Ik neem aan dat dit een foutje isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die Gwen bij Craig en Rosanna!![]()
Wel lachen, als die adoptie doorgaat dan krijgt Craig gewoon zijn eigen familielid in huis..![]()
(Als in Craig is de zus van Margo, Margo is de moeder van Casey, Casey is de vader van die kleine)
Oeps...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:11 schreef CrazyThing het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een foutje is..... of gaan we toch nog transeksualiteit in ATWT krijgen?
Nee niet in die zin.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:07 schreef massy het volgende:
Ik heb het gister niet kunnen zien. Maar heeft Jennifer nou Katie en Mike betrapt ??
Ze belde met Dusty en zei: Mike mag nooit te weten komen wat we Craig geflikt hebben.. Maar Mike kwam toen net binnen, en hoorde alles, maar dat had ze niet door want hij ging toen meteen weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef Michellee het volgende:
Aha! Thanks, maar hoe is Mike erachter gekomen?
P.s. Ik vind het nu wel leuk dat Mike en Katie weer bij elkaar zijn!
Hij is terug hoor. Al een paar weken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:37 schreef Lybo het volgende:
Ff vraagje, ik heb een aantal afleveringen gemist; is de "echte" Hal Munson al terug op het scherm?
Ik weet dat Benjamin Hendrickson is overleden, maar ik had begrepen dat we hier nog een tijdje van hem konden genieten als Hal Munson.
Maandje of 4 dacht ik, eind november kwam Barbara erachter dat Jennifer zwanger was, dat weet ik nog wel. Gwen wat langer volgens mij.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:33 schreef MiLalaa het volgende:
is het niet nog een beetje vroeg om te bevallen? De dames hebben nog amper een buik. Hoe lang zijn ze zwanger?
Is ze al bevallen ??? (kheb t weer niet kunnen zien vandaag)quote:Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef scrub_nurse het volgende:
hm en nog tegelijk ook....en zo te zien is er iets mis met t kind van jen? aan de reactie van dusty af te lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:36 schreef CrazyThing het volgende:
Heb het vandaag gemist en ik heb morgen vroeg les, dus kan de herhaling ook niet zien. Wil iemand mij misschien een samenvatting geven?
Vooral 1 vraag houdt mij zeer bezig(kan spoiler bevatten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Er werd gezegd dat ze in een ontkenningsfase zit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:52 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het gegaan met Jennifer toen ze zag dat het haar baby niet was?
Dus de rest geloofde wel dat het haar kind was? Alleen zij niet...?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef maril het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat ze in een ontkenningsfase zit.![]()
4 Maanden is dus echt te weinigquote:Op maandag 19 februari 2007 18:16 schreef alors het volgende:
[..]
Maandje of 4 dacht ik, eind november kwam Barbara erachter dat Jennifer zwanger was, dat weet ik nog wel. Gwen wat langer volgens mij.
Het is en blijft een kind van Barbara.......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waarom loopt Will nou zo kattig te doen tegen Gwen?
Ja die was ook zo irritant. Kreeg spontaan kippenvel als dat mens in beeld kwam. Vooral toen dat verhaallijntje met haar maar bleef duren .... en duren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dat is waar..
@CT; Ik ga nog steeds voor Julia 2nd als meest irritante..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:30 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Het is en blijft een kind van Barbara.......
Sinds Julia ben ik gestopt met kijken en de spoilers gaan lezen.....toen ik wist dat ze eruit ging ben ik weer gaan kijken....want ik wilde ze dood zien gaan....oho.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:51 schreef Moja het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk laatste tijd eigenlijk nooit meer, vind 't een beetje saai worden![]()
Het gaat altijd een beetje op en neer vind ik, dan heeeeel spannend, dan weer saai en dan stijgt de spanning weer....!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:51 schreef Moja het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk laatste tijd eigenlijk nooit meer, vind 't een beetje saai worden![]()
Wanneer je dan op het punt staat niet meer te kijken.........dan gebeurd er weer iets. Gelukkig volgt mijn moeder het al sinds aflevering 1, dus als het spannend wordt, dan hoor ik het welquote:Op maandag 5 maart 2007 08:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het gaat altijd een beetje op en neer vind ik, dan heeeeel spannend, dan weer saai en dan stijgt de spanning weer....!
Nu is het niet spannend en niet saai, beetje er tussen in.
Schrijvers, wat doen jullie!?quote:
Graig wordt volgens mij de nieuwe James......vreselijk iritant!!!! Ik heb trouwens laatst ergens gelezen dat Graig en Roseanna in het eggie ook iets hebben. Ik vind Graig trouwens niet goed kunnen acteren.....of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:48 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Schrijvers, wat doen jullie!?![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, na de aflevering van vandaag heb ik besloten dat Meg wegmoet, Casey lekker naar de universiteit moet gaan in Verwegistan
, dat Celia weer in een kist sinaasappelen (ofzo) moet gaan zitten en weggescheept moet worden naar huis
en dat Craig nou eens een keer moet gaan boeten voor wat hij allemaal uitvreet..
![]()
Het was namelijk al ongeloofwaardig dat hij elke keer gewoon vrijgesproken werd, maar deze keer trap ik er niet meer in..
Verder heb ik besloten dat Paul niet alleen zijn ontblote bovenlijf moet laten zien maar best wat verder mag gaan en dat ehhh.. oeps...Zei ik dat hardop?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |