Het ouwe wijf.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Bart is weer bezig over vannacht.
Heb ik Bob nog nooit zien doen.quote:
Nathanael was te dronken om nu nog te weten wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Bart is weer bezig over vannacht.
NL zegt er was geen ruzie dat slaat nergens op
ja zo is het gedraaid, nadat Satan en NL zeiden dat gaat je niet lukken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef Acquiesce_ het volgende:
Bart wilt een stemmingsronde aanvragen voor Sylvia. En daarbij word Nena gebruikt om Huub te bewerken...
Ze willen volgens mij nu Huub weg proberen te stemmen, Sylvia is nl. makkelijker te manipuleren denk ik, die durft dan niet meer tegen te stemmenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:51 schreef petraa het volgende:
[..]
ja zo is het gedraaid, nadat Satan en NL zeiden dat gaat je niet lukken.
Ja, daarom word Nena er nu bij gehaald. Maar ben benieuwd of dat ook echt door zou gaan. Nu zegt NL weer dat hij Nena er graag uit wilt hebben... We wachten afquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:51 schreef petraa het volgende:
[..]
ja zo is het gedraaid, nadat Satan en NL zeiden dat gaat je niet lukken.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef Gert het volgende:
Waarom vinden zoveel bewoners Sylvia irritant?
Ik snap dat niet helemaal.
Dat je Nataaasia irritant zou vinden, OK. Maar Sylvia is toch niet zo storend?
Ja dat is wat ik ook begreep, maar ja ik ben blont.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze willen volgens mij nu Huub weg proberen te stemmen, Sylvia is nl. makkelijker te manipuleren denk ik, die durft dan niet meer tegen te stemmen
volgens mij hebben ze een legpuzzel van 1000 stukjesquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
Lijkt wel of Nena en brian een jointje aan het bouwen zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |