ja dat bedoel ik dus, samsung is kut, SE goed, dus als het op een kutmobiel kan, waarom niet op de SE k800i?quote:
Omdat het niet ondersteund word, omdat het als Cameratelefoon is bedoelt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dus, samsung is kut, SE goed, dus als het op een kutmobiel kan, waarom niet op de SE k800i?
nou dan...potjandriedubbeltjes!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat het niet ondersteund word, omdat het als Cameratelefoon is bedoelt?
... het werkt! GEWELDIG!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
nou dan...potjandriedubbeltjes!![]()
edit: maar als je je .doc opslaat als .html kan je hem wel bekijken toch?
professionele spiekbriefje aan het maken?quote:
ik heb de nieuwste, en het is het NIET echt waard ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef brrrt het volgende:
IK zit te twijfelen of het verstandig is om mijn telefoonfirmware te updaten (thuis, via de update service van SE). Alleen hoor ik nu dat de versie "R1GB001" heel veel problemen geeft, en dat veel mensen er achteraf spijt van hebben dat ze 'm hebben ge-update. Is dit bij iedereen het geval? Wat zijn de reacties, is het 't waard om te updaten?
Door die "ploppende" icoontjes in je menu word de telefoon ook iets langzamer heb ik gemerkt.. (hoop dus dat in de nieuwe update er een functie komt om het uit te schakelen)quote:Op zondag 11 februari 2007 19:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ik heb de nieuwste, en het is het NIET echt waard ofzo
het enige verschil is eigenlijk dat de menu icoontjes ''ploppen'' en als je naar mijn video's gaat de filmpjes alvast gaan afspelen, met het resultaat dat je mobiel vastloopt als het een groot filmpje is.
Hij loopt ongeveer even veel vast als zonder firmware upgrades.
Ik heb wel het programma gevonden om het oranje-rode lampje naast de flitser te gebruiken als lampje (http://torchk800.matlista.se/). Weet ook niet of dat lampje ook echt goed werkt om iets te zoeken (ervaring iemand?)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:57 schreef RvdLinden het volgende:
er zijn programmas voor, even zoeken dus
betwijfel of dat kan, het is namelijk een echte flitser en niet zo'n led lampje zoals op de meeste mobieltjesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb wel het programma gevonden om het oranje-rode lampje naast de flitser te gebruiken als lampje (http://torchk800.matlista.se/). Weet ook niet of dat lampje ook echt goed werkt om iets te zoeken (ervaring iemand?)
Het liefste zou ik dus gewoon de Xenon-flitser als lamp willen gebruiken...
Mja, klinkt logisch. Maar dat LED lampje is wel te doen als "zaklamp"?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
betwijfel of dat kan, het is namelijk een echte flitser en niet zo'n led lampje zoals op de meeste mobieltjes
denk dat het te warm word dan
Ligt eraan hoe lang je 'em gebruikt natuurlijk. Als ik even iets moet vinden in het donker zal die niet langer dan 5 sec. aan staan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef hardcorebass het volgende:
nee , jonge anders is je telefoon in een minuut leeg denk ik
Wat is nou eigenlijk verschil qua specs met de k800i?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:01 schreef SHOOOTO het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe K810i? Die knoppen vind ik iets te klein, voordeel is wel dat de nummers niet meer slijten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
EDIT: de specs HIER!
Ik vind het wel een vooruitgang. Vooral dat het joystickje nu toch eindelijk verdwenen is. Specs zijn min of meer precies hetzelfde dan de K800i, het grote verschil zit hem alleen in de uiterlijke veranderingen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:01 schreef SHOOOTO het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe K810i? Die knoppen vind ik iets te klein, voordeel is wel dat de nummers niet meer slijten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
EDIT: de specs HIER!
idd klopt, niet goed gekeken. Ik dacht te zien dat het nu eindelijk veranderd was maar dus toch niet. Dat snap ik nu werkelijk niet. Ze weten dat er zoveel klachten over dit feit bestaan en dat andere telefoons die ze maken inmiddels geen joystickje meer hebben. Is het nu zo moeilijk om dit op een nieuw model toe te passen en te verbeteren..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik zie nog gewoon dezelfde joystick hoor![]()
De k800i kost rond de 360 euro, aangezien de verschillen nihil zijn en dus een bijna 100% identieke telefoon verwacht ik niet dat hij enorm veel meer kost. Ik schat het zo rond de 450 euro denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik vraag me af wat het ding gaat kosten
Mensen die nooit last hebben met dat joystickje, zoals ik, klagen er ook niet over. Ik denk dat dat dus wel enigszins meevalt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef denka het volgende:
[..]
idd klopt, niet goed gekeken. Ik dacht te zien dat het nu eindelijk veranderd was maar dus toch niet. Dat snap ik nu werkelijk niet. Ze weten dat er zoveel klachten over dit feit bestaan en dat andere telefoons die ze maken inmiddels geen joystickje meer hebben. Is het nu zo moeilijk om dit op een nieuw model toe te passen en te verbeteren..![]()
Dan komt het nogquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef Rio het volgende:
[..]
Mensen die nooit last hebben met dat joystickje, zoals ik, klagen er ook niet over. Ik denk dat dat dus wel enigszins meevalt.
ik heb zowel de torch als de witte achtergrond zaklamp op m'n k800i zitten, en de torch werkt perfect voor mij! Het licht is even goed als een LEDlamp/flits van m'n oude telefoon (Samsung E720), alleen dan in 't rood. De witte achtergrond is een beetje flauwtjes qua licht, wel grappig, maar niet veel licht komt er vanaf.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb wel het programma gevonden om het oranje-rode lampje naast de flitser te gebruiken als lampje (http://torchk800.matlista.se/). Weet ook niet of dat lampje ook echt goed werkt om iets te zoeken (ervaring iemand?)
Het liefste zou ik dus gewoon de Xenon-flitser als lamp willen gebruiken...
Ok, het LED licht is wel te doen dus...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:04 schreef brrrt het volgende:
[..]
ik heb zowel de torch als de witte achtergrond zaklamp op m'n k800i zitten, en de torch werkt perfect voor mij! Het licht is even goed als een LEDlamp/flits van m'n oude telefoon (Samsung E720), alleen dan in 't rood. De witte achtergrond is een beetje flauwtjes qua licht, wel grappig, maar niet veel licht komt er vanaf.
Maar als het gaat om de zaklampfunctie van de telefoon, zal ik deze echt niet laten liggen. Die torch werkt perfect! Plus het feit dat door een echte flitser de foto's bij nacht veel beter zijn, dus heb je nu nergens last meer van
Ik heb de .jar file op m'n memorystick gezet (niet in een mapje, gewoon op de stick). Deze komt dan onderaan alle mappen te staan in het bestandsbeheer mapje op de telefoon. Dit bestandje moet je openen, en dan wordt de torch geïnstalleerd. Ik heb 'm toen onder applicaties gezet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:48 schreef nicomart het volgende:
ik kreeg die torch functie niet geinstalleerd op mijn foon.. Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?
Er zit ook stof achter het scherm, misschien binnenkort uitspuiten via de M2-slot. (Daar komt de stof toch naar binnen?)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef Stienn het volgende:
Tering, die laag op die knopjes slijt met de dag bij mij..! en d'r komt veel stof achter m'n beeldscherm! Beetje jammer
Ik heb de Memory Stick nog niet thuis, maar ik krijg de Torch ook niet geinstalleerd via het telefoongeheugen. "Bewerking mislukt" is de melding.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:00 schreef brrrt het volgende:
[..]
Ik heb de .jar file op m'n memorystick gezet (niet in een mapje, gewoon op de stick). Deze komt dan onderaan alle mappen te staan in het bestandsbeheer mapje op de telefoon. Dit bestandje moet je openen, en dan wordt de torch geïnstalleerd. Ik heb 'm toen onder applicaties gezet.
Het werkt dus hetzelfde als gewoon spelletjes op de telefoon installeren.
Ik heb sinds kort Salling Clicker op mijn telefoon, een applicatie die via bluetooth alles met je computer kan doen (uitschakelen, monitor uit/aan, heel Itunes besturen (zodat je ook goed kan zoeken en albumart kan zien etc.), goede powerpoint viewer etc.), je kan zelfs hiermee zelf scripts maken en installeren! Dit heb ik alleen nog niet echt uitgevonden, maar het IS mogelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:18 schreef Seal_force het volgende:
Thema's en andere toepassingen voor je k800 i
http://gathering.tweakers(...)ges/1166924#software
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=959615&page=1&pp=15
http://www.myk800.lasyk.net/K800i/Games/
http://www.esato.com/logos/colour/k800themes.php?p=40
Als iemand nou ook leuke site's heeft gevonden voor de k800 i wil je deze links dan ook plaatsen want het blijft handig.Bedankt,
Ik betaal maar 6.7 per maand.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef Drumpie het volgende:
Ik ga geen 10 euro of 20 per maand extra betalen...
Probeer anders eens MyPhoneExplorer --> http://www.myk800.lasyk.n(...)-Explorer-1.5.9.htmlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:18 schreef Spec87 het volgende:
Ik heb een vraag over FMA, kweet niet of iemand dat programma hier gebruikt. Want ik heb daar dus mooi m'n telefoonboek in lopen invoeren en op sync geklikt, maar er gebeurt niks? Ik kan wel zien dat hij m'n telefoon herkent, en hij importeert het ook wel naar de PC toe, maar als ik sync gaat er niks naar de K800i toe.
Lijkt mij beetje veel voor en klein plaatje... en ik ben nog maar 14 dus haal niet veel geld binnen 50 euro per maand.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik betaal maar 6.7 per maand.
En die 200 euro dan, betaal je die wel?
Al langs de winkel geweest? Zij kunnen dit zo fixen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef Vakkie_W het volgende:
Bestaat er een mogelijkheid om zelf de software compleet er opnieuw op te zetten? Mijn telefoon loopt namelijk steeds vast als ik een foto wil maken. Het vreemde is dat hij wel gewoon video's kan maken. Ik naam aan dat er een fout in de software zit.
Updaten van de versie helpt niet! Dat heb ik al geprobeerd.
tja, het is tenslotte je eigen schuld. Er zit niks anders op dan een nieuw toestel halen of toch die 200 euro betalen. (een krantenwijk nemen voor een paar maanden en voila!)quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:53 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Lijkt mij beetje veel voor en klein plaatje... en ik ben nog maar 14 dus haal niet veel geld binnen 50 euro per maand.
Tis al gelukt, had nog een oude versie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:26 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Probeer anders eens MyPhoneExplorer --> http://www.myk800.lasyk.n(...)-Explorer-1.5.9.html
Ik heb krantenwijk en ik heb 200 euro zelfs meer, maar ik ben nog van plan om andere dingen te kopenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:51 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
tja, het is tenslotte je eigen schuld. Er zit niks anders op dan een nieuw toestel halen of toch die 200 euro betalen. (een krantenwijk nemen voor een paar maanden en voila!)
Wat betreft die memorystick; die krijg je 4 tot 5 weken nadat je dat formuliertje hebt opgestuurd. Ik krijg 'em eind deze of begin volgende week binnen. Als het te lang duurt moet je even 043-8800158 bellen, dat is het bedrijf wat de orders behandelt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:30 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Tis al gelukt, had nog een oude versie.
Toch snel gegaan, in 1 dag al door hoe ik muziekclips van goede kwaliteit kan downloaden, comprimeren en uploaden naar me telefoon in 3 minuten. Nu alleen nog die memorystick van SE krijgen.
En het themes bouwen, dat heb ik ook nog niet helemaal onder de knie.![]()
Kan je misschien wat clips delen/uploaden? Lijkt mij wel leuk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:30 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Tis al gelukt, had nog een oude versie.
Toch snel gegaan, in 1 dag al door hoe ik muziekclips van goede kwaliteit kan downloaden, comprimeren en uploaden naar me telefoon in 3 minuten. Nu alleen nog die memorystick van SE krijgen.
En het themes bouwen, dat heb ik ook nog niet helemaal onder de knie.![]()
En vervolgens gebruik je DIT programma om ze te converten. (Waarbij je DIT programma ook nodig hebt)quote:Ok here's some brief instructions on downloading high quality (700kbit/s) music videos from music.yahoo.com. They have a good selection, only Yahoo don't let you download videos, only watch them, but luckily you can get around this using two pieces of software.
First of all download lyfox for your operating system, probably windows. Go to the projects link on his page then scroll down to find lyfox.
Use this software to search for and get links for WMV format music videos on yahoo.com. You need to click the down arrow at the bottom of the window to see the link url, then click the C button to copy the link.
Now you need to download VLC media player and follow the instructions for Step 7 on this page to download the music video to your computer. When reading the instructions be sure to select the "raw output" option for writing the file in VLC, or the saved WMV won't play.
ik wacht nog even met updaten, even de reacties lezen van andere gebruikersquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef brrrt het volgende:
De nieuwe update is te downloaden via SEUS!
De 3e versie, r1jg001, is nu ook eindelijk via de computer te downloaden!
Dus nu is er weer een goede update beschikbaar, hopelijk nu zonder bugs.
de Sony Ericsson Update Service. Een programma wat je op de computer kan zetten om de nieuwste software (firmware) op de telefoon te zetten. Dit gaat via het met de telefoon bijgeleverde USB kabeltje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Seus?
Ik heb tot nu toe nog niet echt klachten. Ik heb alleen 't gevoel dat m'n telefoon (iets, bijna nihil) langzamer is, en dat m'n telefoon al 1x is vastgelopen... Maar dat kan ook eraan liggen dat ik alles tegelijk wilde doen (voor de lol kijken naar nieuwe updates, dat proces afkappen en ondertussen de snelkoppelingen veranderen)quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef SHOOOTO het volgende:ik wacht nog even met updaten, even de reacties lezen van andere gebruikers![]()
dat was toch al in de vorige firmware versie..? Ik heb nu R1GB001 en mijn iconen springen ook op en neer..quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef brrrt het volgende:
De icoontjes in het hoofdmenu "ploppen" ook nog eens als je er een tijdje op stil staat. Wel grappig.
Niemand?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef Vakkie_W het volgende:
Bestaat er een mogelijkheid om zelf de software compleet er opnieuw op te zetten? Mijn telefoon loopt namelijk steeds vast als ik een foto wil maken. Het vreemde is dat hij wel gewoon video's kan maken. Ik naam aan dat er een fout in de software zit.
Updaten van de versie helpt niet! Dat heb ik al geprobeerd.
dat moet je ook niet vertellen natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:26 schreef Drumpie het volgende:
Nieuw toestel?, maar bij mij weten ze dat die prongelijk van de trap is gevallen
dan moet je niet zeggen dat het aan de printplaat ligtquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef Drumpie het volgende:
Maar als ik zeg tegen hun, Het ligt aan de printplaat dan weten hun dat die gevalleen is
Daar komen ze uiteindelijk toch wel achter of niet dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dan moet je niet zeggen dat het aan de printplaat ligt
Bekend probleem, hier hetzelfde..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:54 schreef marc1982 het volgende:
iemand ook last van dat je een tijd moet klooien voor de oplader pakt?
bij mij is het echt drama..
altijd beetje moeten rommelen en alle kanten op bewegen..
en het ligt helaas aan de telefoon..
lader van m'n zusje er op, en hetzelfde..
en headset heeft ongeveer hetzelfde...
iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:46 schreef Spec87 het volgende:
Is het mogelijk om de linker sneltoets (de bij de terug knop) uit te schakelen? Ik log nu bijna elke dag wel een keer per ongeluk in op orange world, en dat kost me geld
wat een gelul is dat joh..quote:
Instellingen > Algemeen > Beveiliging > Autom. Blokkerenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:12 schreef Vakkie_W het volgende:
Waar kon je ook alweer instellen dat na een paar seconden de toetsen blokkering er automatisch op gaat?
terug gaan naar de winkel dan maar? Is een fabrieksfout als je 't mij vraagt, dus fabriekskorting!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:01 schreef marc1982 het volgende:
[..]
wat een gelul is dat joh..
ben er steeds langer mee bezig lijkt wel..
en moet er nog ruim een jaar mee
Neequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:54 schreef marc1982 het volgende:
iemand ook last van dat je een tijd moet klooien voor de oplader pakt?
bij mij is het echt drama..
altijd beetje moeten rommelen en alle kanten op bewegen..
en het ligt helaas aan de telefoon..
lader van m'n zusje er op, en hetzelfde..
en headset heeft ongeveer hetzelfde...
Ik zou gewoon in de streaminginstellingen ff een 9 achter het ip zetten ofzo? Zodat ie geen verbinding kan maken...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:46 schreef Spec87 het volgende:
Is het mogelijk om de linker sneltoets (de bij de terug knop) uit te schakelen? Ik log nu bijna elke dag wel een keer per ongeluk in op orange world, en dat kost me geld
Ik heb R1GB001 en als ik hem op me usb aansluit en probeer te updaten zegt ie dat ik de nieuwste heb?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef brrrt het volgende:
De nieuwe update is te downloaden via SEUS!
De 3e versie, r1jg001, is nu ook eindelijk via de computer te downloaden!
Dus nu is er weer een goede update beschikbaar, hopelijk nu zonder bugs.
had ik ook gehad, een dag later ging ie wel updatenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb R1GB001 en als ik hem op me usb aansluit en probeer te updaten zegt ie dat ik de nieuwste heb?
van die laatste update heb ik geen changelog gezien, maar het is wel zinvol om je telefoon te updaten. New features, less bugsquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Is zo'n update nou zinvol? Wat is er allemaal verbeterd?
ik las dat de nieuwste niet meer crasht bij het bekijken van de bewegende video gallerij (wat bij mij gebeurde) de gifjes bewegen vloeiender en als je op het knopje drukt voor internet moet je het een paar seconden vasthouden, zodat het probleem wat die persoon een paar posts hierboven had is opgelostquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:02 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
van die laatste update heb ik geen changelog gezien, maar het is wel zinvol om je telefoon te updaten. New features, less bugs![]()
Nog steeds nietsquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
had ik ook gehad, een dag later ging ie wel updaten
2e kwartaal 2007, binnenkort dus..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef Bullebak het volgende:
Iemand enig idee wanneer de k810i uit komt?
denk het niet, maar dat weet ik dus niet zeker.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nog steeds niets
Kan het eraan liggen dat ie weigerd te updaten als je batterij 95% vol is ipv 100%?
Ik heb een gewoon toestel, niet branded iig. Ik heb KPN en heb al meerdere keren geupdate, vind het maar raar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
denk het niet, maar dat weet ik dus niet zeker.![]()
Of geldt die update niet voor branded toestellen zoals T-Mobile ofzo? Ik heb een toestel van Hi.
Het is nogal een gekut jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:46 schreef Bullebak het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam die simkaart uit je telefoonVolgens mij zie ik iets over het hoofd oid, want het lukt mij niet echt
Dat laatste heeft de mijne niet, dat je internet een tijdje ingedrukt moet houden voordat 't echt verbinding maakt... Zou wel handig zijn btw.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ik las dat de nieuwste niet meer crasht bij het bekijken van de bewegende video gallerij (wat bij mij gebeurde) de gifjes bewegen vloeiender en als je op het knopje drukt voor internet moet je het een paar seconden vasthouden, zodat het probleem wat die persoon een paar posts hierboven had is opgelost
NERD , je hebt verdient dat je via je telefoon zelf moet updaten.. kost flink wat dataquote:Op zondag 1 april 2007 16:38 schreef RacerDKB het volgende:
IK WIL UPDATEN
Is de update ook los te downloaden? Kan hem niet vinden op sony ericsson sites..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |