Mijne ookquote:
Zin in een ijzeren kruis?quote:Op woensdag 17 januari 2007 04:56 schreef OFfSprngr het volgende:
zoals veel van die Marokkaantjes en negers hebben, hoe duur is dat doorgaans en hoe lang blijf je dat zien?
De lokale Turk zegt voor 15E de zijkanten van mn hoofd in figuurtjes te willen scheren en dat dan 2 tot 3 weken mooi is, dus,.. waardt om 1x per maand tegen de mafkees te zeggen "doe maar wat"?
Ja daarom wil ik eik ook niet vervenquote:Op woensdag 17 januari 2007 06:36 schreef daeri het volgende:
[..]
Mijne ooknet mn haar geverft... na 3 weken al gigantisch uitgroei.... (5 milimeter aan elke kant van de scheiding
)
Ik twijfel trouwens nog steeds over een sidecut, al roept Offsprngr natuurlijk 200% ja. xD eerst mijn vriendje maar eens bellen..
ik verf het zwart.... mijn eigenkleur is zon lelijke blonde, peper en zout kleur... wordt tijd dat mn haar eens uit zichzelf zwart word zoals mijn vadershaar ook deed (ging van lelijke blond kleur langzaam naar zwart)quote:Op woensdag 17 januari 2007 06:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik eik ook niet vervenMaar dan heb je weer uitgroei, en dan vind je eik nog lelijker en zo blijft het zich herhalen
Als je het donker verft wordt je haar ook donkerder, dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 06:59 schreef daeri het volgende:
[..]
ik verf het zwart.... mijn eigenkleur is zon lelijke blonde, peper en zout kleur... wordt tijd dat mn haar eens uit zichzelf zwart word zoals mijn vadershaar ook deed (ging van lelijke blond kleur langzaam naar zwart)
je haar groeit ongeveer 1cm per maand, dus je hebt nog geluk!quote:Op woensdag 17 januari 2007 06:36 schreef daeri het volgende:
[..]
Mijne ooknet mn haar geverft... na 3 weken al gigantisch uitgroei.... (5 milimeter aan elke kant van de scheiding
)
Ik twijfel trouwens nog steeds over een sidecut, al roept Offsprngr natuurlijk 200% ja. xD eerst mijn vriendje maar eens bellen..
U vertoeft zeker weinig in de Randstad dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:45 schreef Soul79 het volgende:
Dacht dat dit iets was van 15 jaar geleden![]()
MC Hammer en Vanilla Ice hadden het, dacht ik. En toen volgden uiteraard massa's kinderen in de leeftijd van 12-16 jaar. Maar ik zie het al jaren nauwelijks meer, laat staan bij volwassenen.
Tja, ik woon in Amsterdam, maar eerlijk gezegd let ik gewoon niet zo op die urban/breezerjeugdquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:55 schreef Thrackan het volgende:
[..]
U vertoeft zeker weinig in de Randstad dan?
Het stikt hier van de (vergeef mijn termen) negers, mocro's en breezahboyz die dat doen!
Heheh... En dat ondanks dat negen van de tien onder die laag makeup en blingzooi écht lelijke snollen zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:02 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Tja, ik woon in Amsterdam, maar eerlijk gezegd let ik gewoon niet zo op die urban/breezerjeugd![]()
Wel op de meisjes natuurlijk, wat een verschil met toen ik naar de middelbare school ging, wat nog maar 10 jaar geleden is![]()
![]()
Neem dan een luipaardprintje ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 04:56 schreef OFfSprngr het volgende:
zoals veel van die Marokkaantjes en negers hebben, hoe duur is dat doorgaans en hoe lang blijf je dat zien?
De lokale Turk zegt voor 15E de zijkanten van mn hoofd in figuurtjes te willen scheren en dat dan 2 tot 3 weken mooi is, dus,.. waardt om 1x per maand tegen de mafkees te zeggen "doe maar wat"?
Madonna was 10 jaar geleden ook in... nu niet meer?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit was 10 jaar geleden in, nu niet meer.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
stijlen veranderen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:56 schreef daeri het volgende:
[..]
Madonna was 10 jaar geleden ook in... nu niet meer?
Jij wilt dit met Madonna gaan vergelijken?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:56 schreef daeri het volgende:
[..]
Madonna was 10 jaar geleden ook in... nu niet meer?
Niet dit... maar dat dingen die 10 jaar terug in waren, nu niet in zouden zijn wil ik hiermee van de kaart schuivenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jij wilt dit met Madonna gaan vergelijken?![]()
mja oke, maargoed in je leven verander je zelf ook van smaak. althans ik mag het hopen voor sommige mensenquote:
Sommige stijlen veranderen niet van smaakquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:07 schreef oor het volgende:
[..]
mja oke, maargoed in je leven verander je zelf ook van smaak. althans ik mag het hopen voor sommige mensen. kijk eens naar de breezah jeugd, die zal in de jaren ook aan het werk moeten. en zullen ook niet altijd als goedkope hoer verkleed gaan naar hun "serieuse baan"
Ook een hitlersnor?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb een hakenkruis.
nee oke, hebt een puntquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef daeri het volgende:
[..]
Sommige stijlen veranderen niet van smaak![]()
![]()
Ik doe het ook niet omdat het trendy is of wat dan ook, het ziet er gewoon leuk uit en ik doe toch altijd al wel rare dingen met mn haar, dus waarom niet dit..?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Opzich wel leuk om aan de andere kant dan een hamer & sikkel te nemen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb een hakenkruis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |