ik ook nog.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leerdoelen
Reflectie
en nog een heleboel onzin..
Gisteren al taart op.. maar lust vandaag ook wel een stukje taartquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:32 schreef tonks het volgende:
Iemand taart?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:46 schreef miss-scofield het volgende:
Jeeejj, ik heb ook mijn tussentijdse stagebeoordeling..
Een ZEER GOED!!![]()
Grappig was.. de 'aankruishokjes' gaan maar tot goed.. Heeft mn begeleider er onder gezet: Ze verdient meer dan een goed, een zeer goed!!![]()
gewoon het organisatie beleid, ook dom lullen dus.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:15 schreef PieterBas het volgende:
In mijn eerste verslag... Wat is het beleid van de organisatie van de organisatie
Welke beleid?!?
Hetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:15 schreef PieterBas het volgende:
In mijn eerste verslag... Wat is het beleid van de organisatie van de organisatie
Welke beleid?!?
We werken hier met 4 man en 1 secretaresse.. ben ik snel met Staff klaarquote:
Ik zit hier in me eentje, maar in de rest van het gebouw wachelen er nog dik 12000 rond.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We werken hier met 4 man en 1 secretaresse.. ben ik snel met Staff klaar
Die energie haal ik uit het feit dat ik vanmiddag naar huis ga!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:38 schreef Theamerican het volgende:
[..]
mijn god waar haal je die energie vandaan gatverdame nog een stage moet je inhalen ofzo![]()
de rest van het jaar dus.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:42 schreef PieterBas het volgende:
Hoe lang is je volgende stageperiode?
Ik mis me klas wel een beetje. Ik zie hen nu sporadisch, en voor mijn stage heb ik hen ook niet veel gezien door de minor die volgende op een andere locatie...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:54 schreef HansU het volgende:
[..]
de rest van het jaar dus.
Mis je zo je klas dan niet?
Ik vind het maar een raar systeem om een heel jaar stage te lopen. Het lijkt me beter om nu eens een half jaar op school te zitten en dingen te leren waaraan je tekort schoot op je stage.
Slettigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:11 schreef PieterBas het volgende:
Ben maar begonnen aan het 2e verslag... meteen een SWOT analyse over mijzelf moeten maken
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:24 schreef HansU het volgende:
[..]
Slettig
Wereldvreemd
Oraal georienteerd
Tieten kijkend
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:24 schreef HansU het volgende:
[..]
Slettig
Wereldvreemd
Oraal georienteerd
Tieten kijkend
threat omdat er teveel tijd in gaat zitten misschienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Tieten kijken vind ik toch meer een opportunity dan een threat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |