niet speciaal daarvoor gaan halen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:37 schreef cultheld het volgende:
Is dat boksen een beetje gaaf? Ik ben eigenlijk totaal geen gamer, maar als dat boksen leuk is om te doen, dan overweeg ik om speciaal daarvoor een Wii aan te schaffen.
ik denk dat je in de verkeerde topic zit, tonks. Je kan het beter hier vragenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:35 schreef tonks het volgende:
Iemand een wii kopen?
Pakt ie bij jou alle slagen goed?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:23 schreef linebear het volgende:
Heb net Jamai KO geslagen
Vandaag voor het eers gebokst.... helemaal leuk. Maar kan me voorstellen dat je daar van afvalt. Zit nog na te hijgen
Daarna Wii Fitness gedaan, leeftijd 29
nee niet echt... dacht dat het aan mijn batterijen lag, maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef Mortale het volgende:
[..]
Pakt ie bij jou alle slagen goed?
Donequote:Op woensdag 17 januari 2007 19:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik denk dat je in de verkeerde topic zit, tonks. Je kan het beter hier vragen
Hier ook niet, had nintendo wel wat meer aandacht aan mogen bestedenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:46 schreef linebear het volgende:
nee niet echt... dacht dat het aan mijn batterijen lag, maar blijkbaar niet
wachten op zoiets voor de wii, gaat wel komen! http://www.easports.com/fightnightround3/index.jspquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:37 schreef cultheld het volgende:
Is dat boksen een beetje gaaf? Ik ben eigenlijk totaal geen gamer, maar als dat boksen leuk is om te doen, dan overweeg ik om speciaal daarvoor een Wii aan te schaffen.
Damn, dat stinkt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:17 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Mooi niet dus, Nintendo even gebeld.
Moeten jullie allemaal is raden wat ik waarschijnlijk maandag weer ga doen?!
Ik ga weer gezellig naar Nintendo, de Wii die ik heb meegekregen is waarschijnlijk ook niet goed.
Nu is het voor mij wel heel duidelijk dat het waarschijnlijk een refurbished ding is. Ik denk dat ik 'm daar maar helemaal laat doorlichten en er zelf bij sta terwijl alles getest wordt want dit is echt idioot.
Godverdegodver wat is dit kut.
Is inderdaad erg vreemd, maar heb op de Nintendo forums alweer een aantal posts erover gevonden. Is ook een "bekend" probleem.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:42 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Damn, dat stinkt.
Ik ga er waarschijnlijk morgen of overmorgen heen.. vraag ik ook wel ff of ik hem eerst kan testen dan
Maar wel vreemd dat het alleen het ontvangen van friend requests etc defect is?
De trendsetter dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:11 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Is inderdaad erg vreemd, maar heb op de Nintendo forums alweer een aantal posts erover gevonden. Is ook een "bekend" probleem.
Vind het alleen heel erg vreemd dat het niet gewoon te verhelpen is door een update te verwijderen en opnieuw te installeren. Het feit dat alle overige programma's die internet gebruiken goed werken wijst er 100% op dat het een softwarematig probleem is.
Vanmiddag trouwens nog een keer gebeld, met een foutcode die ik op de Nintendo forums gevonden had. Konden ze verder niet meer mee, een beetje jammer.
Ook gelijk gevraagd of het nieuwe of refurbished Wii's zijn, het zijn nieuwe.
Ben trouwens ook weer met dit probleem de eerste in Nederland, jottem!
Ik ga in m'n eentje alle bugs in de Wii vinden/oplossen. Misschien moet ik vragen of ik er 6 mee mag nemen en dan 5 terugbrengen na een maand uitproberen.
Binnen kort headlines.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:11 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Is inderdaad erg vreemd, maar heb op de Nintendo forums alweer een aantal posts erover gevonden. Is ook een "bekend" probleem.
Vind het alleen heel erg vreemd dat het niet gewoon te verhelpen is door een update te verwijderen en opnieuw te installeren. Het feit dat alle overige programma's die internet gebruiken goed werken wijst er 100% op dat het een softwarematig probleem is.
Vanmiddag trouwens nog een keer gebeld, met een foutcode die ik op de Nintendo forums gevonden had. Konden ze verder niet meer mee, een beetje jammer.
Ook gelijk gevraagd of het nieuwe of refurbished Wii's zijn, het zijn nieuwe.
Ben ook met dit probleem de eerste in Nederland, jottem!
Ik ga in m'n eentje alle bugs in de Wii vinden/oplossen. Misschien moet ik vragen of ik er 6 mee mag nemen en dan 5 terugbrengen na een maand uitproberen.
Wil d'r al iemand een handtekeningquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:32 schreef depax het volgende:
[..]
Binnen kort headlines.
"nintendo roept 50000 wii's terug door een productiefout met tweede batch europese wii's."
Ik hoop het niet :
Wordt je wel beroemd je was de eerste
nee fotos verdomme.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:50 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Wil d'r al iemand een handtekening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |