Ik denk dat Natasia over het "hoogtepunt" heen is en juist moe wordt van teveel alcohol, Huub daarintegen wordt meestal een tikkie feller en agressieverquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef snetje het volgende:
wat is natasia wonderbaarlijk stil ...nu huub aan het woord is![]()
Ils dorment.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar zijn Ilona en Sylvia?
Beide inquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
In diepe rust.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
illona moet aan haar ouderdom denken en sylvia heeft morgen weer rijlesquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vraag het me af....quote:
Er dreigt een jojo-effect.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Shit zeg ... leg die zender wat verder weg bij Natasia !!!
Natasia naar Huub (die al binnen is) .. KUN JE CHIPPIES MEEENEEEEMEN
Wist niet dat slapen hielp tegen ouderdom...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:39 schreef snetje het volgende:
[..]
illona moet aan haar ouderdom denken en sylvia heeft morgen weer rijles![]()
ze zei ook nog heel lief : pas op dat je niet valt ! .....zie je wel ! ze mag hem wel !!! ...wat alcohol al niet doet met dat soort personenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
denk dat ze zich meer zorgen maakte over d'r chippies.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zei ook nog heel lief : pas op dat je niet valt ! .....zie je wel ! ze mag hem wel !!! ...wat alcohol al niet doet met dat soort personen![]()
![]()
![]()
Die is inderddad ver weg!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij is Nathanael echt straalbezopen ....
tegen Nena: ik nweem wjou wel serueus hor
In haar ogen is ze nu een slanke den hoor, die denkt zich weer vanalles te kunnen permitteren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |