aij !! das veel te moeilijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:58 schreef petraa het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze een legpuzzel van 1000 stukjes
verkeerde nr gedraaid he 538 is 0900-3000538 dan kan je doorverbonden worden met de studioquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ilona krijgt de 538 verkeersinformatie
HA !quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:48 schreef petraa het volgende:
Bart gaat stemmingsronde aanvragen voor Huub. Gaat hem dus niet lukken
Renéquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
Motorrij instructeur is er.
Dat hebben ze wel door, maar als ze het ontslag van Natasia een beetje overtuigend willen laten overkomen (anders krijgt ze dr 10.000 niet en komt er een nieuwe in) dan zullen ze toch eerst hun pijlen op anderen moeten richten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
Zouden ze nou neit doorhebben, dat als ze Satan eruit willen hebben dat ze iedereen meekrijgen
De laatste tijd is hij er idd bijzonder vaakquote:
Ja, en nou opt.........quote:
Is Nena al een keer met succes als pion gebruikt dan? Ik lees vaker dat ze Nena willen gebruiken om een tussen Huub en Sylvia te komen. Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? Vind het wel grappig om te lezen, en al die plannetjes maken het natuurlijk wel leuk. Maar het lijkt me duidelijk dat Huub en Sylvia de komende maanden elkaar zullen coveren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:53 schreef Acquiesce_ het volgende:
[..]
Ja, daarom word Nena er nu bij gehaald. Maar ben benieuwd of dat ook echt door zou gaan. Nu zegt NL weer dat hij Nena er graag uit wilt hebben... We wachten af
René dusquote:
En morgen wordt het helemaal ernstig slechtquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:18 schreef 2live het volgende:
[..]
![]()
www.buienradar.nl
het is heel nederland slecht weer!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |