haha, doe 0 in je avatar,... alles mute ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft teveel naar de opvoedpolitie gekeken.![]()
Herhalen werkt goed bij kleine kinderen.![]()
Dat zouden ze nu echt eens moeten doen, met z'n allen weerwoord geven aan Natasiaquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dit de tactiek, dat ze haar er uit willen stemmen?
Koleertje, dat doe ik zowat na elke maaltijd! ....quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:20 schreef tipsch het volgende:
wat is nou eigenlijk het probleem helemaal - eerst een sigaretje dan opruimen, prima toch
iedereen houdt z'n/d'r bek dicht, omdat ze geen zin hebben in een scheldtirade in 7voud van natasia tegen henzelf. als dit zo lekker doorgaat, kroppen de overige bewoners steeds meer irritaties op tegenover natasia zodat ze er uit gestemd kan worden. ze scheld zich iedere keer weer in een benardere positie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:24 schreef Gigageil het volgende:
Stelletje zwakkelingen......en daar moet je een villa mee winnen???? Niemand die zijn/haar bek opentrekt......![]()
waaarom kijk je niet naar de stream van je favorieten?? zodat je hier niets negatief kan posten?? HATERquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart houd je smoel, je bent zwaar verontwaardigd en dat weten we, dus laat maar.
precies! was is dat voor onzin iemand dat niet toe testaan. ik ben benieuwd of Natasia gaat toekijken en commentaar gaat geven als Sylvia en Huub aan de slag gaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Koleertje, dat doe ik zowat na elke maaltijd! ....
en zoals elke verstokte roker: ... KOM NIET AAN M'N SIGARETJE !!!!
waarom reageer je hier op ??quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waaarom kijk je niet naar de stream van je favorieten?? zodat je hier niets negatief kan posten?? HATER![]()
ik doe dat 1 keer in de weekquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:31 schreef Suikeroom het volgende:
ik ruim altijd pas op als ik weer moet eten
ROFLquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:31 schreef Suikeroom het volgende:
ik ruim altijd pas op als ik weer moet eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |