En daarom blijft die slabek nog maanden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik stop ook niet hoorTenzij het knettersaai zou worden maar anders ben ik gewoon van de partij
En ik weiger nog langer caps te maken van nasty. Ook gaat alles op mute als ik haar stem hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
[..]
ik schrijf niet meer over haar!
nouja, 2 keer in de laatste 48 uur
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik weiger nog langer caps te maken van nasty. Ook gaat alles op mute als ik haar stem hoor.![]()
Als iedereen dat nu eens effe paar dagen deed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
[..]
ik schrijf niet meer over haar!
nouja, 2 keer in de laatste 48 uur
idd lafbekken want ik kan me niet voorstellen dat iemand zich zo laat afbekken eigenlijk, maarja misschien zijn het zwakkelingenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En daarom blijft die slabek nog maanden.
ik snap echt niet dat die andere haar zo steunen.
Lafbekken zijn het.
Huub en Sylvia zijn niet bang en daarom heeft slabek moeite met hun.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:52 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
idd lafbekken want ik kan me niet voorstellen dat iemand zich zo laat afbekken eigenlijk, maarja misschien zijn het zwakkelingenalhoewel ik verwacht dat sylvia of huub en nog wel een keer tegenin gaan
en in 1 keer goed, verbaast me nietsquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:53 schreef tipsch het volgende:
Ik denk dat Natasia deze "Ta Ta Ta" heel goed gaat doen
Nee johquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik weiger nog langer caps te maken van nasty. Ook gaat alles op mute als ik haar stem hoor.![]()
kijk dan maar naar wat oude foto's, want ik cap haar ook niet meerquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nee johik lig altijd dubbel om die caps .... doet het dan voor MIJ !!
NaTATATAsia is zo lelijk (en dus leuk) als ze zo bescheten zit te kijken ... ik kijk altijd uit naar die caps.
ok, alleen nog voor het gekke bekke topic danquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nee johik lig altijd dubbel om die caps .... doet het dan voor MIJ !!
NaTATATAsia is zo lelijk (en dus leuk) als ze zo bescheten zit te kijken ... ik kijk altijd uit naar die caps.
nou ik heb toch hier en daar al een heel klein piepweerwoordje gehoord ...ooit komt er een tijd dat ze met z'n allen tegelijk keihard tegen haar ingaan !! damn zou dat mooi zijn !quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:52 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
idd lafbekken want ik kan me niet voorstellen dat iemand zich zo laat afbekken eigenlijk, maarja misschien zijn het zwakkelingenalhoewel ik verwacht dat sylvia of huub en nog wel een keer tegenin gaan
dank je schat! .. je bent een kanjerquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, alleen nog voor het gekke bekke topic dan
klopt af en toe een zacht weerwoord, maar ik denk dat vrijwel iedereen hier op het forum meer had gedaan dan een fluisterend protest, maar idd komen ze steeds meer in het verweer tegen diva natasquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef snetje het volgende:
[..]
nou ik heb toch hier en daar al een heel klein piepweerwoordje gehoord ...ooit komt er een tijd dat ze met z'n allen tegelijk keihard tegen haar ingaan !! damn zou dat mooi zijn !![]()
Ik hoop echt dat ik dan de streams heb aanstaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef snetje het volgende:
[..]
nou ik heb toch hier en daar al een heel klein piepweerwoordje gehoord ...ooit komt er een tijd dat ze met z'n allen tegelijk keihard tegen haar ingaan !! damn zou dat mooi zijn !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |