Waar dit op slaat ontgaat me totaal.quote:Op woensdag 17 januari 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar jij mee bezig bent, daar zou huub je voor aanklagen![]()
faces of death #4quote:Op woensdag 17 januari 2007 04:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat gaat er in godsnaam om in dat enge koppie van Nattenel...
Dat het laster isquote:Op woensdag 17 januari 2007 04:06 schreef noucky het volgende:
[..]
Waar dit op slaat ontgaat me totaal.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 04:15 schreef noucky het volgende:
Nattenel kan blijkbaar niet tegen zijn velies ( 1 % stemmen ) en drinkt nog maar in de keuken vol overdenkingen.
Jij moet luisteren, lezen en volgen. Een week lang mochten ze niet drinken. nattenel zei ik ben rustig geworden he ( dat sloeg op de laatste tijd ).quote:Op woensdag 17 januari 2007 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat het laster is
Jij zegt dat NL rustig werd omdat de drank op is, wat niet zo is.
En je zegt ook dat die ratten het alleen maar over huub kunnen hebben, terwijl ze het al uren niet over hem hebben
Die heeft huub zelf gepakt !quote:Op woensdag 17 januari 2007 04:23 schreef MissHobje het volgende:
Hoe zat het nou met die 40 contactpunten van Huub ???
Of jij moet wat duidelijker worden dat kan ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 04:19 schreef noucky het volgende:
[..]
Jij moet luisteren, lezen en volgen. Een week lang mochten ze niet drinken. nattenel zei ik ben rustig geworden he ( dat sloeg op de laatste tijd ).
Over Huub is weinig gesproken maar de naam Huub laat hem niet los en hij er tussendoor weer effe moet aanhalen maar geen respons krijgt.
trustequote:Op woensdag 17 januari 2007 04:24 schreef Leandra het volgende:
Zo... weer helemaal bijgelezen..... Truste![]()
Damn, voor de COS van DGK heb je een soort BGP nodig (BijleesGrensPost)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |