Ja, dan loopt het als een luchtballonetje leegquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:01 schreef persoon14362 het volgende:
Wel altijd spanned he als er helemaal word aangekondigd zware storm enz maar meestal valt het wel mee.![]()
Or so you think...quote:
De vraag is niet of de fiets stevig is, de vraag is of jij stevig kunt fietsen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet morgen nog wel op de fiets wat boodschapjes halen, mja gelukkig heb ik een stevige fiets
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:06 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
De vraag is niet of de fiets stevig is, de vraag is of jij stevig kunt fietsen!![]()
dat lijkt me leuk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:09 schreef JoeKurr het volgende:
Als het goed is heb ik thuis nog een metar decoder, die zal ik morgenochtend even online gooien, dan kunnen we van alle stations die op de metar lijst van het KNMI staan (bijna) realtime de situatie volgen.
met de wind in de rug moet het een snelheidsrecord kunnen wordenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
gaafdat moet wel een leuke vlucht worden
En boven barendrecht, met schokkend harde windstoten!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:15 schreef Robbiej het volgende:
wolkbreuk boven lelystad as we speak...
ahm dat trok net over Amsterdam heen, was best vochtigquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:15 schreef Robbiej het volgende:
woei inderdaadquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:16 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
En boven barendrecht, met schokkend harde windstoten!Whoei
quote:Voorwaarschuwing Weeralarm
ZWARE STORM AAN DE KUST MET KANS OP ZEER ZWARE WINDSTOTEN IN HET BINNENLAND
Tegen donderdagmiddag bereikt een zuidwesterstorm,9 Bft de westkust. Tegen de avond kan in het noordelijk kustgebied enige tijd een zware westerstorm,kracht 10 opsteken.Zowel aan de kust als in het binnenland komen tot in de avond zeer zware windstoten voor van 100-120 km/uur.
De windstoten kunnen verraderlijk zijn en grote schade aanrichten.
De kans dat het KNMI hiervoor later vanmiddag een weeralarm uitgeeft is met ongeveer 80 % heel groot.
best vochtigquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ahm dat trok net over Amsterdam heen, was best vochtig
Bizar gezicht! Het duurde ook maar 1 á 2 minuten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:17 schreef FJD het volgende:
Over het hele land maar wel in een dunne strook
http://www.buienradar.nl/
en in Rotterdam moeten we het weer doen met een pisbuitje van een paar uurquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:15 schreef Robbiej het volgende:
Lekker zware turbulentiequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
gaafdat moet wel een leuke vlucht worden
Mn vriendin had anders die wolkbreuk wel gezien hoor. En die woont in het centrum van Rotterdam.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
en in Rotterdam moeten we het weer doen met een pisbuitje van een paar uur
je ziet op dat kaartje ook echt de rooie blokjes eruit vallen voor die hier overtrekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |