Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef Yozzz het volgende:
Is F.O.N.S. niet dezelfde als Franseslag dan?
Zou hij beter kunnen fluiten dan al die Nederlanders bij elkaarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef F.O.N.S. het volgende:
We hebben de heer Allaerts uit Belgie als scheids zondag, nou nou
Omdat je verscheen net nadat defranseslag een permban kreegquote:
Gelukkig wel ja, die franse slag met z'n Sansoni hele tijdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Omdat je verscheen net nadat defranseslag een permban kreegQua gedrag zijn er enige verschillen te bemerken, dat dan weer wel.
Het waren dan ook meerdere personen die onder die nick postten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Qua gedrag zijn er enige verschillen te bemerken, dat dan weer wel.
omroep gelderlandquote:Tim De Meersman rond met FC Eindhoven 30-01-07 22:35
ARNHEM - Tim De Meersman komt de rest van het seizoen uit voor FC Eindhoven.
De hekkensluiter van de eerste divisie neemt de middenvelder per direct over van Vitesse. De Belg heeft een optie voor nog een seizoen in Eindhoven. De Meersman kwam bij Vitesse niet meer aan spelen toe. Begin dit seizoen leek hij nog verhuurd te worden aan SK Beveren.
De Meersman, die donderdag 22 wordt, is een talent uit de opleiding van topclub Anderlecht, maar werd op jonge leeftijd naar Vitesse gelokt. Onder trainer Aad de Mos kreeg hij dit seizoen even een kans in het eerste elftal, maar daarna verdween hij uit beeld bij Vitesse.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:22 schreef Rhinestone het volgende:
Als Junker naar Bordeaux (of uberhaupt weg) gaat, ga ik huilen.
Hij heeft in een jaar tijd 6 (eredivisie)goals gemaakt, dus dan ga ik niet huilen als ie weggaat.quote:
Hij wou toch een mooie buitenlandse transfer.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
"Heracles Almelo aast op Ruud Knol"
ja idd , knolquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij wou toch een mooie buitenlandse transfer.![]()
http://hafc.nl/nieuws.php?id=834quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
"Heracles Almelo aast op Ruud Knol"
Nog een paar uurtjes wachten dan weten we hoeveel er waar van isquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
http://hafc.nl/nieuws.php?id=834
Wat kan er van waar zijn??
Due trainde vandaag gewoon meequote:Op maandag 29 januari 2007 23:41 schreef Rhinestone het volgende:
Woow, dat Streuer het zelfs geprobeerd heeft, dat vind ik toch al weer een mooi gebaar. Wel jammer dat het niet gelukt is dan.
Due geblesseerd heh? Nou, dan zijn we dus de lul met Blondelle op links...
Hij gaat pas in de Zomerquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef INViCTuS het volgende:
Dat wordt van Beukering uitfluiten zondag. Althans, dat denk ik.kan me ook nog wel een opstootje voor de hoofingang herinneren met johhny.
Denk het niet hoor, dan blijft ie gewoon bij ons. En wat daar staat, dat Knol niet meer kan rekenen op een basisplaats, blijkt de afgelopen weken ook niet helemaal waar te zijn...quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
http://hafc.nl/nieuws.php?id=834
Wat kan er van waar zijn??
Nou Hersi speelt helaas vaker dan ik had gehoopt, maar die vind ik wel beter dan Esajas of Meulens dus ja je moet wat...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat is wat ik al zei![]()
En daarbij Aad gaat toch wel bouwen aan een team voor volgend seizoen die gaat echt geen Hersi of Knol meer in de basis zetten.
( Knol komt alleen nog maar aan spelen toe bij schorsingen of blesures en heel mischien nog Zondag , als ie blijft natuurlijk )
Ze mogen hopen op heel af en toe een invalbeurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |